Dealer
Naprawa Motocykli Różnych
Sprzedający na OTOMOTO od 2011
Godziny otwarcia
Czynne od 10:00 do 18:00
expand_more
expand_less
- poniedziałek 10:00-18:00
- wtorek 10:00-18:00
- środa 10:00-18:00
- czwartek 10:00-18:00
- piątek 10:00-18:00
- sobota 10:00-14:00
- niedziela Zamknięte
Szczegóły
- Oferta od
- Kategoria
- Marka pojazdu
- Model pojazdu
-
Rok produkcji
2001
-
Przebieg
60 000 km
-
Pojemność skokowa
850 cm3
-
Moc
85 KM
- Rodzaj napędu
- Typ Silnika
- Rodzaj paliwa
- Skrzynia biegów
- Typ
- Kolor
- Faktura VAT
- Zarejestrowany w Polsce
- Stan
Opis
TDM 850 2001, sprowadzona z Francji tuż przed wejściem Polski do UE. Przebudowana na streetfighter wiele lat temu bez oszczędzania. Jeden właściciel w Polsce. Serwisowana w ASO (historia napraw do wglądu), zegary z innego
egzemplarza szacunkowy przebieg 60 tys. wszystko, co wygląda na włókno węglowe jest na prawdę z włókna. Koło przednie 17" - większy wybór opon.
Gmole w najlepszym kształcie (trudno już dostać), płyta pod silnik (nie do dostania), stabilizator teleskopów (chyba FZR600...). Tłumiki dość głośne, ale nie za głośne, bardzo głęboki, fajny dźwięk. Fotel podwyższony - dobra pozycja dla osoby o wzroście ok.180cm, bardziej wyprostowane kolana i wyższa pozycja powodująca łatwiejsze balansowanie motocyklem. Dynojet w gaźnikach, przyspieszony zapłon, jedzie jak potwór w porównaniu z innymi TDM. Przewody hamulcowe stal w oplocie. Motul 300V ostatnio Motorex Boxer. Teleskopach zaworki GoldValve firmy RaceTech.
Faktura vat - kupujący nie płaci opłaty skarbowej.
Mój ulubiony motocykl przez wiele lat, stylem zbliżony do Yamaha Fazer z lat 90-tych czy V-max. Nadal mi się podoba, ale sprzedaję, bo ostatnio głównie stoi z powodu zakupu innego ulubionego motocykla...
egzemplarza szacunkowy przebieg 60 tys. wszystko, co wygląda na włókno węglowe jest na prawdę z włókna. Koło przednie 17" - większy wybór opon.
Gmole w najlepszym kształcie (trudno już dostać), płyta pod silnik (nie do dostania), stabilizator teleskopów (chyba FZR600...). Tłumiki dość głośne, ale nie za głośne, bardzo głęboki, fajny dźwięk. Fotel podwyższony - dobra pozycja dla osoby o wzroście ok.180cm, bardziej wyprostowane kolana i wyższa pozycja powodująca łatwiejsze balansowanie motocyklem. Dynojet w gaźnikach, przyspieszony zapłon, jedzie jak potwór w porównaniu z innymi TDM. Przewody hamulcowe stal w oplocie. Motul 300V ostatnio Motorex Boxer. Teleskopach zaworki GoldValve firmy RaceTech.
Faktura vat - kupujący nie płaci opłaty skarbowej.
Mój ulubiony motocykl przez wiele lat, stylem zbliżony do Yamaha Fazer z lat 90-tych czy V-max. Nadal mi się podoba, ale sprzedaję, bo ostatnio głównie stoi z powodu zakupu innego ulubionego motocykla...