1 / 8
Najważniejsze
Przebieg
75 000 km
Rodzaj paliwa
Diesel
Skrzynia biegów
Automatyczna
Pojemność skokowa
11 967 cm3
Moc
310 KM
Kraj pochodzenia
Dania
Opis
Pojazd: używany z duńskiej armii MAN FE 310A 6x6 27.314 DFAC
Moc: 310 KM
DMC – 24000kg
Napęd: 6x6
Zawieszenie: BB – przód resor – tył resor
Skrzynia biegów: automatyczna
Blokada mostu tylnej osi
Rozmiar kół: 365/85R20
PTO – przystawka odbioru mocy
Kabina kolor: do ustalenia
Kabina uchylna 2 miejscowa
Silnik: 6cio cylindrowy, TYP D2866 LF34 Euro2
Komplet żurawia HMF 5020-K6 RCS zawiera:
• Żuraw o momencie udźwigu 43,6 tm dla wysięgu 16,8m (47,6 tm dla 8,3m)
• Sześć ramion hydraulicznie wysuwanych z przygotowaniem pod FJ
• Dodatkowe ręcznie wysuwane ramie dla wersji K6+1 do stawiania słupów
• Kąt obrotu – nieograniczony – silnik hydrauliczny + wieniec!
• Moment obrotowy 5000 kgm
• Żuraw wyposażony w tzw. double lin karm system (podwójny przeguby ósemkowy) dający pionową charakterystykę udźwigów!
• Przeprost: ramienia z wysięgnikami hydraulicznymi w stosunku do ramienia pierwszego o 150!
• Węże hydrauliczne zasilające prowadzone wewnątrz kolumny na złączu obrotowym!
• Wszystkie cylindry o podwójnym działaniu
• Najwyżej jakości hydrauliczne zawory DANFOSS PVG 32
• Tzw. 5/6-ta funkcja, zakończona złączem hydraulicznym typu Multicupling!
• HDL -system ciężkiej pracy-proporcjonalnie redukujący prędkość roboczą przy max. momentach!
• Żuraw w standardzie wyposażony w elektroniczne systemy kontroli udźwigu tzw. CE - RCL nadzorujący pracę żurawia oraz urządzeń typu: wciągarka, chłodnica oleju itp. (elektroniczny system zabezpieczający przed przeciążeniem – sygnalizacja optyczna od 80%, 85%, 90%, 95%, 100% - wyłączniki awaryjne STOP na wszystkich stanowiskach sterowniczych)
• Oddzielne nogi podporowe hydraulicznie wysuwane do zamontowania za kabiną i na tyle pojazdu - wszystkie funkcje nóg podporowych sterowane z pilota! (dostawa bez nóg w żurawiu)
• Podkłady pod podpory 500x500x50[mm] z tworzywa sztucznego 4szt.
• EVS – dynamiczny system nadzorowania stabilności pojazdu pozwalający na pracę żurawiem z niewysuniętą belką nóg podporowych lub ustawienie jej w każdej innej pozycji od minimalnej do maksymalnej z odpowiednio regulowanym udźwigiem
• CYL – system czujników prawidłowego opuszania i podparcia siłowników pionowych w nogach podporowych
• Żuraw sterowany radiem SCANRECO
• Radio zawiera kabel, akumulatory, ładowarkę, START-STOP + Wyświetlacz HMF Info – Center!
• HMF Info-Center: system pełnej informacji zawartej na pilocie dla operatora żurawia: wyświetlacz ciekłokrystaliczny pokazujący graficzne obciążenie, oraz pełne informacje odnośnie całego osprzętu żurawia oraz jego pracy np.:
- monitorowanie błędów
- moment udźwigu podczas pracy
- temperatura oleju
- pojemność baterii
• Żuraw zakończony hakiem na końcu wysięgnika
• Zbiornik oleju 250l zamontowany na żurawiu
• Chłodnica oleju zamontowana na żurawiu
• Pompa o zmiennym wydatku
• Dodatkowy reflektor na ramieniu zginanym do oświetlenia pola pracy
• Zestaw montażowy
• Katalog części zamiennych
• Filtr wysokiego ciśnienia oraz filtr powrotny
• Przeszkolenie w zakresie obsługi urządzenia
• Instrukcja w języku polskim
• Kolor: paleta RAL 3002 – czerwony
• Kalibracja po montażu żurawia i przygotowanie do odbioru UDT
• Przygotowanie fabryczne żurawia do pracy z koszem + kosz 2osbowy z pełnym certyfikatem żuraw-kosz (żuraw automatycznie przełączy się na tryb podnośnika po podpięciu złącza elektrycznego)
Zabudowa przygotowana do transportu słupów + montaż żurawia:
• L - długość gabarytowa ok. 3 200mm - 3500mm
• B - szerokość gabarytowa ok. 2 500 mm
• H - wysokość burt 600 mm
• podłoga ze sklejki: gr=27 mm
• burty aluminiowe – otwierane do dołu, z możliwością demontażu słupków
• burty boczne raz dzielone na długości, z dolnymi zawiasami,
• burta przednia podwyższona, zabezpieczona sklejką grubość 27 mm
• tylne i środkowe słupki demontowane,
• drabinka ułatwiająca wychodzenie na zabudowę
• stopnie burtowe – 2 szt,
• uchwyty do ładunku,
• błotniki na kołach
• żółte światła obrysowe, tablice wyróżniające
• skrzynia narzędziowa z miejscem na kosz – między żurawiem a kabiną
• rama pośrednia przyst. do montażu żurawia HMF 5020
• montaż żurawia 5020-K6 oraz dodatkowych nóg podporowych
• szuflady pod podkłady – 4 szt.
• elementy stalowe skrzyni śrutowane, gruntowane- lakierowane RAL…….
• Wykonanie sygnalizacji w kabinie złożenia żurawia i podpór do pozycji transportowej
• olej hydrauliczny – ok 230 l typ HLP 32
• dokumentacja odbiorowa, poświadczenie montażu + organizacja
• kłonica na słupy z możliwością demontażu
OPCJE DODATKOWE:
1. Wysięgnik FlyJib FJ 1000-K4 dający zasięg w poziomie 26,55m!
2. Wiertnica 600mm+silnik PD8+przedłużka
3. Wciągarka 13t z liną elastyczną do zamontowania z boku pojazdu
Przeprowadzamy profesjonalne szkolenie z obsługi żurawia dla Klienta oraz odbiór UDT.
Posiadamy autoryzowany serwis żurawi HMF jak również naprawiamy żurawie pozostałych marek [Palfinger, Hiab, Effer, Fassi]
Zapraszamy do kontaktu
Dodatkowe informacje: 201 055;
30 września 2025 14:26
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
MAN
Model pojazdu
FE 310A
Kolor
Biały
Rok produkcji
2002
Oblicz
Wyposażenie
Hak/Zaczep
Kabina sypialna
Informacje o sprzedającym
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Oferowane usługi