1 / 6
27 kwietnia 2024 9:20
Szczegóły
Nie jesteś pewien, czy ta część pasuje do Twojego pojazdu?
Opis
Silnik po profesjonalnej regeneracji, bez wad konstrukcyjnych
Opis procesu regeneracji
– Wał oryginał (OE Ford)
– Sprawdzona szczelność płaszcza wodnego bloku
– weryfikacja współosiowości wału korbowego - osiowanie
– pomiar zużycia cylindra, ocena gładzi cylindra
– honowanie lub nowe tuleje cylindrów 4 szt.
– Planowanie płaszczyzny bloku
– Sprawdzona szczelność płaszcza wodnego głowicy
– Frezowanie gniazd zaworowych.
– Wymiana prowadnic
– Nowe uszczelniacze
– Wymiana zaworów (uszkodzonych)
– Sprawdzona współosiowość wałków głowicy
– Docieranie przylgni i zaworów.
– Nowe popychacze dźwigienki zaworowe
W celu sprawdzenia, czy silnik pasuje do Państwa pojazdu, prosimy o przesłanie numeru VIN modelu lub marka, model i rok produkcji.
Wykaz nowych części:
– Nowa pompa oleju
– Nowe tłoki i/lub pierścienie (Kolbenschmidt, Glico)
– Nowe panewki główne
– Nowe panewki korbowodowe
– Nowa pompa oleju
– Nowa uszczelka pod głowicą (dobrana odpowiednia grubość)
– Nowe dźwigienki zaworowe 16 szt.
– Nowe popychacze 16 szt.
Montujemy nowe części wyłącznie renomowanych i sprawdzonych producentów na rynku motoryzacyjnym.
Co nas wyróżnia
– – Dzięki zastosowaniu nowych części oraz profesjonalnie przeprowadzonej regeneracji, silnik uzyskuje parametry nowego silnika
– Nie wykonujemy częściowej regeneracji
– Zawsze montujemy nową pompę oleju!
– Wszystkie zdjęcia są oryginalne i przedstawiają rzeczywisty silnik, zregenerowany w naszej firmie
– Jesteśmy sprawdzonym Sprzedawcą Allegro od niemal 10 lat
Ważne informacje
– Aukcja dotyczy silnika bez osprzętu (słupek)
– Export z VAT 0% 8500PLN (Czechy Niemcy, Francja cała UE)
– Sprzedaż w systemie "na wymianę" - warunkiem jest zdanie starego silnika bez dziury/pęknięć w bloku lub depozyt
Informacje o sprzedającym
MOTO-STORE.EU
Sprzedający profesjonalny
Sprzedający na OTOMOTO od 2018
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Znajdź na mapie