Prostownik MIKROPROCESOROWY Akumulatorowy 12V 24V - 1
Prostownik MIKROPROCESOROWY Akumulatorowy 12V 24V - 2
Prostownik MIKROPROCESOROWY Akumulatorowy 12V 24V - 3
Prostownik MIKROPROCESOROWY Akumulatorowy 12V 24V - 4
Prostownik MIKROPROCESOROWY Akumulatorowy 12V 24V - 5
Prostownik MIKROPROCESOROWY Akumulatorowy 12V 24V - 6
Prostownik MIKROPROCESOROWY Akumulatorowy 12V 24V - 7

1 / 7

Prostownik MIKROPROCESOROWY Akumulatorowy 12V 24V - 1
Prostownik MIKROPROCESOROWY Akumulatorowy 12V 24V - 2
Prostownik MIKROPROCESOROWY Akumulatorowy 12V 24V - 3
Prostownik MIKROPROCESOROWY Akumulatorowy 12V 24V - 4
Prostownik MIKROPROCESOROWY Akumulatorowy 12V 24V - 5
Prostownik MIKROPROCESOROWY Akumulatorowy 12V 24V - 6
Prostownik MIKROPROCESOROWY Akumulatorowy 12V 24V - 7

26 kwietnia 2024 8:22

Szczegóły

Oferta od

Firma

Kategoria części

Prostowniki alternatora

Tytuł

Prostownik MIKROPROCESOROWY Akumulatorowy 12V 24V

Stan

Nowe
vehicle-compatibility

Nie jesteś pewien, czy ta część pasuje do Twojego pojazdu?

Opis

PROSTOWNIK AKUMULATOROWY - MIKROPROCESOROWY 12V / 24V POWERMAT PM-PM-50B Technologia MCU (Microcontroller Unit); PWM (Pulse-Width Modulation), LCD. DANE TECHNICZNE – marka: POWERMAT – model: PM-PM-50B – napięcie znamionowe: 230V / 50 Hz – obsługiwane napięcia akumulatorów: 12V / 24V (pulse dynamic) – identyfikacja napięcia dla 12V: 8V - 14,5V – identyfikacja napięcia dla 24V: 18V - 29V – pojemność akumulatora 12V/24V: 6Ah - 150Ah – natężenie ładowania: 0A - 10A – proces ładowania: 8-stopniowy (inteligentny lub szybki) – temperatura pracy: -30°C - 50°C – efektywność: 98% – obsługuje akumulatory: VRLA, WET, GEL, EFB, AGM – wbudowany wentylator sterowany przez MCU – waga netto: 0,9kg – długość przewodu zasilającego: 136cm – długość przewodów "+" i "-": 120cm WYPOSAŻENIE – prostownik – oryginalne pudełko – instrukcja obsługi Inteligentne tryby pracy Zalety sterowania mikroprocesorowego – Constant Voltage (Stałe napięcie): Użycie napięcia stałego do ładowania akumulatora sprawdzając czy prąd ładowania nie jest za wysoki zmniejszając go w trakcie procesu. – Constant Current (Stały prąd): Oznacza, że napięcie akumulatora jest niższe niż ustawione napięcie ładowarki, ale ładowarka będzie podtrzymywać stały prąd ładowania akumulatora. – Trickle Charge Modulation (Ładowanie prądem stałym): Kiedy napięcie akumulatora zbliża się do napięcia znamionowego i prąd ładowania jest już niski do ustawionego prądu, przełączy się w tryb doładowania pływającego (floating charge modulation). Oznacza to, że akumulator jest naładowany, ale jest sprawdzany ciągle pod względem spadków napięcia i doładowywany automatycznie prądem zmiennym. – Floating Charge Modulation (Ładowanie prądem zmiennym): Tryb będzie utrzymywać stan pełnego naładowania akumulatora. 8-etapowe ładowanie – ETAP 1: DIAGNOSTYKA: analiza akumulatora, jego stanu naładowania oraz poprawności połączeń pomiędzy akumulatorem i prostownikiem. – ETAP 2: ODSIARCZANIE: rozpoznanie zasiarczonego akumulatora, ładowanie prądem pulsującym o niskim napięciu i wysokim natężeniu umożliwia usunięcie siarczanu z płytek akumulatora, dzięki czemu zostaje przywrócona jego początkowa pojemność. – ETAP 3: ANALIZA: sprawdzenie czy akumulator nie jest uszkodzony i czy może przyjąć prąd ładowania - zapobiega ładowaniu uszkodzonego akumulatora. – ETAP 4: MIĘKKI START: jeśli akumulator nie jest uszkodzony rozpoczyna się ładowanie prądem o stosunkowo niskim natężeniu (ok 15%), stopniowo zwiększając jego wartość. – ETAP 5: ŁADOWANIE ZASADNICZE: ładowanie prądem maksymalnym o stałym natężeniu o wartości regulowanej automatycznie w zależności od stanu naładowania akumulatora, do czasu osiągnięcia 80% pojemności akumulatora. – ETAP 6: ŁADOWANIE KOŃCOWE: ładowanie prądem o malejącym natężeniu i stałym napięciu do osiągnięcia 100% pojemności akumulatora. – ETAP 7: ANALIZA: trwający około 2 minut test naładowania akumulatora – jeśli po zatrzymaniu ładowania poziom naładowania akumulatora nie spada, proces ładowania zostaje zakończony. – ETAP 8: PULSOWANIE: monitorowanie napięcia akumulatora i utrzymywanie optymalnego naładowania na poziomie 95-100% pojemności poprzez impulsy prądu ładowania. Sterowanie MCU (mikroprocesorowe) Funkcje bezpieczeństwa – Ochrona przeciwprzepięciowa - ochrona włącza się przy ustawieniu napięcia ładowania innego niż wykryty parametr. – Funkcja diagnostyki akumulatora - prostownik stale monitoruje stan akumulatora. – Overheating protection (Zabezpieczenie przed przegrzaniem ładowarki): Kiedy temperatura ładowarki przekracza 150°C, ładowarka przestanie ładować. Kiedy temperatura zredukuje się do 80°C, lub wyłączy się prostownik na ok.10 min, po tym czasie można ładować akumulator ponownie. – Short-circuit protection (Ochrona przed zwarciem): Kiedy wystąpi zwarcie w obwodzie nastąpi automatyczne zatrzymanie pracy. Objawi się to długim sygnałem dźwiękowym. Wystarczy podłączyć ładowarkę dokładnie, wtedy nastąpi ponowne automatycznie ładowanie. – Reverse-connecting protection (Ochrona przed odwrotnym podłączeniem): Podczas, gdy zaciski (+/-) zostaną przez pomyłkę podłączone na odwrót, ładowarka zaalarmuje to w postaci przerywanych długich sygnałów dźwiękowych. Po prawidłowym podłączeniu zacisków nastąpi ponowne ładowanie. Nowoczesna technologia ładowania PWM za pomocą MCU Prostownik PM-PM-50B marki Powermat to pierwsza na rynku ładowarka akumlatorów z mikroprocesorowym systemem kontroli i sterowania w technologii PWM z możliwością ładowania akumulatorów 12 i 24V, która inteligentnie i konkretnie dobierze odpowiednie parametry sprawiając, że Twój rozładowany i zaniedbany akumulator zostanie zregenerowany. Inteligentne rekondycjonowanie akumulatora odbywa się poprzez ciągły test systemu i przełączania ładowania w 4 trybach (Constant Voltage; Constant Current; Trickle Charge Modulation; Floating Charge Modulation). Ładowanie w trybie inteligentnym (SMART), lub szybkim (FAST) nie potrzebuje Twojej uwagi, gdyż wszystkie programy sterujące procesem ładowania zostały bardzo dokładnie zaprojektowane do odpowiednich rodzajów akumulatorów i ich znamionowych napięć w celu najdokładniejszego doprowadzenia ich do idealnej kondycji. W modelu PM-PM-50B system autowykrywania napięcia 12V/24V nie wymaga od użytkownika ustawienia odpowiedniej wartości na panelu sterowania. PWM (ang. Pulse-Width Modulation) – to metoda regulacji sygnału prądowego lub napięciowego, o stałej amplitudzie i częstotliwości, polegająca na zmianie wypełnienia sygnału. Układ PWM zasila urządzenie bezpośrednio lub przez filtr dolnoprzepustowy wygładzający zmiany natężenia prądu elektrycznego i napięcia. Wyświetlanie parametrów ładowania umożliwia dodatkową kontrolę stanu swojego akumulatora. Duży wyświetlacz informuje o aktualnym prądzie, trybie ładowania jak i aktualnym napięciu akumulatora. Dodatkowo zaobserwować można stan naładowania w postaci procentowego. Bardzo wysoka efektywność ładowania przy temperaturach dodatnich. Za pomocą zaawansowanego sterowania procesami ładowania efektywność prostownika wynosi 98%, co sprawia że jest on nieporównywalny z tradycyjnymi typami prostowników bez tego rodzaju technologii. Nr oferty xSale 13410182255 

Informacje o sprzedającym

Powermat

  • Sprzedający profesjonalny

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2021

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Zobacz więcej ofert (18) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    08:00 - 15:00

  • wtorek

    08:00 - 15:00

  • środa

    08:00 - 15:00

  • czwartek

    08:00 - 15:00

  • piątek

    08:00 - 15:00

  • sobota

    Zamknięte

  • niedziela

    Zamknięte