1 / 10
Najważniejsze
Przebieg
201 500 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Automatyczna
Typ nadwozia
Sedan
Pojemność skokowa
4 398 cm3
Moc
333 KM
Opis
Witam, na sprzedaż mam samochód BMW E60 o oznaczeniu 545i z legendarnym i bardzo zdrowym silnikiem 4.4 V8 i mocy 333 koni mechanicznych.
Samochód posiadam od ponad dwóch lat i jestem jego pierwszym właścicielem w kraju.
W Niemczech kupiłem go od drugiego właściciela co oznacza, że jestem jego trzecim właścicielem w historii pojazdu.
Przez ostatnie dwa lata przejechałem nim ponad 23 tys. kilometrów.
W tym czasie wymieniłem w nim ogrom części tj. kompletny rozrząd wraz ze ślizgami, pompa wody i łańcuchy rozrządu wraz z napinaczami, główne koło pasowe z tłumikiem drgań znajdujące się na wale korbowym oraz wszystkie możliwe paski klinowe
W silniku zamontowane zostały również zupełnie nowe pokrywy zaworów wraz ze wszystkimi uszczelkami.
Zamontowany jest również nowy zbiornik wyrównawczy płynu chłodzącego.
Wymieniłem termostat na nowy, specjalnie zaprojektowany, który otwiera się już przy 87 stopniach Celsjusza a nie jak oryginał dopiero przy 97 stopniach, przez co w komorze silnika nie dochodzi do skrajnych temperatur co wydłuża żywotność osprzętu silnika i poprawia jego chłodzenie.
Usunięta została bolączka tego silnika czyli przeciekająca rurka płynu chłodzącego znajdująca się pomiędzy głowicami.
W jej miejsce została zamontowana zupełnie nowa zaprojektowana specjalnie do tego silnika rurka pozbawiona oryginalnej wady.
Cały silnik został uszczelniony na nowo.
W skrzyni biegów sprzęgło zostało zmienione na zupełnie nowe, które wciąż jest jeszcze z gwarancją producenta, do tego oczywiście nowy olej i miska olejowa z filtrem.
Z przodu samochodu tarcze hamulcowe zostały wymienione na zupełnie nowe nawiercane i wentylowane firmy Zimmerman wraz z nowymi klockami hamulcowymi i nowym oryginalnym jarzmem firmy ATE.
Z tyłu są włożone nowe klocki hamulcowe oraz wymieniony jest przewód hamulcowy.
Klimatyzacja została wysłana do serwisu w sprawdzenia gdzie została rozebrana, nasmarowana i złożona na nowych uszczelkach.
Teraz klimatyzacja działa znakomicie.
Z tyłu w zawieszeniu wymieniłem łączniki stabilizatora oraz sprężyny zawieszenia na nowe.
Z przodu zawieszenia wymieniony był wahacz oraz łączniki stabilizatora.
Dbałem o to aby olejowy był robiony zawsze maksymalnie co 10 tys. kilometrów.
Przez ostatni rok zainwestowałem w samochód ponad 35 tysięcy złotych.
Na wszystkie naprawy mam rachunki oraz udokumentowane zdjęcia.
Mechanicznie samochód jest bardzo mocno doinwestowany i jego kondycja jest znakomita.
Silnik jest bardzo żwawy i wkręca się na obroty bardzo szybko.
To BMW ma już 21 lat więc oczywiście ma również jakieś drobne mankamenty, które mi osobiście nigdy nie przeszkadzały.
Natomiast jeśli ktoś szuka samochodu, w który nie trzeba będzie inwestować ogromnej ilości pieniędzy, to jest to odpowiedni i mocno doinwestowany egzemplarz.
W oryginalnym wyposażeniu samochodu znajduje się między innymi:
- zewnętrzny pakiet Shadow Line
- aktywne sportowe zawieszenie Dynamic Drive
- system Active Steering aktywny system kierowniczy ( przy wolnej jeździe kierownica chodzi lekko natomiast przy szybszej jeździe układ kierowniczy przyjmuje charakterystykę sportową)
- sportowe fotele
- światła ksenonowe
- szyberdach
- białe światła kierunkowskazów
- nawigacja
- automatycznie przyciemniające się lusterka
- czujniki parkowania przód i tył PDC
- tempomat
- zewnętrzne światła doświetlające drogę do domu po zamknięciu samochodu
Zapraszam do kontaktu oraz jazdy próbnej.
8 grudnia 2025 16:21
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
BMW
Model pojazdu
Seria 5
Kolor
Czarny
Liczba drzwi
4
Liczba miejsc
5
Rok produkcji
2004
Generacja
E60/E61 (2003-2010)
VIN
Oblicz
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Radio
Zestaw głośnomówiący
System nawigacji satelitarnej
System nagłośnienia
Informacje o sprzedającym
Denis
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2022
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie