BMW Seria 3 320i - 1
BMW Seria 3 320i - 2
BMW Seria 3 320i - 3
BMW Seria 3 320i - 4
BMW Seria 3 320i - 5
BMW Seria 3 320i - 6
BMW Seria 3 320i - 7
BMW Seria 3 320i - 8
BMW Seria 3 320i - 9
BMW Seria 3 320i - 10
BMW Seria 3 320i - 11
BMW Seria 3 320i - 12
BMW Seria 3 320i - 13
BMW Seria 3 320i - 14
BMW Seria 3 320i - 15
BMW Seria 3 320i - 16
BMW Seria 3 320i - 17
BMW Seria 3 320i - 18
BMW Seria 3 320i - 19
BMW Seria 3 320i - 20

1 / 21

BMW Seria 3 320i - 1
BMW Seria 3 320i - 2
BMW Seria 3 320i - 3
BMW Seria 3 320i - 4
BMW Seria 3 320i - 5
BMW Seria 3 320i - 6
BMW Seria 3 320i - 7
BMW Seria 3 320i - 8
BMW Seria 3 320i - 9
BMW Seria 3 320i - 10
BMW Seria 3 320i - 11
BMW Seria 3 320i - 12
BMW Seria 3 320i - 13
BMW Seria 3 320i - 14
BMW Seria 3 320i - 15
BMW Seria 3 320i - 16
BMW Seria 3 320i - 17
BMW Seria 3 320i - 18
BMW Seria 3 320i - 19
BMW Seria 3 320i - 20

Najważniejsze

Przebieg

191 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

1 995 cm3

Moc

170 KM

Opis

Sprzedam przepiekne BMW 320si.

100% Bezwypadkowe.

Egzemplarz kolekcjonerski

320si w takim stanie beda tylko drozaly.

Male M3

BMW w 2006 roku musiało homologować nowy model do wyścigów WTCC. W tym celu przygotowało odpowiednią jednostkę napędową, która musiała trafić również pod maskę samochodu produkcyjnego. Jako że oferowane w tym czasie klientom motory N46B20 o pojemności 1995 cm³ i mocy 150 KM* nie do końca się do tego nie nadawały, powierzono zbudowanie innego silnika firmie BMW Hams Hall z Wielkiej Brytanii w oparciu o technologie ze świata motorsportu i takie, które się w tym świecie sprawdzą.

Przygotowana na nowo 2-litrowa jednostka to jak na tak zwykły samochód prawdziwe dzieło sztuki. W całości składana ręcznie, została wyposażona w głowicę odlewaną przez fabrykę BMW Landshut, która w swoim czasie zajmowała się przygotowaniem głowic do bolidów F1 BMW-Sauber. Głowicę, która dała stopnień sprężania 11,0, wyposażono w podwójny system Vanos zamiast Valvetronic, by zmniejszyć liczbę części ruchomych. Powiększono kanały dolotowe i zawory, zmniejszono skok tłoków, a popychacze zaworowe, korbowody i blok wzmocniono. O zapłon dbają specjalne świece zapłonowe z indywidualnymi cewkami.

Aby silnik stał się możliwie najlżejszy i najbardziej wydajny termicznie, maksymalnie wykorzystano do jego budowy aluminium. Nawet tuleje cylindrowe wykonano z tego materiału, co w kontekście niezawodności jest bardzo istotne. Pokrywa zaworów jest lżejsza od standardowej dzięki wykonaniu jej z kompozytu węglowego, a cała jednostka schudła o 10 kg. O odpowiednie chłodzenie dbają powiększone kanały wodne i układ przygotowany dla jednostek 6-cylindrowych.

Silnik to nie wszystko. BMW 320si różni się od standardowego modelu także układem napędowym. Skrzynia biegów ma inne przełożenia – prędkość maksymalną 225 km/h uzyskuje się na piątym biegu. Przekładnię stosowano także w modelu Z4. W tylnym dyferencjale skrócono przełożenie do 4,1.

Kompletne auto waży 1350 kg (DIN) i rozpędza się do setki w 8,1 s. Moc maksymalna to 173 KM przy 7000 obr./min, a jednostka pracuje do 7300 obr./min. Parametry nie są imponujące, ale różnice pomiędzy si a zwykłą Trójką są duże.

Motor znacznie chętniej reaguje na ruch pedału gazu, zarówno w zakresie otwierania, jak i zamykania klasycznej przepustnicy (nie zastosowano elektronicznej), dzięki czemu łatwiej balansować masą. Podobno kierowcy testowi BMW uzyskali na Nurburgring Nordschleife czas poniżej 9 min., co dla samochodu o takiej mocy jest wynikiem przynajmniej dobrym.

Więcej informacji udzielę przez telefon

Vacho

 

1 października 2024 22:42

Szczegóły

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

BMW

Model pojazdu

Seria 3

Wersja

320i

Rok produkcji

2006

Przebieg

191 000 km

Pojemność skokowa

1 995 cm3

Moc

170 KM

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Spalanie Poza Miastem

5.0 l/100km

Spalanie W Mieście

8 l/100km

Emisja CO2

149 g/km

Typ nadwozia

Sedan

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Kolor

Srebrny

Kraj pochodzenia

Niemcy

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Serwisowany w ASO

Tak

Stan

Używany

VIN

Wyświetl VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Potrzebujesz finansowania?

Nowość

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

23250

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Vacho

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2020

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Łódź, Widzew

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store