Osoba prywatna
Jerzy
Sprzedający na OTOMOTO od 2016
Szczegóły
- Oferta od
- Kategoria
- Pokaż oferty z numerem VIN
- Marka pojazdu
- Model pojazdu
- Wersja
- Generacja
-
Rok produkcji
2007
-
Przebieg
340 000 km
-
Pojemność skokowa
1 984 cm3
- Rodzaj paliwa
-
Moc
200 KM
- Skrzynia biegów
-
Spalanie W Mieście
10 l/100km
- Typ nadwozia
- Liczba drzwi
-
Liczba miejsc
5
- Kolor
- Rodzaj koloru
- Kraj pochodzenia
- Zarejestrowany w Polsce
- Stan
Wyposażenie
Audio i multimedia
- Radio
- System nagłośnienia
Komfort i dodatki
- Klimatyzacja automatyczna
- Tapicerka częściowo skórzana
- Klimatyzacja dla pasażerów z tyłu
- Podgrzewany fotel kierowcy
- Podgrzewany fotel pasażera
- Regul. elektr. podparcia lędźwiowego - kierowca
- Regul. elektr. podparcia lędźwiowego - pasażer
- Sportowe fotele - przód
- Podłokietniki - przód
- Podłokietniki - tył
- Kierownica skórzana
- Ogrzewanie postojowe
- Czujnik deszczu
- Elektryczne szyby przednie
- Elektryczne szyby tylne
- Przyciemniane tylne szyby
- Wycieraczki
Systemy wspomagania kierowcy
- Tempomat
- Lampy ksenonowe
- Lusterka boczne ustawiane elektrycznie
- Podgrzewane lusterka boczne
- Kontrola trakcji
- Automatyczna kontrola zjazdu ze stoku
- Wspomaganie ruszania pod górę- Hill Holder
- Czujnik zmierzchu
- Spryskiwacze reflektorów
- Lampy przeciwmgielne
- Oświetlenie drogi do domu
- Elektroniczna kontrola ciśnienia w oponach
- Wspomaganie kierownicy
Osiągi i tuning
- Felgi aluminiowe 17
- Opony wielosezonowe
- Zawieszenie sportowe
Bezpieczeństwo
- ABS
- ESP
- Poduszka powietrzna kierowcy
- Poduszka powietrzna pasażera
- Poduszka kolan kierowcy
- Kurtyny powietrzne - przód
- Boczne poduszki powietrzne - przód
- Kurtyny powietrzne - tył
- Boczne poduszki powietrzne - tył
- Isofix (punkty mocowania fotelika dziecięcego)
Opis
Sprzedam Skodę Octavię II RS
Skoda ma REALNY. Kupiłem auto niecałe 5 lat temu ze i od tego czasu bezawaryjnie przejechałem 100kkm. W książce serwisowej pełna historia z Niemiec, a potem z Polski.
Świeżo zrobiony przegląd: 20.04.2023! Samochód w doskonałym stanie, nic nie trzeba robić, można jeździć.
Od momentu jak posiadam auto, pedantycznie prowadzę historię napraw - z datami, przebiegami itp. Wszystko robiłem u jednego i tego samego, zaprzyjaźnionego mechanika. Chętnie opowiem więcej bo najpewniej nie wszystko uda mi się zapamiętać/opisać.
Odkąd mam samochód, zrobiłem:
+ rozrząd (myślę, że warto pomyśleć o ponownej wymianie)
+ regularne wymiany oleju 5W30 co 10kkm
+ koło dwumasowe
+ WSZYSTKIE czujniki jakie sprawiają problemy w tym aucie (odma, zawory n75 i DV, filtr węglowy, przepływomierz (drugi sprawny dodam do auta), 2 czujniki poziomowania xenon itp.) więc nie trzeba się tym już martwić.
+ chłodnice klimatyzacji
+ oczywiście nowe świece (dwa razy w trakcie używania auta przeze mnie, porządne platynowe zimniejsze Boscha)
+ dołożyłem amortyzatory złote Kayaby
+ pranie tapicerki latem 2022
Oczywiście na bieżąco eksploatacja (tarcze, klocki, klima i filtry co roku, elementy zawieszenia, płyny, akumulator itd.)
Auto jest w doskonałym stanie technicznym, świeżo po wymianie dwóch zacisków hamulcowych, klocków hamulcowych oraz łożyska koła z tyłu. O auto bardzo dbałem. Zaryzykuję stwierdzenie, że trudno będzie znaleźć w tym przedziale cenowym RSa w tak dobrym stanie technicznym jak mój.
Po tym jak na samym początku zainwestowałem w auto mocno i wyeliminowałem wszystkie ewentualne znane makamenty, NIGDY NIC mi się nie popsuło. Zero awarii!
Auto przyjechało do Polski po małej stłuczce w korku - było delikatnie dotknięte w przód i tył. Poduszki, rama i elementy konstrukcyjne były nienaruszone. Sprawdziłem auto przed zakupem w zaufanym serwisie, który zarekomendował zakup. Widziałem zdjęcia więc znałem dokładnie uszkodzenia.
