1 / 36
Najważniejsze
Przebieg
116 000 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Automatyczna
Typ nadwozia
Kombi
Pojemność skokowa
1 498 cm3
Moc
150 KM
Opis
- Lista pełnego wyposażenia w zdjęciach
- Kolor Magnetic Tech
- Pierwszy właściciel
- Dwa klucze
- OC ważne do 28.03.2026
- Badanie techniczne ważne do 13.03.2026
- Stan wnętrza niemal jak nowy, oprócz przetarcia nitki na fotelu kierowcy brak innych widocznych śladów zużycia (zdjęcia załączone)
- Czarna podsufitka
- Tapicerka zaimpregnowana
- Wykonana adaptacja punktów przełożeń skrzyni biegów wraz z rozszerzoną modyfikacją pełnej charakterystyki obrotowej tj. zwiększenie w pełnym zakresie responsywności/czułości skrzyni na żądania zadawane pedałem przyspieszenia, zarówno dla zmian jak i redukcji biegów. Nie zmienia biegów nisko, nie trzyma nisko obrotów = mniejsze zużycie podzespołów oraz lepsza kultura pracy (czuć więcej dostępnej mocy pod nogą, szybciej reaguje, mniej wibruje)
- start/stop wyłączony
- dodatkowo przyciemnione szyby z tyłu oprócz przyciemnienia fabrycznego
- relingi dachowe, obramowanie przedniego grilla oraz obudowy lusterek oklejone folią Caracal czarny połysk
- powłoka ceramiczna od nowości, regularnie utrzymywana (odnawiany top coat po myciu detailingowym)
- nigdy nie myty na myjni automatycznej, tylko na myjniach detailingowych "na dwa wiadra" lub na myjniach bezdotykowych, brak tzw. swirli. Lakier w stanie bardzo dobrym (w większości elementów w idealnym jednak zderzak przedni oraz maska posiadają odpryski od kamieni, bez ognisk korozji)
- wgniotka parkingowa na drzwiach pasażera z przodu, nieduża
- Dolna osłona silnika ułamana przy jednym z mocowań po najechaniu na wystający z ziemi korzeń, przy 30 tysiącach km. Nieduży uszczerbek bez wpływu na mocowanie (zdjęcie złączone)
- drzwi przednie i tylne wygłuszone matami butylowymi StP Gold 2,3mm oraz pianką StP Aeroflex 6mm
- pierwszy olej wymieniony po 5 tysiącach km, drugi przy 15 tysiącach km, każdy kolejny co 10-15 tysięcy km lub co roku. Ostatnia wymiana sierpień 2025 przy 110 tysiącach km, od 3 wymian Millers EE performance, wcześniej Motul specific
- serwisowany w ASO ale z rozsądkiem (nie w trybie long life, nie było awarii więc wizyty w ASO to w zasadzie przeglądy i eksploatacja) na wszystkie wizyty faktury
- Wymienione poza ASO tylko: tarcze + klocki przód (TRW) przed chwilą przy 114.5 tysiącach km oraz klocki + tarcze tył (TRW) przy 85 tysiącach. Obie wymiany były pierwszą wymianą fabrycznych hamulców.
- Garażowany
- Obecnie na kołach zimowych
- dwa komplety kół, felgi zabezpieczone powłoką ceramiczną (letnie 18 cali Nokian POWERPROOF bieżnik 5-6mm, zimowe 17 cali Kleber KRISALP HP3 bieżnik 6.5-7mm, oba komplety felg oryginalne)
- dołożony klimatyzowany schowek
- dołożone oryginalne aluminiowe nakładki na pedały i podstopnice
- Wyrażam zgodę na wykonanie przeglądu na stacji diagnostycznej lub Autoryzowanym serwisie Seat Motorpol przy Karkonowskiej we Wrocławiu na koszt kupującego (tam auto było serwisowane)
OSTATNIE WYMIANY:
- świece i olej: sierpień 2025 114 tysięcy km
- Tarcze i klocki przód: wrzesień 2025 114.5 tysięcy km
6 listopada 2025 20:28
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Seat
Model pojazdu
Leon
Wersja
1.5 EcoTSI Evo FR S&S DSG
Kolor
Szary
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Rok produkcji
2019
Generacja
III (2012-)
VIN
Kup ten pojazd na raty
Oblicz
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Apple CarPlay
Android Auto
Interfejs Bluetooth
Radio
Zestaw głośnomówiący
Gniazdo USB
Ładowanie bezprzewodowe urządzeń
System nawigacji satelitarnej
System nagłośnienia
Ekran dotykowy
Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu
Informacje o sprzedającym
Kamil
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2021
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie