Osoba prywatna
Mateusz
Sprzedający na OTOMOTO od 2017
Szczegóły
- Oferta od
- Kategoria
- Pokaż oferty z numerem VIN
- Ma numer rejestracyjny
- Marka pojazdu
- Model pojazdu
- Wersja
- Generacja
-
Rok produkcji
2004
-
Przebieg
267 312 km
-
Pojemność skokowa
2 435 cm3
- Rodzaj paliwa
-
Moc
140 KM
- Skrzynia biegów
- Napęd
-
Spalanie W Cyklu Mieszanym
10 l/100km
-
Spalanie Poza Miastem
9 l/100km
-
Spalanie W Mieście
12 l/100km
- Typ nadwozia
- Liczba drzwi
-
Liczba miejsc
5
- Kolor
- Rodzaj koloru
- Kraj pochodzenia
-
Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu
13/12/2004
-
Numer rejestracyjny pojazdu
CB2157K
- Zarejestrowany w Polsce
- Stan
Wyposażenie
Audio i multimedia
- Interfejs Bluetooth
- Radio
- Zestaw głośnomówiący
Komfort i dodatki
- Klimatyzacja automatyczna
- Tapicerka częściowo skórzana
- Sportowe fotele - przód
- Podłokietniki - przód
- Podłokietniki - tył
- Kierownica skórzana
- Kierownica ze sterowaniem radia
- Kierownica wielofunkcyjna
- Dźwignia zmiany biegów wykończona skórą
- Czujnik deszczu
- Elektryczne szyby przednie
- Elektryczne szyby tylne
Systemy wspomagania kierowcy
- Tempomat
- Lampy bi-ksenonowe
- Kontrola odległości z tyłu (przy parkowaniu)
- Lusterka boczne ustawiane elektrycznie
- Podgrzewane lusterka boczne
- Lusterka boczne składane elektrycznie
- Kontrola trakcji
- Czujnik zmierzchu
- Spryskiwacze reflektorów
- Lampy przeciwmgielne
- Oświetlenie drogi do domu
- Wspomaganie kierownicy
Osiągi i tuning
- Felgi aluminiowe 16
- Opony zimowe
Bezpieczeństwo
- ABS
- ESP
- Elektroniczny system rozdziału siły hamowania
- System wspomagania hamowania
- Poduszka powietrzna kierowcy
- Poduszka powietrzna pasażera
- Kurtyny powietrzne - przód
- Boczna poduszka powietrzna kierowcy
- Boczne poduszki powietrzne - przód
- Kurtyny powietrzne - tył
Opis
Oferuję do sprzedaży pojazd marki Volvo model S60 z roku 2004 (pierwsza rejestracja 13.12.2004). Auto w rodzinie od nowości, kupione w ASO Volvo w Warszawie (DOM VOLVO) - użytkowane przez trzech kierowców, ostatnim jest ogłoszeniodawca. Aktualnie licznik przebiegu pojazdu wskazuje na okolice 268.000 km.
Auto ma ważny przegląd (do 12.2023 r.) oraz OC/AC/NNW/Assistance do lipca 2023 r. (Allianz).
Auto przez pierwsze lata eksploatacji serwisowane w ASO Volvo - w Warszawie i Bydgoszczy. Kolejne serwisy prowadzone w stacji obsługi Jeździk Piotr Jeździkowski w Bydgoszczy oraz PIT-STOP w Bydgoszczy. Wymiany oleju regularne, co 15.000 km. Ostatnia wymiana w maju 2022 r. (przeb. 258.039 km) - Olej TEXACO 5W30 norma VOLVO.
W aucie starałem się wykonywać wszystkie naprawy i wymiany na bieżąco, zgodnie z zaleceniami mechanika jeśli cokolwiek wymagało wymiany, było wymieniane. W ostatnim czasie wykonano regenerację maglownicy (2021), naprawę prawego przedniego Xenonu tj. wymiana przetwornicy (2021), wymianę tylnego zacisku (2022), wymianę akumulatora (2021), wymianę wydechu (2020) czy wymianę przednich halogenów wraz z regeneracją zderzaka (2022). Auto jest zdolne do jazdy i nie powinno sprawiać żadych bieżących problemów.
