Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 1
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 2
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 3
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 4
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 5
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 6
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 7
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 8
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 9
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 10
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 11
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 12
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 13
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 14
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 15

1 / 16

Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 1
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 2
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 3
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 4
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 5
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 6
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 7
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 8
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 9
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 10
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 11
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 12
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 13
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 14
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 15

Najważniejsze

Przebieg

179 500 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kombi

Pojemność skokowa

1 685 cm3

Moc

115 KM

Opis

Na sprzedaż Hyundai i40, którego użytkowałem z dbałością i regularną obsługą serwisową. To nie jest przypadkowe auto kupione „na chwilę” – to samochód, o który naprawdę dbałem, bo każdego dnia musiał być niezawodny. Mogę uczciwie powiedzieć, że i40 mimo swojego wieku wciąż imponuje komfortem i daje poczucie pewności na drodze, a nowemu właścicielowi posłuży jeszcze naprawdę długo.


Samochód jest w ciągłej eksploatacji. Nie stoi tygodniami, nie czeka na okazję do odpalenia – codziennie pracuje i każdego dnia potwierdza swoją niezawodność. To ogromna różnica w porównaniu z autami, które są przygotowywane „pod sprzedaż”.


Drugim powodem jest sposób, w jaki był serwisowany. Olej wymieniałem co 10 000 km, bo wiem, że to realnie przedłuża życie diesla. W ostatnim czasie zrobiłem również kilka kluczowych rzeczy, żeby uniknąć problemów w przyszłości:


  • wymieniłem zbiornik paliwa,
  • wymieniłem tarcze i klocki hamulcowe,
  • przeprowadzałem regularne przeglądy i filtracje.
  • To nie są kosmetyczne naprawy – to prace, które naprawdę mają znaczenie dla trwałości auta.

Kilka słów o silniku - i40 z jednostką 1.7 CRDi to konstrukcja, która cieszy się opinią jednego z najbardziej udanych silników w historii Hyundai’a. Na pewno jest:


  • oszczędny,
  • przewidywalny,
  • trwały,
  • przyjemny w codziennym użytkowaniu.

Auto prowadzi się stabilnie, dobrze trzyma się drogi, a kabina pozostaje cicha nawet przy wyższych prędkościach. To samochód, w którym naprawdę można zrobić długą trasę bez zmęczenia. Samochód ma normalne ślady użytkowania – takie, jakich można oczekiwać po aucie z tego rocznika, używanym na co dzień.


Jeśli chcesz, żeby samochód po prostu jeździł, nie sprawiał problemów i dawał poczucie komfortu – zapraszam do kontaktu i oględzin. Myślę, że podczas jazdy próbnej i40 sam przekona Cię, że jest wart Twojej uwagi.

 

6 grudnia 2025 13:16

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Hyundai

Model pojazdu

i40

Wersja

1.7 CRDi Classic

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2012

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

25900

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

Ekran dotykowy

Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu

Informacje o sprzedającym

Krzysztof

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2014

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni