Mocno doinwestowany Citroen C5 X7 (III) LIFT (2012) w najwyższej opcji wyposażenia Exclusive z zawieszeniem Hydractive III+ i bez sprzęgłową skrzynią automatyczną.
.
Samochód posiada wszystko oprócz dachu panoramicznego i lamp z biksenonem.
Po za tym full opcja, m.in.
.
WYPOSAŻENIE:
- Nagłośnienie HiFi marki Phillips ze wzmacniaczem (10 głośników)
- Hydrokinetyczna (bezsprzęgłowa) automatyczna skrzynia biegów z trybem Sport (trzyma wyżej obroty i później zmienia biegi) oraz Zimowym (rusza z drugiego biegu)
- Zawieszenie Hydropneumatyczne z funkcją Sport (obniża się, usztywnia i niweluje przechyły na zakrętach)
- Elektryczny hamulec ręczny
- Hill Start Assist (system wspomagający ruszanie na wzniesieniach, który utrzymuje samochód w miejscu przez kilka sekund po zwolnieniu hamulca)
- Możliwość dzwonienia i odbierania połączeń telefonicznych (Bluetooth)
- Klimatyzowany schowek przed pasażerem z przodu
- Czujniki parkowania przód-tył z wizualizacją odległości na ekranie
- Czujnik zmierzchu oraz deszczu
- Dwustrefowa klimatyzacja (z nawiewami w słupkach dla drugiego rzędu siedzeń)
- Doświetlanie zakrętów w reflektorach (nie przeciwmgielnymi)
- Fabryczne paski LED w reflektorach do jazdy dziennej
- LED'owe kierunkowskazy (pod lusterkami dynamiczne ledy)
- Radio NG4 z wyświetlaczem i nawigacją
- Komputer pokładowy między zegarami
- Odprowadzanie do domu (po zgaszeniu samochodu światła drogowe świecą się jeszcze przez określony czas)
- Elektryczne, podgrzewane, pół-skórzane fotele łamane w połowie
- Fotel kierowcy z masażem
- Pamięć ustawienia fotela kierowcy
- Odsuwany/przysuwany fotel kierowcy po przekręceniu lub odkręceniu kluczyka
- Fotele z tyłu posiadają ISOFIX
- Podwójnie klejone szyby akustyczne (wszystkie oryginalne, fabryczne)
- Fabrycznie przyciemnione wszystkie tylne szyby
- Rolety przeciwsłoneczne dla drugiego rzędu siedzeń
- Elektryczna klapa bagażnika
- Wszystkie lusterka fotochromatyczne
- Składane zewnętrzne lusterka
- Ogrzewane lusterka boczne oraz tylna szyba bagażnika
- Nawiewy na szyby
- Osobno opuszczana tylna oś dla ułatwienia załadunku czegoś cięższego (sterowane z bagażnika)
- Asystent pasa ruchu (fotel kierowcy miejscowo wibruje gdy zmieni się pas ruchu bez kierunkowskazu)
- Tempomat oraz limiter prędkości
- 6 poduszek powietrznych - w tym kurtyny przód oraz tył
- Night Mode (gaszenie wszystkich ekranów w samochodzie)
- Park Assist (pomiar miejsca parkingowego)
- Światła przeciwmgielne
- Regulowany podłokietnik
- Gniazdo USB w schowku pod podłokietnikiem
- Gniazdo 12V w bagażniku oraz w środkowej konsoli dla drugiego rzędu siedzeń
- Pełnowymiarowe koło dojazdowe we wnęce bagażnika
- Zestaw do podniesienia i wymiany koła
- Haczyki na zakupy w bagażniku
- Oryginalna latarka w bagażniku
- Roleta bagażnika
- Siatkowana roleta odgradzająca przestrzeń bagażnika od tylnych siedzeń
- Immobilizer
- Zamek centralny
- Wspomaganie kierownicy
- ABS
- ESP
.
.
