Subaru Forester 2.0 XT Platinum Lineartronic - 1
Subaru Forester 2.0 XT Platinum Lineartronic - 2
Subaru Forester 2.0 XT Platinum Lineartronic - 3
Subaru Forester 2.0 XT Platinum Lineartronic - 4
Subaru Forester 2.0 XT Platinum Lineartronic - 5
Subaru Forester 2.0 XT Platinum Lineartronic - 6
Subaru Forester 2.0 XT Platinum Lineartronic - 7
Subaru Forester 2.0 XT Platinum Lineartronic - 8
Subaru Forester 2.0 XT Platinum Lineartronic - 9
Subaru Forester 2.0 XT Platinum Lineartronic - 10
Subaru Forester 2.0 XT Platinum Lineartronic - 11
Subaru Forester 2.0 XT Platinum Lineartronic - 12
Subaru Forester 2.0 XT Platinum Lineartronic - 13
Subaru Forester 2.0 XT Platinum Lineartronic - 14

1 / 15

Subaru Forester 2.0 XT Platinum Lineartronic - 1
Subaru Forester 2.0 XT Platinum Lineartronic - 2
Subaru Forester 2.0 XT Platinum Lineartronic - 3
Subaru Forester 2.0 XT Platinum Lineartronic - 4
Subaru Forester 2.0 XT Platinum Lineartronic - 5
Subaru Forester 2.0 XT Platinum Lineartronic - 6
Subaru Forester 2.0 XT Platinum Lineartronic - 7
Subaru Forester 2.0 XT Platinum Lineartronic - 8
Subaru Forester 2.0 XT Platinum Lineartronic - 9
Subaru Forester 2.0 XT Platinum Lineartronic - 10
Subaru Forester 2.0 XT Platinum Lineartronic - 11
Subaru Forester 2.0 XT Platinum Lineartronic - 12
Subaru Forester 2.0 XT Platinum Lineartronic - 13
Subaru Forester 2.0 XT Platinum Lineartronic - 14

Najważniejsze

Przebieg

130 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

SUV

Pojemność skokowa

1 995 cm3

Moc

241 KM

Opis

Auto od pierwszego właściciela. Samochód kupiony przeze mnie w czasie kontraktu dyplomatycznego w Turcji i przywieziony do kraju jako mienie przesiedleńcze. Mam całą dokumentację - faktura zakupu, papiery celne, itp..


Najwyższa wersja wyposażenia „Adventure”– odpowiednik „Platinum” ale bez nawigacji (na Turcję nie była dostępna nawet za dopłatą – jakieś kwestie prawne i polityka koncernu wobec tego rynku – informacja od dealera w Ankarze).


Po przeprowadzce do Polski serwisowany od początku w ASO Koper – książka serwisowa i faktury dostępne. Ostatni przegląd (dla 120000 km) zrobiony rok temu przy 118548 km. Kolejny do zrobienia przy 135000 km.


Wszystkie drobne naprawy i wymiany (klocki, tarcze) wykonywane na bieżąco – przedstawię faktury. Samochód na bieżąco użytkowany jako auto rodzinne, niskie przebiegi roczne bo główne trasy to szkoła i zakupy. Normalne ślady zużycia przez dwójkę dzieci, brak śladów korozji, oryginalne 2 kluczyki w zestawie.

Ostatnie badanie techniczne – 13.08.2025.


Powód sprzedaży - w środę 3 grudnia odbieram z salonu nowe auto i 3 sztuki nie zmieszczą mi się na podwórku, bo starszy syn też już ma swój samochód.


Auto bez poważnego wypadku - szkody zarejestrowane przez ubezpieczyciela to:

1. stłuczka na parkingu szkolnym (wymieniony prawy reflektor i zderzak),

2. najazd po ciemku na hydrant przy cofaniu z zabrudzoną kamerą (wymiana tylnej prawej lampy i zderzaka,)

3. kamień spod kół ciężarówki w drodze na narty (wymieniona przednia szyba),

4. zsunął się zmarznięty śnieg z dachu nad garażem (wymieniony szyberdach )

5. Obecnie zarysowany narożnik zderzaka przedniego od strony kierowcy. Temat świeży, jak zdążę to zrobię lub koszt lakiernika do zbicia z ceny.


