1 / 13
12 maja 2024 11:01
Nie jesteś pewien, czy ta część pasuje do Twojego pojazdu?
Opis
✅ Totalna nowość na rynku Testerów Akumulatorów i Interfejsów OBD2!
⭐⭐⭐⭐⭐
24DIAG BS130 2w1
– ➡️Tester Baterii Akumulatorów 6V i 12V
– ➡️Tester Diagnostyczny OBD2 / eOBD
✅ Kupujesz z oficjalnej dystrybucji marki 24DIAG w Polsce.
✅
Tester kompatybilny jest z akumulatorami:
– Kwasowe/Ołowiowe (regularne/zwykłe akumulatory)
– AGM płaski/płytowy
– AGM spiralny
– Żelowe
– EFB
Testowanie akumulatorów: 6V i 12V. Zakres pomiarowy: 2-220AH
✅
Tester baterii 24DIAG BS130
umożliwia dokonanie pomiaru:
– napięcia i % naładowania baterii / test baterii
– prąd rozruchu / test rozruchu
– działanie alternatora / test ładowania
– rezystencja/oporność wewnętrzną akumulatora
– testowanie układu rozruchowego pojazdu: czas rozruchu, napięcie i stan
– test układu ładowania pojazdu: napięcie obciążenia, napięcie nieobciążonego
– testowanie akumulator w pojeździe i poza nim (wybór w menu)
– napięcie wejściowe: 6V~16V
✅ Standardy zasilania
– CCA 100-2000
– JIS 26A17--245H52
– DIN 100-1400
– IEC 100-1400
– EN 100-2000
– SAE 100-2000
– BCI 100-2000
– MCA 100-2000
– CA 100-2000
Nie potrzeba dodatkowych baterii i akumulatorów do zasilenia urządzenia, ponieważ czerpie ono zasilanie klamrami bezpośrednio z testowanego akumulatora samochodowego.
➡️ Wyniki pomiaru stanu akumulatora w %:
– SOC - stan naładowania akumulatora
– SOH - stopień zużycia akumulatora
➡️ Dostępne 9 języków: POLSKI, angielski, hiszpański, niemiecki, francuski, włoski, rosyjski, portugalski, holenderski.
✅
To urządzenie dzięki zaawansowanej elektronice posiada możliwości porównywalne do drogich profesjonalnych testerów warsztatowych, a nawet lepsze.
– – Urządzenie działa zaraz po podłączeniu do badanego źródła zasilania.
– Wykrywa złe akumulatory.
– Ochrona przed złym podłączeniem biegunów. Złe podłączenie nie spowoduje popsucia testera/akumulatora/samochodu.
– Bezpośredni test akumulatora ze spadkami ładowania. Nie ma potrzeby pełnego naładowania akumulatora przed testowaniem.
– Test akumulatora jest głównie ukierunkowany na analizę żywotności przy przeliczeniu jego aktualnej pojemności oraz stopnia zużycia. Dzięki niemu ocenisz, czy akumulator należy już wymienić.
– Dzięki testowi ocenisz, czy akumulator zasila samochód odpowiednim prądem przy rozruchu i pracy silnika.
– Test ładowania umożliwia analizę systemu ładowania w pojeździe celem sprawdzenia czy woltaż w układzie elektrycznym jest prawidłowy.
✅ Pełna Funkcjonalność Interfejsu OBD2:
– Diagnostyka / Odczyt i kasowanie błędów / Parametry rzeczywiste / Testy wykonawcze.
– Pobiera informacje o pojeździe (VIN, CIN i CVN).
– Odczyt zamrożonych ramek.
– Połączenie z samochodem poprzez gniazdo OBD2 (nie wymaga baterii).
– Obsługa pojazdów zasilanych 12V, nie obsługuje 24V.
– Brak konieczności używania komputera/laptopa.
– Obsługuje wszystkie pojazdy zgodne z normą OBD2 EOBD JOBD.
✅ Obsługiwane podzespoły:
– silnik
– osprzęt silnika
– skrzynia automatyczna
✅ Obsługiwane protokoły:
– SAE J1850 PWM
– KWP 2000
– ISO9141
– VPW
– ISO14230-4 KWP
– ISO15765-4 CAN
– SAE J1939 CAN
– UDS
➡️Europa-benzynowe od 2000 do br., diesle od 2004r do br.:
– Abarth, Alfa Romeo, Audi, BMW, Citroen, Cupra, Dacia, Fiat, Ford, Jaguar, Lancia, Land Rover, Lotus, Maserati, Mercedes Benz, Mini, Opel, Peugeot, Porsche, Renault, Rover, Saab, Seat, Skoda, Smart, Vauxhall, Volvo, Volkswagen
➡️Ameryka-od 1996r do br.:
– Buick, Cadillac, Chevrolet, Chrysler, Dodge, GMC, Hummer, Jeep, Lincoln, Oldsmobile, Pontiac, Tesla
➡️Azja-od 1999r do br.:
– Acura, Daewoo, Daihatsu, Honda, Hyundai, Infiniti, Isuzu, Iveco, Kia, Lexus, Mazda, Mitsubishi, Nissan, SsangYong, Subaru, Suzuki, Tata, Toyota
oraz każda inna markę nie wymienioną powyżej spełniającą standard OBD2.
Włącznie z najnowszymi pojazdami wyposażonymi w protokół (CAN) oraz (UDS) z bieżącego roku.
✅ Cechy i funkcje:
– Identyfikacja sterownika i protokołu.
– Odczyt / kasowanie błędów w standardzie OBD2 / EOBD / JOBD.
– Kasowanie kontrolki CHECK ENGINE oraz MIL.
– Monitorowanie parametrów pracy silnika w czasie rzeczywistym (LIVE DATA) n.p: ciśnienia doładowania, sygnału sondy lambda, sygnału czujnika temp., przepływomierza, położenia przepustnicy, itp.).
– Parametry rzeczywiste w formie wykresu.
– Odczyt błędów: P0, P2, P3, U0, oraz kody charakterystyczne danej marki: P1, P3, U1
– Test systemu EVAP i emisji CO2
– Odczyt kodów usterek oczekujących.
– Odczyt kodów usterek charakterystycznych producenta.
– Odczyt zamrożonych ramek (FREEZE FRAMES).
– Wyświetla statusy monitorów pokładowych.
– Odczytuje dane pojazdu włącznie z VIN.
– Obsługuje CAN, UDS oraz wszystkie inne protokoły normy OBD2.
– Bezpieczna komunikacja z komputerem pokładowym, sterownikiem silnika.
✅
W skład zestawu wchodzą:
– – Tester 24DIAG BS130
– Kabel OBD2
– Kabel z klamrami pomiarowymi do AKU
– Kabel USB do drukowania
– Materiałowy pokrowiec ochronny na urządzenie
– Papierowa instrukcja w j. Polskim
– Oryginalne opakowanie (wewnątrz plastikowa ochrona)
➡️ Dodatkowe funkcjonalności 24DIAG BS130:
– Podgląd i zapisywanie wykonywanych testów.
– Drukowanie wykonanych testów przez kabel USB podpięty do komputera.
– Podgląd parametrów w formie graficznego wykresu.
– Bardzo prosta i intuicyjna obsługa, wysoce niezawodny.
– Pełny język Polski (menu oraz kody błędów).
– Najnowsza wersja oprogramowania i tłumaczenia w j. Polskim.
– Pełna pomoc podczas uruchomienia, obsługi urządzenia!
– Wytrzymała i poręczna czarna obudowa.
➡️Jak sprawdzić, czy pojazd posiada normę emisji spalin OBDII?
System OBDII obowiązkowo posiadają auta:
– sprzedawane po 1 stycznia 1996 w USA
– sprzedawane po 1 stycznia 2001 w Unii Europejskiej
– sprzedawane po 1 stycznia 2002 w Polsce
– auta z silnikiem diesla sprzedawane po 1 stycznia 2004
Istnieje również taka możliwość, że samochody sprzedawane wcześniej mogły także posiadać system OBDII, ale wówczas nie było to dla producentów obowiązkowe.
Samochody wyposażone w system OBDII posiadają:
– charakterystyczne 16-pinowe złącze,
– dwa lub więcej czujników tlenu (sond λ),
– powinny posiadać naklejkę informującą o emisji spalin, którą najczęściej umieszcza się w większości pojazdów pod maską lub przy chłodnicy. Naklejka ta posiada informację, czy dany pojazd ma certyfikat OBDII.
Samo posiadanie charakterystycznego złącza przez pojazd nie jest wyznacznikiem obsługiwania systemu OBDII - bezwzględnie muszą zostać spełnione wszystkie 3 powyższe warunki.
Informacje o sprzedającym
PRO GROUP sp. z o. o. Interface24.pl
Sprzedający profesjonalny
Bardzo sprawnie odpowiada
Sprzedający na OTOMOTO od 2021
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Godziny otwarcia
poniedziałek
08:00 - 16:00
wtorek
08:00 - 16:00
środa
08:00 - 16:00
czwartek
08:00 - 16:00
piątek
08:00 - 16:00
sobota
Zamknięte
niedziela
Zamknięte