Sterownik silnika Opel HSFI 2.6 Vectra C, Zafira A - 1
Sterownik silnika Opel HSFI 2.6 Vectra C, Zafira A - 2
Sterownik silnika Opel HSFI 2.6 Vectra C, Zafira A - 3

1 / 3

Sterownik silnika Opel HSFI 2.6 Vectra C, Zafira A - 1
Sterownik silnika Opel HSFI 2.6 Vectra C, Zafira A - 2
Sterownik silnika Opel HSFI 2.6 Vectra C, Zafira A - 3

28 kwietnia 2024 10:21

Szczegóły

Oferta od

Firma

Kategoria części

Sterowniki silnika

Tytuł

Sterownik silnika Opel HSFI 2.6 Vectra C, Zafira A

Marka pojazdu

Opel

Model pojazdu

Vectra

Generacja

C (2002-2008)

Numer referencyjny producenta

DBPB, 09353529,, DASB, DBPA, 09364479,, DASA, 12214810,, 09391340,, 12214840

Główne usługi sprzedającego

  • Naprawa samochodów icon

    Naprawa samochodów

, aby dowiedzieć się więcej o tych usługach

vehicle-compatibility

Nie jesteś pewien, czy ta część pasuje do Twojego pojazdu?

Opis

Zregenerowany Sterownik Silnika Opel HSFI 2.6 Informacje o sterowniku: Producent: Delphi Delco Elektronics System Marka: Opel Model: Astra G, Combo C, Corsa C, Corsa D, Meriva A, Vectra B, Vectra C, Zafira A Rok produkcji: 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010 Oznaczenie silnika: Z12XEP, Z14XE, Z16XE, Z16SE,  Z16XEP, Z16XEL, Z16CNG, Y16XE, Y16YNG Pojemność silnika: 1.2, 1.4, 1,6 Numery katalogowe: 12237450 DXKB, 12230554 FBLY, 12214830 DXBC, 12242000 DZJN, 12214820 DWLZ, 12214820 DXBD, 12245500 DYBY, 12237460 DXKC, 12211330 DYCA, 12211330 DWWD, 12249831 FBLZ, 12249831 DZKR, 12242010 DTXX, 12223640 DUZZ, 09353489 DMKP, 09353489 DPAB, 12242020 DXMJ, 12214860 DNHM, 12214850 DNHL, 09353509 DJTY, 09353509 DRTJ, 09364499 DJTW, 24463784 DNJX, 12223650 DSBH, 09353459 DLSP, 09353469 DJTT, 09353479 DPAA, 09353479 DJTU, 09353529 DBPB, 09353529 DASB, 09364479 DBPA, 09364479 DASA, 12214810, 09391340, 12214840 Błędy: – P0105 - Za niskie napięcie czujnika ciśnienia kolektora – P0201 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 1 – P0202 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 2 – P0203 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 3 – P0204 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 4 – P0220 - Obwód czujnika 2 potencjometru przepustnicy za wysokie napięcie – P0230 - Napięcie obwodu przekaźnika pompy paliwa za wysokie / usterka styku / otwarty – P1482 - Sygnał obwodu przekaźnika 2 wentylatora za mały / otwarty – P1483 - Sygnał obwodu przekaźnika 3 wentylatora za mały / otwarty – P1550 - Elektroniczny nastawnik przepustnicy zmniejszony wydajność E-gaz w trybie awaryjnym, ograniczona wydajność – P0325 - Czujnik stukowy - Awaria obwodu (Bank 1 lub pojedynczy czujnik) – C0256 - Usterka redukcji momentu obrotowego silnika – P0340 - Uszkodzony czujnik wałka rozrządu – P0351 - Napięcie cewki zapłonowej A za niskie – P0351 - Napięcie cewki zapłonowej A za wysokie – P0352 - Napięcie cewki zapłonowej B za niskie – P0352 - Napięcie cewki zapłonowej B za wysokie – P0335 - Uszkodzony czujnik wału korbowego – P1120 - Za wysoki sygnał czujnika 1 pedału przyspieszenia – P1120 - Za niski sygnał czujnika pedału przyspieszenia 1 – P1120 - Czujniki pedału przyspieszenia 1 i 2: różne wartości – P1122 - Za wysoki sygnał czujnika 2 pedału przyspieszenia – P1122 - Za niski sygnał czujnika 2 pedału przyspieszenia – P0100 - Zbyt wysoki sygnał z przepływomierza / masy powietrza – P0100 - Za mały sygnał z przepływomierza / masy powietrza – P0110 - Za wysokie napięcie czujnika temperatury powietrza dolotowego – P0110 - Za niskie napięcie czujnika temperatury powietrza dolotowego – P0115 - Sygnał temperatury płynu chłodzącego silnik za wysoki – P0115 - Sygnał temperatury płynu chłodzącego silnik za mały – P0115 - Awaria czujnika temperatury płynu chłodzącego silnik – P0120 - Za wysokie napięcie w obwodzie czujnika potencjometru przepustnicy 1 – P0120 - Niskie napięcie w obwodzie czujnika 1 potencjometru przepustnicy – P0120 - Potencjometry przepustnicy 1 i 2: różne wartości Objawy: – Silnik gaśnie samoczynnie – Silnik nie reaguje na wciśnięcie pedału gazu – Silnik pracuje nierówno – Komputer wskazuje awarie przepustnicy – Silnik przechodzi do trybu awaryjnego – Brak wyzwalania cewki zapłonowej – Brak sterowania dyszami wtryskowymi – Brak sterowania siłownikiem biegu jałowego – Brak komunikacji CAN BUS – Brak możliwości komunikacji z jednostką sterującą (sterownikiem silnika) – Silnik pracuje nieprzerwanie na trzech cylindrach itp. – Zapala się lampka kontrolna CHECK ENGINE 

Informacje o sprzedającym

Elektro-Bip

Elektro-Bip
  • Sprzedający profesjonalny

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2022

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Przejdź do strony sprzedawcyZobacz więcej ofert (768) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    08:00 - 21:00

  • wtorek

    08:00 - 21:00

  • środa

    08:00 - 21:00

  • czwartek

    08:00 - 21:00

  • piątek

    08:00 - 21:00

  • sobota

    08:00 - 21:00

  • niedziela

    Zamknięte