Na zdjęciu widać kontrolkę TPMS – padł kolejny czujnik ciśnienia, wcześniej kupiłem zestaw OEM Subaru na 4 koła, jeden już wymieniłem, ten też wymienię, pozostałe 2 dokładam w gratisie.


Innych grzechów nie pamiętam.


Forester z tego ogłoszenia to moje kolejne Subaru, wcześniej też jeździłem 2.0 turbo z 2003 roku i jak już mnie było stać na nowy to się nawet nie rozglądałem.


Trakcja i przyczepność bez porównania do innych aut (nawet tych z nalepkami 4x4), zimą w górach - w śniegu - bez łańcuchów objeżdżałem fury 3x droższe.


Jakby co, to jest jeszcze system X-MODE (rozwiązanie a’la reduktor, umożliwia kontrolę auta na osuwiskach, w kopnym śniegu i na stromych zjazdach lub podjazdach – nie użyłem ani razu).


Auto stoi na zimowkach: alufelgi 18” OEM Subaru, opony Falken Eurowinter 102V. W zestawie pełnowymiarowe koło zapasowe (chyba nigdy nie użyte).

Wyposażenie dodatkowe - akcesoria i dodatki do zestawu fabrycznego:


(Wszystko oryginalne Subaru, założone przez dealera przed odebraniem auta z salonu - z racji zakupu ze zniżką dyplomatyczną nie oszczędzałem i zaszalałem - w opisie ceny aktualne, znalezione w sieci przy pisaniu ogłoszenia):


1. Stalowa osłona silnika i skrzyni biegów (standardowo – plastik) E515ESG000, 230 Euro, autospares.eu

2. Stalowa osłona tylnego dyfra (standardowo – nic) E515ESG500 – 180 Euro, autospares.eu

3. Komplet owiewek F0010SG700 – 130$, Ebay USA

4. Komplet osłon nadkoli E2010SG020 – 980pln, Allegro

5. Chlapacze przednie J1010SG251MC – 120$, Ebay USA

6. Chlapacze tylne J1010SG254MC, 110 GBP, Ebay UK

7. Nakładka ochronna tylnego zderzaka E775ESG000 – żeby nie niszczyć lakieru przy ładowaniu bagażnika – 299PLN, Allegro

8. Mata ochronna bagażnika J515ESG000 – 300pln, Japoniakorea.pl

9. Dokładka dolna tylnego zderzaka E555ESG100, 110 GBP, Ebay UK,

10. Hak holowniczy (stały a nie składany) – pomagał żonie przy parkowaniu tyłem i poprawia kontrolę dystansu auta jadącego z tyłu) - L105ESG000 – 240GBP, Ebay UK

11. Komplet antykradzieżowych nakrętek kół B321SFL000 – 50USD, Amazon USA

12. Polska instrukcja obsługi


W sumie w samych akcesoriach jest pond 7.000 bez kosztów montażu - nie ma takiego drugiego na żadnym portalu ogłoszeniowym!!!


Opcjonalnie (do rozmowy z konkretnym nabywcą):


1. Komplet kół letnich - oryginalne alufelgi 18” Subaru, opony Michelin Primacy 4, 102Y XL

2. Belki bazowe bagażnika dachowego - Thule Wingbar Evo 7114 135cm z kluczykami – cena zakupu 1300 pln (tylko najpierw musze sprawdzić, czy nie zostawię do nowego auta - wtedy oddam tylko stopki montażowe i trzeba będzie dokupić same belki za 500pln)

3. Łańcuchy śniegowe (na razie znalazłem w garażu zestaw na jedną oś ale wiem, że kupowałem na obie – będę szukać!!!)


Samochód do obejrzenia i odebrania w Legionowie. Mam taką pracę, że nie zawsze mogę odebrać – proszę o sms, oddzwonię.


Sprzedaję jako osoba prywatna, oświadczam, że pojazd nie ma znanych mi wad ukrytych – możemy przejechać się na dowolną stację diagnostyczną lub do ASO Subaru.


Cena diabelska do przyciągnięcia oka ale do rozsądnej negocjacji.

 

30 listopada 2025 22:26

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Subaru

Model pojazdu

Forester

Wersja

2.0 XT Platinum Lineartronic

Kolor

Niebieski

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2016

Generacja

IV (2013-2018)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

66666

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Informacje o sprzedającym

Sławomir

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2017

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni