Nissan Leaf 24kWh Visia - 1
Nissan Leaf 24kWh Visia - 2
Nissan Leaf 24kWh Visia - 3
Nissan Leaf 24kWh Visia - 4
Nissan Leaf 24kWh Visia - 5
Nissan Leaf 24kWh Visia - 6
Nissan Leaf 24kWh Visia - 7
Nissan Leaf 24kWh Visia - 8
Nissan Leaf 24kWh Visia - 9
Nissan Leaf 24kWh Visia - 10
Nissan Leaf 24kWh Visia - 11
Nissan Leaf 24kWh Visia - 12
Nissan Leaf 24kWh Visia - 13
Nissan Leaf 24kWh Visia - 14
Nissan Leaf 24kWh Visia - 15
Nissan Leaf 24kWh Visia - 16
Nissan Leaf 24kWh Visia - 17
Nissan Leaf 24kWh Visia - 18
Nissan Leaf 24kWh Visia - 19
Nissan Leaf 24kWh Visia - 20
Nissan Leaf 24kWh Visia - 21

1 / 22

Nissan Leaf 24kWh Visia - 1
Nissan Leaf 24kWh Visia - 2
Nissan Leaf 24kWh Visia - 3
Nissan Leaf 24kWh Visia - 4
Nissan Leaf 24kWh Visia - 5
Nissan Leaf 24kWh Visia - 6
Nissan Leaf 24kWh Visia - 7
Nissan Leaf 24kWh Visia - 8
Nissan Leaf 24kWh Visia - 9
Nissan Leaf 24kWh Visia - 10
Nissan Leaf 24kWh Visia - 11
Nissan Leaf 24kWh Visia - 12
Nissan Leaf 24kWh Visia - 13
Nissan Leaf 24kWh Visia - 14
Nissan Leaf 24kWh Visia - 15
Nissan Leaf 24kWh Visia - 16
Nissan Leaf 24kWh Visia - 17
Nissan Leaf 24kWh Visia - 18
Nissan Leaf 24kWh Visia - 19
Nissan Leaf 24kWh Visia - 20
Nissan Leaf 24kWh Visia - 21

6 lipca 2024 12:00

ID: 6125355018

Szczegóły

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Nissan

Model pojazdu

Leaf

Rok produkcji

2016

Przebieg

128 000 km

Moc

109 KM

Rodzaj paliwa

Elektryczny

Autonomia

135 km

Skrzynia biegów

Automatyczna

Średnie zużycie

13.5 kWh/100km

Pojemność baterii

24 kWh

Rodzaj własności baterii

W cenie

Typ nadwozia

Kompakt

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Kolor

Biały

Rodzaj koloru

Matowy

Kraj pochodzenia

Francja

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Serwisowany w ASO

Tak

Stan

Używany

VIN

Wyświetl VIN

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

Opis

Jeśli poszukujesz samochodu zadbanego, komfortowego, sprawdzonego, z potwierdzonym w ASO stanem baterii, przeznaczonego do codziennej jazdy „wokół komina”, to czytaj dalej.


Krótka historia:

Samochód po raz pierwszy zarejestrowany we Francji w 2016 roku, gdzie jeździł w flocie. W 2021 został sprowadzony do Polski jako jeden dwudziestu paru egzemplarzy. Każdy z nich przeszedł audyt SGS w Francji oraz test w ASO w Polsce.

Kupując, nabyłem samochód sprawdzony, z przebiegiem 84.000 km, z kilkoma drobnymi zadrapaniami na zderzakach (ja nie jestem aptekarzem…, a jak ktoś był we Francji to nie będzie się dziwił otarciom na zderzaku) ale za to w pełni sprawny technicznie.

Obecnie samochód ma przejechane 128.000 km, a więc przez 3 lata przejechałem nim 44.000 km i nigdy mnie nie zawiódł. Nie potrzebował i nadal nie potrzebuje wkładu własnego. Ponieważ to elektryk, nie wymaga wymiany olejów, rozrządu, filtrów poza kabinowym. W 2023 na parkingu ktoś wgiął mi lekko błotnik, na szczęście zostawił nr telefonu. Błotnik został wymieniony w ASO Nissana w Rzeszowie, bo w tej kwestii nie lubię kompromisów (mam dokumentację zdjęciową i fakturę z ASO, więc wszystko jest jasne i klarowne).

Samochód zwykle ładowałem w nocy, 9-10 godzin na zwykłej ładowarce 3KW (standardowe gniazdo 230V). Na szybkich ładowarkach byłem raptem 3 razy, gdyż mając własną instalację PV nie ma sensu płacić za energię, którą w domu mam za darmo.


Stan obecny:

- zadbany ale posiada normalne ślady użytkowania, to nie powinno dziwić,

- kilka zadrapań, głównie na tylnym zderzaku (pokazują to zdjęcia),

- przebieg 128.000 km,

- stan baterii 10 kresek na 12 (czyli 83% - to normalne że bateria ulega zużyciu, dzieje się to jednak stosunkowo wolno)

- posiadam raportu z 3 testów baterii, ostatni z dnia 21.06.2024 wykonane przez ASO

- zasięg 130-140 km (w zależności od dynamiki jazdy) zimą trochę mniej, przede wszystkim dlatego, ponieważ ogrzewanie zużywa energię z baterii, (uwaga zasięg 146 km jaki jest na zdjęciu, tylko wtedy gdy samochodem jeździ moja żona)

- realne zużycie energii 13-14 KWh/100 km. Biorąc pod uwagę cenę energii 0,69 zł/KWh, za przejechanie 100 km trzeba zapłacić jedynie 9,70 zł. A jak ktoś ma fotowoltaikę to jeździ „za free”.


Wyposażenie:

Jest ono standardowe, ale i tak oferuje dość sporo:

- Gniazdo szybkiego ładowania CHAdeMO oraz wolnego Type 2

- Keyless (kluczyk w kieszeni, a otwierasz i zamykasz przyciskiem przy klamce)

- Zestaw głośnomówiący Bluetooth

- Elektryczne szyby i lusterka

- Klimatronic

- 2 tryby jazdy: normalny i EKO

- Standardowa, przenośna ładowarka, 3KW, Type 2


Co jest fajnego w Leafie?

- Ponieważ to elektryk, wiec jest to automat. Kto jeździł automatem, nie zamieni na inny, kto nie jeździł, to pozna i też nie zamieni.

- Płynnie i bardzo dynamicznie przyśpiesza. Bezcenny widok to mina kierowcy BMW lub Audi po tunnigu, gdy przy starcie wyprzedza go „jakiś elektryk”

- Leaf to nie jest małe auto. W środku praktycznie tyle miejsca ile w autach segmentu C (Astra, Focus, Auris)

- Ponieważ to elektryk: darmowe parkowanie na parkingach miejskich

- ponieważ to elektryk: jazda buspasami bez ograniczeń


Dlaczego sprzedaję?

Bo mam zasadę, że pojeżdżę 3 lata i kupuję nowe.

 

Informacje o sprzedającym

Mirek

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Boguchwała, rzeszowski, Podkarpackie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Carsmile.pl
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store