Stan pojazdu oceniam na dobry z plusem. Wygląd zewnętrzny oceniam na wyrózniający, szczególnie z uwagi na lakier, stan felg oraz ogólną prezentację pojazdu. Auto jak na swój wiek (19 lat) robi bardzo dobre wrażenie. W aucie wymieniona została lotka przedniego zderzaka oraz tylni znaczek, które upodabniają auto do ostatniego faceloftingu z 2009 r. co znacznie odmładza auto. Dodatkowo auto na wyposażeniu ma reflektory Bi-ksenonowe co poprawia widoczność oraz dodaje auto ponadczasowego wyglądu (zamontowane żadniki OSRAM).
Auto w swojej historii przeszło dwie poważniejsze kolozje (które zapewne odnajdą Państwo także w ogólnodostępnych portalach). W kolozji z 2018 r. w aucie uszkodzony został prawy bok (od błotnika do tylnego zderzaka) - kwalifikacja szkody jako „całkowita”, auto zostało poddane naprawie na używanych ale oryginalnych częścisch zamiennych w serwisie Krucza 18 i przywrócone do pełnej sprawności. Kolejna kolizja (szkoda parkingowa) miała miejsce w ubiegłym roku, a jej naprawa również została powierzona specjalistom z Kruczej 18 - tutaj naprawa obejmowała prawy przedni błotnik oraz drzwi pasażera, a także prawą przednią felgę. Aktualnie nie odczuwam żadnych negatywnych efektów tych kolizji, a auto jest w pełni zdolne do jazdy.
Wraz z autem przekazuje komplet opon letnich Dunlop Bluresponse 205/55 R16 nabytych w roku 2019. Samochód posiada czujniki parkowania Valeo zamontowane w ubiegłym roku co znacznie ułatwia parkowanie i poprawia komfort podróżowania. Dodatkowo w pojeździe zamontowano system Grom Audio (Grom-BT3) co pozwala na słuchanie muzyki i rozmowy przez Bluetooth z wykorzystaniem fabrycznego systemu audio. Do auta dodaję także zestaw posiadanych różnego rodzaju części zamiennych drobnych (kable, panel szyb z drzwi kierowcy).
Auto ma już 19 lat toteż trudno oczekwiać, że jego stan będzie idealny i taki sam jak pojazdu który przed chwilą opuścił fabrykę. W mojej ocenie auto nie wymaga wkładu finansowego, jednakże nabywca musi mieć świadomość, że auto lubi smak oleju (dolewki co ok. 4.000 km), nie jedzie idealnie prosto i skrzypi na wybojach (prawdopodobnie problemy z półosiami), a także wydaje dżwięki na 2, 3 i 4 biegu. Jest także problem z czujnkiem kąta skrętu (błąd AntiSikd). A komplecie dwa kluczki - jeden wymaga naprawy. Dodatkowo mogą wystąpić problemy ze zbieżnością co jest prawdopodobnie pokłosiem problemów z półosiami. Informuje o tym już tutaj, gdyż w ramach transakcji wyłączone zostają w pełni postanowienia rękojmi za wady (art. 558 KC), wszelkie próby zwrotu pojazdu i odstąpienia od umowy będą zatem niemożliwe. Proszę zatem o rozważne kierowanie ofert i wzięcie pod uwagę powyższych okoloczności.
Sprzedaję wobec nabycia nowego pojazdu. Mam nadzieję, że moje Volvo dalej będzie bezawaryjnie służyć nowemu nabywcy, tak jak służyło mi i moim poprzednikom.
Oferowana cena pojazdu odpowiada uwzględnia jego aktualny stan i ewentualne dodatkowe koszty jakie należy ponieść w najbliższej przyszłości. Dopuszczam możliwość delikatnej negocjacji ceny pojazdu.
W razie pytań zapraszam do kontaktu.
Auto ma ważny przegląd (do 12.2023 r.) oraz OC/AC/NNW/Assistance do lipca 2023 r. (Allianz).
Auto przez pierwsze lata eksploatacji serwisowane w ASO Volvo - w Warszawie i Bydgoszczy. Kolejne serwisy prowadzone w stacji obsługi Jeździk Piotr Jeździkowski w Bydgoszczy oraz PIT-STOP w Bydgoszczy. Wymiany oleju regularne, co 15.000 km. Ostatnia wymiana w maju 2022 r. (przeb. 258.039 km) - Olej TEXACO 5W30 norma VOLVO.
