Ciągnik zakupiony w Mercedes Benz Mojsiuk w Szczecinie
Użytkowany głównie przez właściciela firmy.
Całe wyposażenie pojazdu poniżej
Oś przednia zawieszona pneumatycznie
Oś przednia 8,0 t
Oś przednia wygięta
Oś tylna, koło talerzowe 440, hipoidalna, 13,0 t
Oś tylna z aktywnym smarowaniem, z regulacją
Przełożenie osi i = 2,278
EPB z ABS i ASR
Elektron. system zarządzania pow. (EAPU), Medium
Podgrzew. do syst. rozdziału spręż. pow. APU/EAPU
Hamulce tarczowe osi przedniej i tylnej
Czujnik wilgoci w układzie sprężonego powietrza
Zbiornik sprężonego powietrza, stalowy
Złącza ukł. hamul. i elektryczne umieszczone nisko
Zwis ramy, 1050 mm
Rozstaw osi 3700 mm
Płyta stopnia nad ramą, osłona częściowa
Stopień wejściowy z lewej strony za kab. kierowcy
Przekładnia kierownicza, 1-obwodowa
Regulowana pompa wspomagania ukł. kierowniczego
Przednia belka przeciwwjazdowa (WE), aluminium
Zintegrowany tył pojazdu
Błotniki na osi tylnej szer. poj. 2500 mm
Błotniki 3-część. z lamelami przeciwrozbryzg. (WE)
Lamele przeciwrozbryz. (WE) w błotnikach przednich
Pakiet dla palących
Złącze pneumatyczne w kabinie kierowcy
Czujnik dymu, w kabinie
Fotel kierowcy amortyzowany, komfortowy
Fotel pasażera funkcyjny
Zwalnianie blokady oparcia, fotel kierowcy
Podłokietniki po obu stronach fotela pasażera
Dolne łóżko komfortowe
Górne łóżko komfortowe, wąskie
Tapicerka welurowa fotela kierowcy
Obicia foteli welurowe, fotel pasażera i środkowy
Roleta przeciwsłon. boczna, po stronie kierowcy
Nastrojowe oświetlenie Ambiente
Dywaniki podłogowe, gumowe, po obu stronach
Wykładzina dywanowa, na tunelu silnika
Klimatyzacja automatyczna
Układ wykorzystania ciepła resztkowego
Ogrzewanie dodatkowe wodne, kabina kierowcy
Pokrywa schowka, po stronie kierowcy i pasażera
Szuflada, pod łóżkiem
Szuflada, pod tablicą rozdzielczą
Pokrywy schowków nad szybą przednią
Stolik po stronie pasażera
Dach uchylny/przesuwny, elektryczny
Akumulatory 2 x 12 V 220 Ah, małoobsługowe
Alternator, regulowany 24-30 V/100 A
Przetwornica napięcia 24/12V, 10A
Dodatkowe gniazdo 24 V/15 A, przy nogach pasażera
Gniazdo dużej mocy 24 V/25 A, przy nogach pasaż.
Interfejs, System Zarządzania Flotą FMS 2.0
Wykonanie pojazdu zgodnie z ADR: klasa AT
Gniazdo przyczepy 24 V, 15-stykowe
Przewodowe zdalne sterowanie zawieszeniem pneumat
Moduł boczny, pojazd N3
Gwiazda Mercedesa, podświetlana
Osłony luster pojazd drogowy
Kabina kier. L BigSpace, 2,50 m, płaska podłoga
Kabina kierowcy typu L (długa)
Wariant podłogi - podłoga płaska
Kabina kierowcy o szerokości 2,50 m
Kabina kierowcy, wysokość osadzenia 765 mm
BigSpace
Zawieszenie kabiny komfortowe, stalowe
Mechanizm przechylania kab. kier., mech.-hydr.
Tylna ściana kabiny, bez okna
Klapa zewnętrzna schowka, po lewej stronie
Klapa zewnętrzna schowka, po prawej stronie
Schowek, po lewej stronie pod kabiną
Osłona przeciwsłoneczna zewnętrzna, przezroczysta
Obicie słupka A
Szyba przednia przyciemniona
Lustro przednie podgrzewane
Pneumatyczny sygnał dźwiękowy
Zderzak, narożniki z tworzywa sztucznego
Zderzak, część środkowa z zaczepem holowniczym
Drzwi przedłużone
Wejście do kab. kier. z lewej/prawej str., sztywne
2 kluczyki z pilotem
System zamków z zamkiem centralnym
Komfortowy system zamykania
Predictive Powertrain Control
Program jazdy economy
Skrzynia biegów G 281-12/14.93-1.0
Sprzęgło jednotarczowe
Mercedes PowerShift 3
Wymiar posadowienia siodła +600 mm
Zinteg.tablica wskaźnik. 12,7cm z dodat. wskaźnik.
Tachograf cyfrowy, (WE), prędk. obr., ADR
Producent tachografu Stoneridge
Multimedialne radio dotykowe
System nagłaśniający
Przygotowanie do montażu radia CB, 12 V, wnęka DIN
Przygotowanie FB Truck Data Center 6 (DTCO)
Rezygnacia: Komputer pokładowy FleetBoard
Główny zbiornik paliwa lewa strona
Dodatkowy zbiornik paliwa, prawa strona
Zbior.660l+AdBlue75l lewy735x565x2200mm alu schod.
Zbiorniki, zamykane
Pierwsze napełnianie, 30 l paliwa dodatkowo
Dod. zbior. pal. 330l prawa str. 735x565x950mm alu
Ukł. wyd. z rurą wyprowadzoną na zewn. prawa str.
Reflektory bi-ksenonowe
Refl. przeciwmgiel., światła do jazdy dziennej LED
Reflektor roboczy u dołu
Układ spryskiwaczy reflektorów
Dolna osłona aerodynamiczna
Obudowa wyciszająca wg dyrektywy NGL
Silnik OM 471,R6, 12,8 l, 350kW (476KM) 2300 Nm
2. Generacja silnika OM 471
Norma emisji spalin Euro 6, z OBD-C
Hamulec silnikowy, system o wysokiej mocy
Sprężarka powietrza, optymalizacja zużycia paliwa
Siatka ochronna przeciw owadom, przed chłodnicą
Żaluzja osłony chłodnicy
Pompa wodna, regulowana
Wlot zasysania powietrza za kab. kier., nasadzony
Rezygnacja z podwyższenia momentu obrotowego
Powertrain Pack 2
Pakiet wnętrza Chrom
Safety Pack
Sprzęg siodłowy fabryczny
Wysokość sprzęgu siodłowego, H = 140 mm
Sprzęg siodłowy, smarowany ręcznie
Sprzęg siodłowy, z płytą, Fischer S36
Płyta montażowa podsiodłowa, zintegrowana
Kątowniki siodła, z siatką otworów
Osłony nakrętek kół
Felgi stalowe 9,00 x 22.5
Uchwyt koła zapasowego, prowizoryczny
Koło zapasowe/ zapasowa obręcz koła
System stabilizacji toru jazdy
Asyst. utrzymywania pojazdu na zadanym pasie jazdy
Tempomat z regulacją odstępu
Asystent wspomagania koncentracji
Active Brake Assist 4
Poduszka powietrzna kierowcy