.
.
Ubezpieczenie do 28.06.2025 (OC, Assistance, NNW)
Przegląd tech. do 20.06.2025
.
Nowe tarcze i klocki (przód+tył) marki TRW wymienione 19.06.2024
.
Samochód jest sprzedawany na oryginalnych felgach 17" z nowymi oponami wielosezonowymi 225/55 R17 (rocznik 2023) zakupione 13.06.2024 na sklepie Oponeo.
.
Możliwe sprawdzenie samochodu na SKP na koszt zainteresowanego.
.
Samochód co roku był polerowany (one step) i miał nakładaną roczną powłokę ceramiczną Ultracoat przez studio detailingowe. Do tego od siebie dodałem niewidzialną wycieraczkę marki Glaco na wszystkie szyby i lusterka zewnętrzne.
.
Karoseria mimo to posiada miejscami rysy oraz odpryski na masce.
.
Samochód w moich rękach 80% czasu spędza na trasach 300-1100 kilometrów. Podobnie u poprzedniego właściciela.
.
EGR oraz DPF (FAP) na swoim miejscu i w bardzo dobrym stanie dzięki nieekonomicznej jeździe (dynamicznej) w trasach + serwis z głowicą gdzie wszystko było czyszczone (w tym EGR) przed złożeniem silnika. Samochód (na szczęście) bez systemu Start&Stop i BlueHDI.
.
.
.
.
W samochód włożone sporo pieniędzy, ponieważ nosiłem się z zamiarem jeżdżenia nim przez następne 10 lat dlatego nie oszczędzałem na naprawach, częściach i serwisach.
.
Łącznie na przestrzeni 2 lat wyszło mnie to 24,959 zł. (mam zapisane dokładne koszty) Bez kosztów polerki i ceramiki (x2) oraz bez kosztów podstawowego serwisu co 10,000 km - Usługa, olej i filtry (każdorazowo oleju, paliwa, powietrza i kabinowego)
.
Powód sprzedaży? - Okazyjny zakup Audi A7 C7 Lift od członka rodziny.
.
.
.
!!! Lista wszystkich wydatków (z datami i przebiegami) dostępna w wiadomości prywatnej ponieważ opis z nią przekraczał limit znaków.
.
.
.
.
Samochód serwisowany głównie w 2 warsztatach specjalizujących się w markach Peugeot-Citroen w Rybarzowicach.
.
Samochód zakupiony 2 lata temu za 35,000 zł. z przebiegiem 232 776 km "bez wkładu finansowego" yhhmmm.
Ten samochód dopiero teraz nie wymaga wkładu finansowego.
.
Zawieszenie w stanie perfekcyjnym (byłem uczulony na wszelkie usterki, więc wymieniłem i zregenerowałem wiele podzespołów za wczasu) Silnik pracuje równo, kulturalnie i cicho jak na Diesla - O dziwo dość dynamiczny pomimo, iż samochód swoje waży - Być może przez remont góry silnika, wyczyszczenie z nagaru i regenerację turbosprężarki. Skrzynia płynnie zmienia biegi, nie szarpie. Wtryski w bardzo dobrym stanie, samochód nie kopci na czarno za sobą.
.
Samochód sprowadzony z Niemiec w 2022 roku. Do końca serwisowany w serwisie Citroena przez poprzedniego właściciela. Posiadam sporą ilość niemieckich faktur i inne dokumenty potwierdzające realny przebieg oraz historię pojazdu.
.
Przed zakupem skorzystałem z usługi certyfikowanego rzeczoznawcy aby sprawdził samochód przed zakupem - Do wglądu wyniki pomiaru powłoki lakierniczej.
.
.
Przebieg samochodu stale rośnie.
.
.
Jakby ktoś miał jeszcze jakieś pytania lub był zainteresowany to zapraszam do kontaktu - Tutaj na portalu, telefonicznie lub mail'owo na michal.kawalec3@gmail.com