RENAULT KANGOO 1.2 H5Ft 114-120KM 14410-8656R - 1
RENAULT KANGOO 1.2 H5Ft 114-120KM 14410-8656R - 2
RENAULT KANGOO 1.2 H5Ft 114-120KM 14410-8656R - 3

1 / 3

RENAULT KANGOO 1.2 H5Ft 114-120KM 14410-8656R - 1
RENAULT KANGOO 1.2 H5Ft 114-120KM 14410-8656R - 2
RENAULT KANGOO 1.2 H5Ft 114-120KM 14410-8656R - 3

11 maja 2024 9:55

Szczegóły

Oferta od

Firma

Dostawa

Tak

Kategoria części

Kompletne turbosprężarki

Tytuł

RENAULT KANGOO 1.2 H5Ft 114-120KM 14410-8656R

Producent części

Melett

Numer referencyjny producenta

49373-05004

vehicle-compatibility

Nie jesteś pewien, czy ta część pasuje do Twojego pojazdu?

Opis

Opis !! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka MITSUBISHI na nowym środku. Numer z tabliczki: 49373-05004 49373-05003 49373-05001 49373-05000 49373-05004R1 49373-05005 49373-05005R1 49373-050020 49373-050020A 4937305000 4937305003 4937305004 4937305005 4937305001 4937305004R1 4937305005R1 4937305020 4937305020A 49373-55100 4937355100 144104523R 144105266R 144108762R 144106079R 144104524R 144102462R 1441100Q3F 1441100Q2M 8201165362 144108656R 14410-4523R 14410-5266R 14410-2462R 14410-8656R 14410-8762R 14411-00Q3F 14410-6079R 14411-00Q2M 14410-4524R 8201165362 TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: Dacia Lodgy 1.2 TCe 115 Silnik: H5Ft Pojemność: 1197 ccm Moc: 115 KM Rok produkcji: od 01.2012 Renault Captur 1.2 TCe 120 Silnik: H5Ft Pojemność: 1197 ccm Moc: 120 KM Rok produkcji: od 04.2013 Renault Clio IV 1.2 TCe 120 Silnik: H5Ft Pojemność: 1197 ccm Moc: 120 KM Rok produkcji: od 09.2013 Renault Kangoo 1.2 TCe 115 Silnik: H5Ft Pojemność: 1197 ccm Moc: 114 KM Rok produkcji: od 01.2013 Renault Megane III 1.2 TCe 115 Silnik: H5Ft Pojemność: 1197 ccm Moc: 115 KM Rok produkcji: od 03.2012 Renault Scenic III 1.2 TCe 115 Silnik: H5Ft Pojemność: 1197 ccm Moc: 115 KM Rok produkcji: od 03.2012 Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta. 

Informacje o sprzedającym

TURBOLUX Łukasz Reszka

TURBOLUX Łukasz Reszka
  • Sprzedający profesjonalny

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2020

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Zobacz więcej ofert (6065) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    08:00 - 16:00

  • wtorek

    08:00 - 16:00

  • środa

    08:00 - 16:00

  • czwartek

    08:00 - 16:00

  • piątek

    08:00 - 16:00

  • sobota

    08:00 - 14:00

  • niedziela

    Zamknięte