Prezentowany pojazd : Mercedes-Benz Atego 1223 L Hakowiec
■KONTAKT TELEFONICZNY
•Tomasz Żurawski: 6O9-OOO-9O2
‣‣‣‣‣‣‣‣‣‣‣‣‣‣‣‣‣‣‣‣‣‣‣‣‣‣‣‣‣‣‣‣‣‣‣‣‣‣‣‣‣‣‣‣‣‣‣‣‣‣‣‣‣‣‣‣‣‣‣
■ Informacje o pojeździe :
Urządzenie hakowe HKS 8:
-Nominalna moc załadunkowa: 8t*,
-Maksymalna techniczna moc załadunkowa: 9t*,
-Maksymalna długość przewożonych kontenerów: do 4000mm*,
-Wysokość haka: H= 1200mm,
-Długość urządzenia (od środka zaczepu do tylnej rolki prowadzącej) 3200 / 3300 / 3500 / 3700 / 4000 mm,
-Masa własna urządzenia: od 960 do 1090 kg ±5%*,
-Ciśnienie robocze: 24-28 Mpa,
-Główne elementy konstrukcyjne wykonane w technologii spawanej ze stali wysokogatunkowej,
-Zbiornik oleju,
-Pompa hydrauliczna,
-Dwa siłowniki główne,
-Siłowniki główne z możliwością regulacji długości,
-Ramię główne teleskopowane (przesuwne),
-Długość teleskopowania L = 700 mm,*
-Szerokie rolki zapewniające stabilność prowadzenia kontenera wykonane w technologii spawanej,
-Osłona rozdzielacza wykonana ze stali cynkowanej ogniowo,
-Łożyskowanie wysuwu ramienia kątowego na 9 wymiennych płytach ślizgowych,
-Rama zabudowy hakowej wykonana z wysokogatunkowej stali,
-Sterowanie z wnętrza kabiny pneumatyczne,
-Uszczelnienia siłowników hydraulicznych renomowanej firmy,
-Rozdzielacz i zamki hydrauliczne renomowanej firmy,
-Blokada hydrauliczna z wizualną sygnalizacją zamknięcia w kabinie kierowcy,
-Konstrukcja stalowa jest śrutowana, następnie malowana farba podkładową epoksydową i nawierzchniową farbą
poliuretanową w systemie kolorystycznym RAL,
-Ucho zaczepowe urządzenia wykonane ze stali trudnościeralnej HARDOX,
-Oklejenie konturowe zgodnie z PRD,
-Elementy obrotowe łożyskowane na tulejach z brązu,
-Rurki hydrauliczne cynkowane oraz malowane farbą podkładową i nawierzchniową
w kolorze urządzenia,
-Wszystkie elementy urządzenia wykonane w technologii spawanej (bez odlewów).
-Zestaw podestów ocynkowanych
-Skrzynka na siatki ocynkowana
-Skrzynka narzędziowa plastikowa
-Światła robocze LED przy tylnych lampach 2 szt.
Wyposażenie Mercedes Benz Atego 1223 L
-Oś przednia 5,3 t
-Oś tylna, koło talerzowe 390, hipoidalna, 11,0 t
-Podgrzew. do syst. rozdziału spręż. pow. APU/EAPU
-Hamulce tarczowe osi przedniej i tylnej
-Stabilizator osi tylnej, pod ramą
-Tylna belka przeciwwjazdowa
-Przednia belka przeciwwjazdowa (WE), stal
-Boczne osłony przeciwrowerowe
-Fotel kierowcy amortyzowany
-Fotel pasażera sztywny, zwykły
-Kokpit klasyczny
-Roleta przeciwsłon. boczna, po stronie kierowcy
-Klimatyzacja
-Schowki dachowe
-Luk dachowy/ klapa wentylacyjna w dachu
-Akumulatory, 2 x 12 V/100 Ah, bezobsługowe
-Alternator 28 V / 100 A
-Przewodowe zdalne sterowanie zawieszeniem pneumat
-Kabina kierowcy typu S (dzienna)
-Kabina kier. S, 2,30 m, dach stand., tunel
-ClassicSpace
-Lustro przednie podgrzewane
-Główne lustra, elektryczne, po stronie kierowcy
-2 kluczyki z pilotem
-System zamków z zamkiem centralnym
-Skrzynia biegów G 90-6/6.70-0.73
-Zinteg.tablica wskaźnik. 12,7cm z dodat. wskaźnik.
-Tachograf cyfrowy 2 generacji, ADR
-Producent tachografu VDO
-FleetBoard Eco Support
-Przygotowanie do Truck Data Center 7
-Przygotowanie do montażu radia CB, 12 V, wnęka DIN
-Zbiornik paliwa 120 l, po lewej stronie, tworzywo
-Zbiornik AdBlue 25 l
-Zbiorniki, zamykane
-Ukł. wyd. prawa str.ramy, rura wyprowadz. do wewn.
-Błyskające obrysówki boczne
-Wygłuszenie wg. UN-R 51.03, faza 2
-Silnik OM 934, R4, 5,1l, 170kW (231KM) 900 Nm
-Silnik spełniający normę Euro VI-E
-Wstępny filtr paliwa stale umocow. do podw.
-Układ podgrzewania paliwa
-Resor przedni 4,4 t, paraboliczny
-System stabilizacji toru jazdy
-Asyst. utrzymywania pojazdu na zadanym pasie jazdy
-Active Brake Assist
-Ogranicznik prędkości 90 km/h / 56 mph, WE
-Tempomat
-Wariant wagowy 11.99 t (4.4/8.1)
-Architektura elektroniczna 2 generacji
-Gwar. na zespół napęd. wg OWS, 3 lata/ 250.000 km
-Blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi
-Przełożenie tylnej osi i = 4.300
-Hamulce z układem ABS
-Układ hamulcowy do przyczepy, 2-obwodowy
-Rozstaw osi 3560 mm
-Kontrola zapięcia pasów bezpieczeństwa
-Dywaniki podłogowe, gumowe, po obu stronach
-Gniazdo przyczepy 24 V, 15-stykowe
-Tylna ściana kabiny, z oknem
-Czujnik światła
-Czujnik deszczu
-Mechanizm zmiany biegów, manualny
-Truck Data Center 7
-Sygnalizacja niezapietych pasów bezp. na fotelu pa
-Radio z wejściem USB i Bluetooth
-Światła do jazdy dziennej w technologii LED
-LED pakiet,z przodu, z białymi szybami kierunkows.
-Światła obrysowe LED pojazdu
-Reflektor roboczy, na tylnej ścianie wysoko
-Przygotow. do montażu obrotowych lamp ostrzeg.
-Przyst.odb.mocy MB 60-2c,MPA,poz.niska,niska Vobr.
-Belka poprzeczna, sprzęg przyczepowy G145
-Opony na życzenie, oś przednia