Yamaha MT

69 900 PLN Cena Brutto, Faktura VAT
2018 1 km Benzyna Naked

To ogłoszenie jest nieaktualne.

Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii Motocykle - MT.

Sprzedający na OTOMOTO od 2018 Dealer

Yamaha UHMA BIKE

Modlińska 258 - 03-152 Warszawa, Białołęka (Polska)
Sprzedający na OTOMOTO od 2018 Dealer

Yamaha UHMA BIKE

Modlińska 258 - 03-152 Warszawa, Białołęka (Polska)
15:51, 18 listopada 2018 ID: 6028095317

Wyposażenie

  • ABS
  • Immobilizer

Opis

Od 2000 roku UHMA BIKE specjalizuje się w imporcie i sprzedaży akcesoriów motocyklowych oraz motocykli. Jesteśmy Jesteśmy importerem takich marek jak Airoh, Wintex, Spark, Rizoma, Nox. Posiadamy autoryzację motocykli, skuterów, quadów marki Yamaha. W 2010 roku przeprowadziliśmy się do nowo wybudowanej siedziby w Warszawie ul. Modlińska 258. Przez te wszystkie lata udało nam się zdobyć olbrzymie doświadczenie oraz wysoką pozycję na polskim rynku motocyklowym. Firma UHMA BIKE prowadzi sprzedaż oryginalnych części do pojazdów APRILIA, DERBI, GILERA, KYMCO, MALAGUTI, MBK, PEUGEOT, PIAGGIO, SYM, VESPA, YAMAHA, KAWASAKI A TAKŻE, oferujemy pełen zakres usług serwisowych: regulacje, naprawy powypadkowe, naprawy mechaniczne, przeglądy gwarancyjne i pogwarancyjne, wymiana opon.

Mroczny demon prędkości
Specjalna wersja MT-10 została wyposażona w wyczynowe, sterowane elektronicznie (ERS) zawieszenie Öhlins. Zapewnia pełną kontrolę nad maszyną. Ten model wyróżnia też ekskluzywny, kolorowy panel wskaźników TFT oraz specjalne barwy wyścigowe.

System kontroli trakcji, sprzęgło antyhoppingowe ze wspomaganiem oraz system zmiany biegów bez potrzeby użycia sprzęgła umożliwiają okiełznanie niezwykłej mocy silnika o pojemności 998 cm3, a wysoki moment obrotowy o liniowej charakterystyce w połączeniu z niezwykłą zwrotnością podwozia sprawiają, że ten motocykl to prawdziwa maszyna typu Hyper Naked. Yamaha MT-10 SP: mroczna prędkość.
Pojemność zbiornika oleju 3,9 litrów

Szybki przegląd
Kolorowy panel wskaźników TFT
Wysoki moment obrotowy o liniowym przebiegu w niskim i średnim zakresie obrotów
Podwozie z aluminiową ramą typu Deltabox z krótkim rozstawem osi
4-cylindrowy silnik CP4 z wałem korbowym typu crossplane o wysokim momencie obrotowym
Systemy YCC-T, D-MODE i kontroli trakcji (TCS)
Dynamiczna sylwetka z przesuniętym do przodu środkiem ciężkości
Wyprostowana pozycja za kierowcą z pochyleniem do przodu
Ekskluzywne lakierowanie: niebieski/srebrny
Sprzęgło A&S i system zmiany biegów bez potrzeby użycia sprzęgła (QSS)
Wysokiej klasy hamulce z radialnym przednim zaciskiem hamulcowym
Elektronicznie sterowane zawieszenie Öhlins z możliwością pełnej regulacji
Silnik i zawieszenie zaprojektowane na podstawie modelu YZF-R1
Modlińska 258 - 03-152 Warszawa, Białołęka (Polska)
Jesteś klientem profesjonalnym? Załóż konto firmowe
Znajdź nas na:
Facebook Youtube
Instagram