W aucie starałem się wykonywać wszystkie naprawy i wymiany na bieżąco, zgodnie z zaleceniami mechanika jeśli cokolwiek wymagało wymiany, było wymieniane. W ostatnim czasie wykonano regenerację maglownicy (2021), naprawę prawego przedniego Xenonu tj. wymiana przetwornicy (2021), wymianę tylnego zacisku (2022), wymianę akumulatora (2021), wymianę wydechu (2020) czy wymianę przednich halogenów wraz z regeneracją zderzaka (2022). Auto jest zdolne do jazdy i nie powinno sprawiać żadych bieżących problemów.
Stan pojazdu oceniam na dobry z plusem. Wygląd zewnętrzny oceniam na wyrózniający, szczególnie z uwagi na lakier, stan felg oraz ogólną prezentację pojazdu. Auto jak na swój wiek (19 lat) robi bardzo dobre wrażenie. W aucie wymieniona została lotka przedniego zderzaka oraz tylni znaczek, które upodabniają auto do ostatniego faceloftingu z 2009 r. co znacznie odmładza auto. Dodatkowo auto na wyposażeniu ma reflektory Bi-ksenonowe co poprawia widoczność oraz dodaje auto ponadczasowego wyglądu (zamontowane żadniki OSRAM).
Auto w swojej historii przeszło dwie poważniejsze kolozje (które zapewne odnajdą Państwo także w ogólnodostępnych portalach). W kolozji z 2018 r. w aucie uszkodzony został prawy bok (od błotnika do tylnego zderzaka) - kwalifikacja szkody jako „całkowita”, auto zostało poddane naprawie na używanych ale oryginalnych częścisch zamiennych w serwisie Krucza 18 i przywrócone do pełnej sprawności. Kolejna kolizja (szkoda parkingowa) miała miejsce w ubiegłym roku, a jej naprawa również została powierzona specjalistom z Kruczej 18 - tutaj naprawa obejmowała prawy przedni błotnik oraz drzwi pasażera, a także prawą przednią felgę. Aktualnie nie odczuwam żadnych negatywnych efektów tych kolizji, a auto jest w pełni zdolne do jazdy.
Wraz z autem przekazuje komplet opon letnich Dunlop Bluresponse 205/55 R16 nabytych w roku 2019. Samochód posiada czujniki parkowania Valeo zamontowane w ubiegłym roku co znacznie ułatwia parkowanie i poprawia komfort podróżowania. Dodatkowo w pojeździe zamontowano system Grom Audio (Grom-BT3) co pozwala na słuchanie muzyki i rozmowy przez Bluetooth z wykorzystaniem fabrycznego systemu audio. Do auta dodaję także zestaw posiadanych różnego rodzaju części zamiennych drobnych (kable, panel szyb z drzwi kierowcy).
Auto ma już 19 lat toteż trudno oczekwiać, że jego stan będzie idealny i taki sam jak pojazdu który przed chwilą opuścił fabrykę. W mojej ocenie auto nie wymaga wkładu finansowego, jednakże nabywca musi mieć świadomość, że auto lubi smak oleju (dolewki co ok. 4.000 km), nie jedzie idealnie prosto i skrzypi na wybojach (prawdopodobnie problemy z półosiami), a także wydaje dżwięki na 2, 3 i 4 biegu. Jest także problem z czujnkiem kąta skrętu (błąd AntiSikd). A komplecie dwa kluczki - jeden wymaga naprawy. Dodatkowo mogą wystąpić problemy ze zbieżnością co jest prawdopodobnie pokłosiem problemów z półosiami. Informuje o tym już tutaj, gdyż w ramach transakcji wyłączone zostają w pełni postanowienia rękojmi za wady (art. 558 KC), wszelkie próby zwrotu pojazdu i odstąpienia od umowy będą zatem niemożliwe. Proszę zatem o rozważne kierowanie ofert i wzięcie pod uwagę powyższych okoloczności.
Sprzedaję wobec nabycia nowego pojazdu. Mam nadzieję, że moje Volvo dalej będzie bezawaryjnie służyć nowemu nabywcy, tak jak służyło mi i moim poprzednikom.
Oferowana cena pojazdu odpowiada uwzględnia jego aktualny stan i ewentualne dodatkowe koszty jakie należy ponieść w najbliższej przyszłości. Dopuszczam możliwość delikatnej negocjacji ceny pojazdu.
W razie pytań zapraszam do kontaktu.