1 / 40
Najważniejsze
Przebieg
220 000 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Automatyczna
Typ nadwozia
Coupe
Pojemność skokowa
2 979 cm3
Moc
306 KM
Opis
Wyposażenie / modyfikacje :
- Intercooler VRSF
- Aluminiowa chargepipe BMS
- Filtry stożkowe DCI BMS
- Downpipe VRSF (Zostały tylko 2 tylne katy)
Posiadam fabryczne katy ( mogę oddać za dopłatą )
- Końcówki wydechu atrapowicz 89mm
- Lotka na klapie
- Przyciemnione szyby
- Active steering
- USB do muzyki z pendrive
- Szyberdach
- Regulowany podłokietnik
- Ski bag
- Podświetlane klamki
- Tempomat
- Łopatki przy kierownicy
- Schowek przy kierownicy
- Składane tylne siedzenia
- Lusterka zewnętrzne europejskie fotochromatyczne
- Lusterko wewnętrzne fotochrom z pilotem do bramy (przerobione) 433mhz stały kod
- pdc przód i tył
- Automatyczne światła drogowe
- Fabryczny alarm
- Podawanie pasów wykodowane bo i tak ich nie podaje
- Fotele podgrzewane, regulowane elektrycznie, pompowane boczki
- Fotel kierowcy z pamięcią
- nagłośnienie Logic7 ( nazywane harman/kardon w LCI)
- 1 kluczyk
- Koło dojazdowe, podnośnik, klucz
- Czujniki tpms ( tylko na 19’ )
- Felgi 19 bbs ch-r, ( fabryczne 18 za dopłatą )
- Wykodowany Cold start
- Osłony pod silnikiem brak ale gdzieś ją mam
- JB4 - zmiana map z kierownicy
- Mhd backend flash
- XHP stage 3
Konto e-mail do w/w aplikacji
W aucie założona navi cic z polifta razem z comboxem ( czyli streaming muzyki przez Bluetooth, bardzo rzadka opcja w e90 LCI ) kamera cofania na chińskim module ( kamerki w ogóle nie występowały fabrycznie w e90 )
Założony również chiński bezprzewodowy CarPlay / android auto
Deska oczywiście wymieniona na wersje pod navi z uchwytami na kubki, deska w oryginale nie żadna regenerowana / oklejana
Co było robione:
- Wymienione wtryski
- Pompa wody VDO
- Termostat mahle / behr
- Rolki pasek napinacz
- Uszczelnienie silnika, pokrywa zaworów, miska olejowa, podstawa filtra oleju, uszczelniacz koła
pasowego
- Cewki beru
- Świece NGK irydowe 1 stopień zimniejsze
- Łożyska FAG wszystkie 4 koła
- Tuleje tylnego wózka
- Tuleje dyfra
- Łożyska dyfra
- wahacze przednie
- końcówka drążka
- Przewody hamulcowe elastyczne
- Przednie sondy lambda
- Chłodnice Nissens klima i wody
- Rozrusznik alternator regenerowanie
- Panewki robione w okolicy 200kkm – kolbenschmidt
Dołożony mpakiet zew/wew:
- Zderzaki przód tył , dyfuzor mperformance
- Progi zew / wew
- Kierownica mpkiaet
- Czarny sufit
- Czarne nerki
Brakuje tylko aluminiowej podstopnicy i pikowanego uchwytu ręcznego, ale mi się nie podobają te elementy więc nie zakładałem
Dekory zmienione na szczotkowane aluminium
Listwy wokół okien fabrycznie są w kolorze aluminium, zostały pomalowane platidipem razem z tylnym dyfuzorem i pierścieniami na BBSach które też są aluminiowe
Auto posiadam 10 lat, osobiście sprowadzone z usa, tam przejechało przez krawężnik / wypadło z drogi. Uszkodzony był przedni zderzak, obudowa chłodnic , intercooler, maglownica, wahacze, końcówki drążków, felgi, łapa skrzyni biegów, osłony pod autem.
Pomimo tego że auto jest z USA to na całej budzie jest fabryczny lakier a do nie dawna nawet była fabryczna przednia szyba ( po odprysku wymieniona na Saint-Gobain Sekurit nie żadne tanie zamienniki ) auto nigdy nie miało żadnego dzwona ani poważnego wypadku, zero napraw blacharskich. Można mierzyć miernikami, sprawdzać, oglądać. Maska była malowana z wierzchu bo było dużo odprysków od kamieni, od spodu nadal fabryczny lakier. Zero gdziekolwiek, jakiejkolwiek korozji.
Brak zimowek, auto nigdy nie jeżdżone w zimie
Hamownia 387km 570nm w ciepły dzień na benzynie 95, więc granica 400/600 myślę jest do osiągnięcia na 98
Opony raczej do zmiany, tylne zużyte prawie do zera, jedna przednia uszkodzony rant od krawężnika
Świece mają przejechane około 60kkm więc też można by zmienić
Klocki 50% czujniki już domagają się wymiany klocków ale to lekka przesada
Tylne tarcze jeszcze kolejny komplet przejadą, przednie raczej nie
Przedni, tylny zderzak do malowania, oba porysowane / popękany lakier
Przednie lampy do polerki
Wybija pistolet przy tankowaniu, trzeba tankować tak na „pół gwizdka”
Auto ma przejechane 220k turbiny jako takie nie były regenerowane więc czasem puszcza dymka, jedynie wastegate były robione bo rzegotały i nie trzymały ciśnienia,
Czasem słychać pompę wspomagania.
Skrzynia biegów sama w sobie chodzi normalnie jedynie chyba konwerter daje o sobie znać ? Czasem przy powolnym przyspieszaniu zafalują obroty - poza tym bez zastrzeżeń. Olej w skrzyni zmieniany 80kkm temu więc też można pomyśleć nad wymianą.
Przy jeździe na daily od wymiany do wymiany ( ok 10kkm ) nie dolewałem oleju
Przy ostrzejszej jeździe wiadomo coś więcej weźmie na pewno.
Amortyzatory i sprężyny też jeszcze fabryczne ( oem zawias mpakietowy )
Olej Ravenol 5w40
Do diagnostyki obd trzeba wyłączyć jb4
Mam raporty carvertical, carfax, ASO
Zdjęcia auta z USA są w ogłoszeniu
Wszystko ronione na bieżąco co tam wychodziło, i to na częściach renomowanych firm. Robione zawsze pod siebie nie na handel.
11 listopada 2025 18:29
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
BMW
Model pojazdu
Seria 3
Wersja
335i Coupe
Kolor
Srebrny
Liczba drzwi
2
Liczba miejsc
4
Rok produkcji
2007
Generacja
E90/E91/E92/E93 (2005-2012)
VIN
Oblicz
14/14 zweryfikowanych pól
Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Apple CarPlay
Android Auto
Interfejs Bluetooth
Radio
Zestaw głośnomówiący
Gniazdo USB
System nawigacji satelitarnej
System nagłośnienia
Informacje o sprzedającym
Kuba
Osoba prywatna
Bardzo sprawnie odpowiada
Sprzedający na OTOMOTO od 2014
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie