1 / 9
26 kwietnia 2024 20:50
Szczegóły
Oferta od
Firma
Dostawa
TakKategoria części
ZaciskiTytuł
ZACISKI JARZMA LEWY PRAWY TYŁ MERCEDES E-KLASA II 2 W207 278/9mm 09-17r.
Marka pojazdu
Mercedes-BenzProducent części
mercedes-benz oe
Numer referencyjny producenta
HAMULCOWY HAMULCA JARZMO ZACISK ORYGINAŁ MERCEDES ATE 992 991 38 JARZMO ATE 1015 6 278x9 C207 A207
Marka pojazdu
Mercedes-BenzStan
UżywaneWyposażenie
Tył
Nie jesteś pewien, czy ta część pasuje do Twojego pojazdu?
Opis
ZACISKI JARZMA LEWY PRAWY TYŁ MERCEDES E-KLASA II 2 W207 278/9mm 09-17r.
ORYGINALNY REGENEROWANY
ZACISK ZACISKI HAMULCOWY HAMULCA HAMULCOWE JARZMO JARZMA LEWY PRAWY TYŁ 278/9mm
MERCEDES E-KLASA II 2 W207 A207 C207 2009-2017r.
ZACISK LEWY ORYGINAŁ MERCEDES ATE 991 38
ZACISK PRAWY ORYGINAŁ MERCEDES ATE 992 38
JARZMA ATE 1015 6 278x9
WERSJA DO TARCZ PEŁNYCH, NIEWENTYLOWANYCH O ŚREDNICY 278,00mm I GRUBOŚCI 9,00mm
ŚREDNICA TŁOCZKA 38mm
STAN BARDZO DOBRY
! REAL FOTO !
BEZ ŻADNYCH KAUCJI I ZWROTU SWOICH ZACISKÓW
CENA ZA KOMPLET NA TYŁ (lewy + prawy tył)
NA INNYCH OGŁOSZENIECH DOSTĘPNE POZOSTAŁE STRONY
ZACISK PRZESZEDŁ GRUNTOWNĄ, PROFESJONALNĄ REGENERACJĘ:
ORYGINALNY REGENEROWANY
ZACISK ZACISKI HAMULCOWY HAMULCA HAMULCOWE JARZMO JARZMA LEWY PRAWY TYŁ 278/9mm
MERCEDES E-KLASA II 2 W207 A207 C207 2009-2017r.
ZACISK LEWY ORYGINAŁ MERCEDES ATE 991 38
ZACISK PRAWY ORYGINAŁ MERCEDES ATE 992 38
JARZMA ATE 1015 6 278x9
WERSJA DO TARCZ PEŁNYCH, NIEWENTYLOWANYCH O ŚREDNICY 278,00mm I GRUBOŚCI 9,00mm
ŚREDNICA TŁOCZKA 38mm
STAN BARDZO DOBRY
! REAL FOTO !
BEZ ŻADNYCH KAUCJI I ZWROTU SWOICH ZACISKÓW
CENA ZA KOMPLET NA TYŁ (lewy + prawy tył)
NA INNYCH OGŁOSZENIECH DOSTĘPNE POZOSTAŁE STRONY
ZACISK PRZESZEDŁ GRUNTOWNĄ, PROFESJONALNĄ REGENERACJĘ:
- Po rozebraniu jest piaskowany
- Wymianie na nowe wszystkich uszczelniaczy
- Wymianie na nowe wszystkich oringów
- Wymianie na nowe gum osłonowych na prowadnice
- W każdym zacisku jest Nowy tłoczek
Informacje o sprzedającym
JOKER AUTO-CZĘŚCI
Sprzedający profesjonalny
Bardzo sprawnie odpowiada
Sprzedający na OTOMOTO od 2019
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu