Mitsubishi Pajero 3.2 DID 7os - 1
Mitsubishi Pajero 3.2 DID 7os - 2
Mitsubishi Pajero 3.2 DID 7os - 3
Mitsubishi Pajero 3.2 DID 7os - 4
Mitsubishi Pajero 3.2 DID 7os - 5
Mitsubishi Pajero 3.2 DID 7os - 6
Mitsubishi Pajero 3.2 DID 7os - 7
Mitsubishi Pajero 3.2 DID 7os - 8
Mitsubishi Pajero 3.2 DID 7os - 9
Mitsubishi Pajero 3.2 DID 7os - 10
Mitsubishi Pajero 3.2 DID 7os - 11
Mitsubishi Pajero 3.2 DID 7os - 12
Mitsubishi Pajero 3.2 DID 7os - 13
Mitsubishi Pajero 3.2 DID 7os - 14
Mitsubishi Pajero 3.2 DID 7os - 15
Mitsubishi Pajero 3.2 DID 7os - 16
Mitsubishi Pajero 3.2 DID 7os - 17

1 / 18

Mitsubishi Pajero 3.2 DID 7os - 1
Mitsubishi Pajero 3.2 DID 7os - 2
Mitsubishi Pajero 3.2 DID 7os - 3
Mitsubishi Pajero 3.2 DID 7os - 4
Mitsubishi Pajero 3.2 DID 7os - 5
Mitsubishi Pajero 3.2 DID 7os - 6
Mitsubishi Pajero 3.2 DID 7os - 7
Mitsubishi Pajero 3.2 DID 7os - 8
Mitsubishi Pajero 3.2 DID 7os - 9
Mitsubishi Pajero 3.2 DID 7os - 10
Mitsubishi Pajero 3.2 DID 7os - 11
Mitsubishi Pajero 3.2 DID 7os - 12
Mitsubishi Pajero 3.2 DID 7os - 13
Mitsubishi Pajero 3.2 DID 7os - 14
Mitsubishi Pajero 3.2 DID 7os - 15
Mitsubishi Pajero 3.2 DID 7os - 16
Mitsubishi Pajero 3.2 DID 7os - 17

Najważniejsze

Przebieg

216 100 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Kombi

Pojemność skokowa

3 200 cm3

Moc

165 KM

Opis

Mam do zaoferowania Państwu samochód terenowy jakim jest Mitsubishi Pajero trzeciej generacji


Samochód jest napędzany silnikiem wysokoprężnym (Diesel) o pojemności 3,2 litra i mocy 160 KM.


Stan samochodu oceniam na bardzo dobry, zarówno wizualny jak i mechaniczny


Samochód zarejestrowany, z ważnym przeglądem (do 02.2026) i ubezpieczeniem OC (do 12.2025) opłacone w całości


MIstusbishi posiada hak o uciągu 3500 kg


Pajero w marcu 2025 roku przeszło bardzo duży i kosztowny serwis, w którym wymienione było:

- olej silnikowy

- wszystkie filtry (oleju, paliwa, powietrza i kabinowy)

- turbina (na nową, nie regenerowana)

- półosie przednie kompletne wraz z przegubami zewnętrznymi i wewnętrznymi

- łożyska kół wszystkich czterech

- wahacze przednie dolne

- końcówki drążków

- tarcze i klocki hamulcowe przód i tył

- wymieniony układ paliwowy

- serwis klimatyzacji (tak, klima działa)

- maglownica po regeneracji

- nowa nagrzewnica

- nowy akumulator BOSCH

- konserwacja podwozia

- olej w skrzyni biegów

- poszczególne elementy zawieszenia tylnego i przedniego wymagające wymaniany

- i na pewno coś jeszcze pominąłem


Całkowity koszt powyższych napraw wraz z robocizną oscylował na kwotę 11.200 zł (słownie: jedenaście tysięcy dwieście złotych)


Dzięki temu autko nie wymaga żadnego wkładu finansowego.


Pod względem mechanicznym autko jest w pełni sprawne. Silnik odpala za każdym razem bez najmniejszych problemów, skrzynia pracuje bardzo dobrze, nie szarpie, płynnie zmienia biegi. Zawieszenie nie ma żadnych luzów, autko pewnie się prowadzi nawet przy prędkości 140 km/h.


Pod względem wizualnym autko również wygląda dobrze. Posiada jakieś delikatne ryski na karoserii oraz drobniutkie otarcia (widoczne na zdjęciach), ale żeby je ujrzeć trzeba się dobrze przyjrzeć. Autko na pewno nie ma korozji, spód autka jest bardzo zdrowy, podłoga jak i progi bez żadnych dziur ani oznak korozji. Co prawda podłoga była konserwowana, ale przed konserwacją nie było nawet nalotu rdzy.


Wnętrze autka jest również zadbane. Fotele skórzane w dobrym stanie, bez dziur i bez przetarć, tapicerka kompletna, wszystko działa.


Mitsubishi jest 7-osobowe, tylna kanapa chowana w podłogę. Jest to bardzo praktyczne rozwiązanie, gdyż jeśli potrzebujemy przestrzeń bagażową to mamy równą płaską podłogę, a jeśli potrzebujemy dodatkowej tylnej kanapy, to rozłożenie jej zajmuje nam mniej niż minutę.


Pamiętajmy, że moje Mitsubishi w tym roku skończy 23 lata, a pomimo swojego wieku jest w bardzo dobrym stanie. Z głębokim przekonaniem jestem w stanie stwierdzić, że mój egzemplarz jest w czołówce najlepiej zachowanych Pajero 3 na Polskim rynku, jak nie Europejskim.


Moje autko przeznaczone jest chyba bardziej dla fanatyka tego modelu, który doceni jego stan jak i mój wkład w niniejszy samochód.


Ponadto uważam też, że moja oferta jest okazyjna dla potencjalnego kupującego, gdyż w autko włożyłem ogrom prac i pieniędzy, co powoduje to, że kupujący będzie się cieszył pewnym i bezawaryjnym autkiem.


Serdecznie zapraszam do zakupu poważnie zainteresowane osoby. Myślę że nie interesuje mnie zamiana. Zapraszam do kontaktu telefonicznego pod numerem telefonu: (w przypadku problemów z dodzwonieniem się proszę o wiadomość sms, a oddzwonię bez zbędnej zwłoki)

 

14 maja 2025 0:55

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Mitsubishi

Model pojazdu

Pajero

Wersja

3.2 DID 7os

Kolor

Srebrny

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

7

Rok produkcji

2002

Generacja

III (2000-2006)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

30500

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Komfort i dodatki

Klimatyzacja automatyczna

Elektryczne szyby przednie

Elektryczne szyby tylne

Wycieraczki

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Rafał

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2014

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store