Ja lakierowałem progi bo były brzydkawe i mi to zwyczajnie przeszkadzało. Przy okazji pomalowałem klapę bagażnika bo miała ryski. W każdym razie kosmetyka. Oczywiście auto nie jest nowe więc znajdą się jakieś pojedyncze odpryski czy ryski, nie ma się co oszukiwać ;)
Na tylnym zderzaku delikatny ślad po jedynej przygodzie jaka miałem przez te 5 lat - wpadł na mnie... dzieciak na hulajnodze elektrycznej. Nic nie pękło, nie ułamało się ale jest mały ślad na lakierze i to w mało widocznym miejscu tylnego zderzaka.
Żadna kontrolka nie świeci, zero błędów w aucie, świetnie przyspiesza, doskonale jeździ i daje mega frajdę. Na każdym biegu "ciągnie" równo, do samego końca, nie przytyka się, nie szarpie.
Do samochodu dokupiłem felgi z Octavii 3 w pięknym grafitowym kolorze. Auto ma też bardzo wygodne w naszym klimacie ogrzewanie postojowe Webasto i podgrzewane lusterka. Super sprawa zimą.
NOWE OPONY wielosezonowe (kupione 11.2022)
Przy aucie na pewno będę w stanie opowiedzieć więcej.
Cena jest do negocjacji ale rozsądnej i najlepiej na miejscu. Zgadzam się oczywiście na sprawdzenie auta na Stacji Kontroli Pojazdów.
Skoda ma REALNY. Kupiłem auto niecałe 5 lat temu ze i od tego czasu bezawaryjnie przejechałem 100kkm. W książce serwisowej pełna historia z Niemiec, a potem z Polski.
Świeżo zrobiony przegląd: 20.04.2023! Samochód w doskonałym stanie, nic nie trzeba robić, można jeździć.
Od momentu jak posiadam auto, pedantycznie prowadzę historię napraw - z datami, przebiegami itp. Wszystko robiłem u jednego i tego samego, zaprzyjaźnionego mechanika. Chętnie opowiem więcej bo najpewniej nie wszystko uda mi się zapamiętać/opisać.
Odkąd mam samochód, zrobiłem:
+ rozrząd (myślę, że warto pomyśleć o ponownej wymianie)
+ regularne wymiany oleju 5W30 co 10kkm
+ koło dwumasowe
+ WSZYSTKIE czujniki jakie sprawiają problemy w tym aucie (odma, zawory n75 i DV, filtr węglowy, przepływomierz (drugi sprawny dodam do auta), 2 czujniki poziomowania xenon itp.) więc nie trzeba się tym już martwić.
+ chłodnice klimatyzacji
+ oczywiście nowe świece (dwa razy w trakcie używania auta przeze mnie, porządne platynowe zimniejsze Boscha)
+ dołożyłem amortyzatory złote Kayaby
+ pranie tapicerki latem 2022
Oczywiście na bieżąco eksploatacja (tarcze, klocki, klima i filtry co roku, elementy zawieszenia, płyny, akumulator itd.)
Auto jest w doskonałym stanie technicznym, świeżo po wymianie dwóch zacisków hamulcowych, klocków hamulcowych oraz łożyska koła z tyłu. O auto bardzo dbałem. Zaryzykuję stwierdzenie, że trudno będzie znaleźć w tym przedziale cenowym RSa w tak dobrym stanie technicznym jak mój.
Po tym jak na samym początku zainwestowałem w auto mocno i wyeliminowałem wszystkie ewentualne znane makamenty, NIGDY NIC mi się nie popsuło. Zero awarii!
Auto przyjechało do Polski po małej stłuczce w korku - było delikatnie dotknięte w przód i tył. Poduszki, rama i elementy konstrukcyjne były nienaruszone. Sprawdziłem auto przed zakupem w zaufanym serwisie, który zarekomendował zakup. Widziałem zdjęcia więc znałem dokładnie uszkodzenia.
Ja lakierowałem progi bo były brzydkawe i mi to zwyczajnie przeszkadzało. Przy okazji pomalowałem klapę bagażnika bo miała ryski. W każdym razie kosmetyka. Oczywiście auto nie jest nowe więc znajdą się jakieś pojedyncze odpryski czy ryski, nie ma się co oszukiwać ;)
Na tylnym zderzaku delikatny ślad po jedynej przygodzie jaka miałem przez te 5 lat - wpadł na mnie... dzieciak na hulajnodze elektrycznej. Nic nie pękło, nie ułamało się ale jest mały ślad na lakierze i to w mało widocznym miejscu tylnego zderzaka.
Żadna kontrolka nie świeci, zero błędów w aucie, świetnie przyspiesza, doskonale jeździ i daje mega frajdę. Na każdym biegu "ciągnie" równo, do samego końca, nie przytyka się, nie szarpie.
Do samochodu dokupiłem felgi z Octavii 3 w pięknym grafitowym kolorze. Auto ma też bardzo wygodne w naszym klimacie ogrzewanie postojowe Webasto i podgrzewane lusterka. Super sprawa zimą.
NOWE OPONY wielosezonowe (kupione 11.2022)
Przy aucie na pewno będę w stanie opowiedzieć więcej.
Cena jest do negocjacji ale rozsądnej i najlepiej na miejscu. Zgadzam się oczywiście na sprawdzenie auta na Stacji Kontroli Pojazdów.