MAZDA 6 III GJ 2.2 D PÓŁOŚ PÓŁOŚKA PRAWY PRZÓD - 1
MAZDA 6 III GJ 2.2 D PÓŁOŚ PÓŁOŚKA PRAWY PRZÓD - 2
MAZDA 6 III GJ 2.2 D PÓŁOŚ PÓŁOŚKA PRAWY PRZÓD - 3
MAZDA 6 III GJ 2.2 D PÓŁOŚ PÓŁOŚKA PRAWY PRZÓD - 4

1 / 4

MAZDA 6 III GJ 2.2 D PÓŁOŚ PÓŁOŚKA PRAWY PRZÓD - 1
MAZDA 6 III GJ 2.2 D PÓŁOŚ PÓŁOŚKA PRAWY PRZÓD - 2
MAZDA 6 III GJ 2.2 D PÓŁOŚ PÓŁOŚKA PRAWY PRZÓD - 3
MAZDA 6 III GJ 2.2 D PÓŁOŚ PÓŁOŚKA PRAWY PRZÓD - 4

Szczegóły

Tytuł

MAZDA 6 III GJ 2.2 D PÓŁOŚ PÓŁOŚKA PRAWY PRZÓD

Marka pojazdu

Mazda

Model pojazdu

6

Generacja

III (2012-)

Dostawa

Tak

Stan

Używany

Główne usługi sprzedającego

  • Serwis opon / przechowalnia icon

    Serwis opon / przechowalnia

, aby dowiedzieć się więcej o tych usługach

Opis

MAZDA 6 III GJ 2.2 D PÓŁOŚ PRAWY PRZÓD Cena za sztukę Posiadamy również inne części do tego modelu Zapraszamy na nasze pozostałe oferty Wysyłka za pobraniem - kurier DPD, Wysyłka na palecie - firma kurierska DHL Cena wysyłki uzależniona jest od wielkości i wagi towaru . Wystawiamy fakturę VAT MARŻA . Udzielamy 10 - dniowej gwarancji rozruchowej MOŻLIWY odbiór osobisty . Prosimy o przemyślane zakupy , ponieważ nie ponosimy odpowiedzialności za błędne diagnozy . W razie jakichkolwiek wątpliwości lub pytań prosimy o kontakt telefoniczny . Posiadamy wieloletnie doświadczenie w branży , chętnie pomożemy przy zakupie odpowiednich części . W przypadku zwrotu zamówionych części zwracamy tylko koszt zakupionej części . Podstawą reklamacji jest nienaruszony stan plomb gwarancyjnych oraz oryginał dowodu zakupu : paragon lub faktura. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem , zwrot następuję na wskazane przez kupującego konto bankowe.Nie zwracamy kosztów montażu i demontażu . 1. W przypadku uszkodzenia przesyłki podczas transportu lub zastrzeżeń, co do ilości dostarczonego towaru, należy podczas doręczenia, w obecności kuriera, spisać protokół szkody. Powinien on zawierać datę, godzinę doręczenia, sposób zabezpieczeń (karton, folia bąbelkowa, nalepki ostrzegawcze itp.) oraz opis uszkodzeń/braków. Niezbędny druk posiada kurier. Następnie podpisany protokół należy przesłać do nadawcy. Brak spisanego w dniu doręczenia protokołu, uniemożliwia wymianę sprzętu na nowy lub otrzymanie odszkodowania od firmy. 

7 września 2024 8:32

Informacje o sprzedającym

OPELCAR

OPELCAR
  • Sprzedający profesjonalny

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2018

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Zobacz więcej ofert (14251) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    08:00 - 17:00

  • wtorek

    08:00 - 17:00

  • środa

    08:00 - 17:00

  • czwartek

    08:00 - 17:00

  • piątek

    08:00 - 17:00

  • sobota

    08:00 - 13:00

  • niedziela

    Zamknięte