Mercedes-Benz ACTROS 1848 LS 476 KM GigaSpace Ciągnik siodłowy
Rok produkcji – 2018
Data I rejestracji – 24.10.2018
Przebieg – 600 613 km
Nr VIN WDB96340310307970
131 Lusterko zewnętrzne w kolorze nadwozia
1332 Tapicerka zgodnie z wyborem
9147 Biały arktyczny
9147 Biały arktyczny
A1C Oś przednia 7,5 t
A1Z Oś przednia wygięta
A2E Oś tylna, koło talerzowe 440, hipoidalna, 13,0 t
A2X Oś tylna z aktywnym smarowaniem, z regulacją
A5B Przełożenie tylnej osi i = 2,533
B1B EPB z ABS i ASR
B1D Elektron. system zarządzania pow. (EAPU), Medium
B1F Podgrzew. do syst. rozdziału spręż. pow. APU/EAPU
B2A Hamulce tarczowe osi przedniej i tylnej
B4A Czujnik wilgoci w układzie sprężonego powietrza
B4M Zbiornik sprężonego powietrza, stalowy
B5J Złącza ukł. hamul. i elektryczne umieszczone nisko
C0G Zwis ramy, 1050 mm
C1Y Rozstaw osi 3850 mm
C5B Płyta stopnia nad ramą, osłona częściowa
C5D Stopień wejściowy z lewej strony za kab. kierowcy
C6C Przekładnia kierownicza, 1-obwodowa
C6P Regulowana pompa wspomagania ukł. kierowniczego
C6Q Stabilizator przedniej osi
C7F Przednia belka przeciwwjazdowa (WE), aluminium
C7T Zintegrowany tył pojazdu
C8B Błotniki na osi tylnej szer. poj. 2550 mm
C8H Błotniki 3-część. z lamelami przeciwrozbryzg. (WE)
C8I Lamele przeciwrozbryz. (WE) w błotnikach przednich
C8Y Osłona podwozia, aerodynamiczna
D0L Pakiet dla palących
D0S Złącze pneumatyczne w kabinie kierowcy
D1B Fotel kierowcy amortyzowany
D1N Fotel pasażera funkcyjny
D2N Zwalnianie blokady oparcia, fotel kierowcy
D3B Dolne łóżko komfortowe
D3F Górne łóżko komfortowe, wąskie
D3X Obicia foteli, tkanina płaska
D4Y Roleta przeciwsłon. boczna, po stronie kierowcy
D5Y Dywaniki podłogowe, gumowe, po obu stronach
D5Z Wykładzina dywanowa, na tunelu silnika
D6F Klimatyzacja
D6I Układ wykorzystania ciepła resztkowego
D6M Ogrzewanie dodatkowe wodne, kabina kierowcy
D7A Izolacja termiczna, dodatkowa
D7G Pokrywa schowka, po stronie kierowcy i pasażera
D7J Szuflada, pod łóżkiem
D7R Pokrywy schowków nad szybą przednią
D8N Dach uchylny/przesuwny, elektryczny
E1C Akumulatory 2 x 12 V 220 Ah, małoobsługowe
E1T Alternator, regulowany 24-30 V/100 A
E3L Gniazdo 24 V/15 A, przy nogach pasażera
E6A Gniazdo przyczepy 24 V, 15-stykowe
E6Y Sygnaliz. ostrzeg. jazdy wstecz i światła awaryjne
E7F Przewodowe zdalne sterowanie zawieszeniem pneumat
F0F Moduł boczny, pojazd N3
F0X Osłony luster pojazd drogowy
F1J Kabina kier. L GigaSpace, 2,50 m, płaska podłoga
F1R Kabina kierowcy typu L (długa)
F2A Wariant podłogi - podłoga płaska
F2H Kabina kierowcy o szerokości 2,50 m
F2P Kabina kierowcy, wysokość osadzenia 765 mm
F2X GigaSpace
F3B Zawieszenie kabiny komfortowe, stalowe
F3W Mechanizm przechylania kab. kier., mech.-hydr.
F4H Tylna ściana kabiny, bez okna
F4X Klapa zewnętrzna schowka, po lewej stronie
F4Y Klapa zewnętrzna schowka, po prawej stronie
F4Z Schowek, po lewej stronie pod kabiną
F5L Osłona przeciwsłoneczna zewnętrzna, przezroczysta
F6D Szyba przednia przyciem., z paskiem przeciwsłon.
F6I Lustro przednie podgrzewane
F7A Zderzak, narożniki z tworzywa sztucznego
F7C Zderzak, część środkowa z zaczepem holowniczym
F7T Drzwi przedłużone
F7X Wejście do kab. kier. z lewej/prawej str., sztywne
F8B 2 kluczyki z pilotem
F8E System zamków z zamkiem centralnym
F8F Komfortowy system zamykania
G0T Predictive Powertrain Control
G0U Program jazdy economy
G2E Skrzynia biegów G 281-12/14.93-1.0
G5A Sprzęgło jednotarczowe
G5G Mercedes PowerShift 3
H2E Wymiar posadowienia siodła +700 mm
J1B Zinteg.tablica wskaźnik. 10,4cm z dodat. wskaźnik.
J1R Tachograf cyfrowy, (WE), prędk. obr., ADR
J1S Producent tachografu VDO
J2E Radio, ze złączem USB
J2K Głośniki, system 2-drożny
J3S FleetBoard Truck Data Center 6 (DTCO)
J3U Dostęp do aplikacji FleetBoard Manager App
J3Z Układ pomiar nacisków na osie
J9A Przygotowanie do montażu radia CB, 12 V, wnęka DIN
J9N Przygotowanie FB Truck Data Center 6 (DTCO)
JERR Sygnał ostrzegawczy wstecznego biegu wraz ze światłami awaryjnymi, z wyłącznikiem
K0T Główny zbiornik paliwa lewa strona
K2B Zbior.820l+AdBlue90l lewy735x700x2170mm alu schod.
K5M Zbiorniki, zamykane
K5Y Pierwsze napełnianie, 30 l paliwa dodatkowo
K7B Ukł. wyd. z płaskim wyl. skier. w dół prawa str.
L1I Refl. przeciwmgiel., światła do jazdy dziennej LED
L3A Reflektor roboczy u dołu
M0C Dolna osłona aerodynamiczna
M0E Podwyższnie momentu obr. na 12. biegu
M0U Obudowa maksymalnie wyciszająca
M3C Silnik OM 471,R6, 12,8 l, 350kW (476KM) 2300 Nm
M5B 2. Generacja silnika OM 471
M5M Norma emisji spalin Euro 6, z OBD-C
M5V Hamulec silnikowy, system o wysokiej mocy
M6M Sprężarka powietrza, optymalizacja zużycia paliwa
M7I Siatka ochronna przeciw owadom, przed chłodnicą
M7K Żaluzja osłony chłodnicy
M7T Pompa wodna, regulowana
M8B Wlot zasysania powietrza za kab. kier., nasadzony
M8N Układ filtrowania powietrza, żywotność 300.000 km
M8Y Wstępny filtr paliwa stale umocow. do podw.
N6Z Układ chłodzenia oleju przekład. (skrzynia biegów)
O7B Powertrain Pack 2
O7L Pakiet wnętrza Chrom
Q0A Uchwyt resoru przedniego, aluminium
Q0W Sprzęg siodłowy fabryczny
Q0Y Kąt zgięcia DIN ISO 1726 nie jest spełniony
Q1S Resor przedni 7,5 t, 2-piórowy
Q3Y Opuszczanie ramy, bez reg. ciś. resztkowego miech.
Q4I Wysokość sprzęgu siodłowego, H = 150 mm
Q4X Sprzęg siodłowy, smarowany ręcznie
Q5S Sprzęg siodłowy SAF GF SK-S 36.20
Q6D Płyta montażowa 40 mm, 20 t
Q6Z Kątowniki siodła, z siatką otworów
R0Z Osłony nakrętek kół
R2Y Alu. obr. kół 9.00 X 22.5, Dura-Bright, Alcoa
R5E Alu. obr. kół 11.75x22.5 oś przed. DuraBrightAlcoa
S1D System stabilizacji toru jazdy
S1H Asyst. utrzymywania pojazdu na zadanym pasie jazdy
S1L Asystent wspomagania koncentracji
S1P Active Brake Assist
S5C Ogra