1 / 14
Najważniejsze
Przebieg
39 800 km
Rodzaj paliwa
Diesel
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Kamper
Pojemność skokowa
1 995 cm3
Moc
130 KM
Opis
Dlaczego to jest dobra oferta :
- dostępny jest natychmiast
- został zakupiony w Polsce. Mam oryginalną fakturę. Nie był pożyczany (można poszaleć, bo nie mój )
- przed decyzją proponuję dokładnie obejrzeć pojazd ( możliwość wcale nie jest tak oczywista ) Warto przymierzyć się, bo zdjęcia bywają mylące ( szczególnie te ładne )
- znane jest i możliwe do bardzo łatwego sprawdzenia pochodzenie pojazdu, prawdziwy przebieg , zgłaszane szkody, historię badań technicznych, w tym czy są dodatkowe badania poszkodowe ale też udokumentowane wymiany oleju, W bezpłatnym CEPiK dużo widać. Tym samochodem możliwa jest jazda do wybranego bezstronnego serwisu ( to też nie jest oczywiste ) .
- nie będzie problemów z rejestracją , ukrytymi zaległościami celno skarbowymi. Rejestracją dwóch samochodów na te same dokumenty, pochodzenia z kradzieży ( odbierają temu kto ma go aktualnie ). Jasna jest historia, właściciel jest pod znanym adresem w Polsce
- konstrukcja samochodu nie jest efektem dopiero co zdobywanych doświadczeń ( jak zabudowy własne ), kompromisów, wymysłów niedoświadczonych osób, czy szczególnych, kłopotliwych wymagań.
- nie będzie niemiłych zaskoczeń, że np. samochód jest zbyt ciężki ( bardzo częsty problem „samów” ) bo użyto zwykłych materiałów, albo źle umieszczona lodówka podgrzewa miejsce spania dodatkowo hałasując. Ogromne zagrożenie stwarzają źle wykonane czy naprawiane instalacje elektryczne
- ogólnie półintegra zapewnia większe bezpieczeństwo niż integra . Potwierdzone testami zderzeniowymi.
- ford Transit to jeden z najpopularniejszych pojazdów w świecie. W razie potrzeby, wszystkie części są łatwo i niedrogo dostępne. A czekając np. na plastikowy błotnik do integry można stracić sezon.
- długość tego pojazdu tj 6,3m jest optymalna ( kompromis ilości miejsca wewnątrz i zajmowanego na stanowisku. możliwości łatwego manewrowania). Korzystne jest umieszczenie rowerów w środku garażu. Nieco większy zwis tylny często pozwala na wjechanie tyłem nad trawnik i zajęcie zwykłego miejsca parkingowego.
- wadą niewątpliwie jest cena, ale znający temat wiedzą, że droga jest oryginalna zabudowa, a nie sam pojazd. Ale oryginalne zadbane kampery wolno tracą na wartości.
-Samochód znam od początku, Kupiony w Polsce i używany przy mnie. Zawsze jeździły nim jedynie dwie dorosłe osoby ( możliwość zadbania ) . Formalnie przejąłem go od bliskiej osoby cztery lata temu ( oficjalnie jako drugi właściciel ) . Jest w bardzo dobrym stanie , bez przerw w rejestracji , dodatkowych badań technicznych itp
- Bezwypadkowy, udokumentowany przebieg od początku ( ASO, SKP , ubezpieczenia )
- Nigdy nie pożyczany. Okazja ale w znanym stanie i pochodzeniu, sposobie eksploatacji Np. nie ma "bliźniaka", nie został złożony z dwóch, jak bywa z importowanymi
- Nie zna soli, bo nie jeździł zimą ( gwarancja długowieczności )
- Olej wymieniany na markowy co rok w ASO
- Łatwy w manewrowaniu ze względu na długość jedyne 6,3m i niewielki rozstaw osi ( jest przez to zwrotny )
- W porównaniu ze starszymi kamperami jazda jest naprawdę komfortowa i to przez wiele kilometrów
-Samochód zapewnia bezpieczeństwo - Dwie poduszki powietrzne, ABS, układy antypoślizgowe, asystent ruszania pod górę, wysoka pozycja pasażerów.
- Silnik oszczędny ( pokazuje średnio 9,8l /100 ) , niewysilony ( a moc max decyduje tylko o Vmax ). Momentu obrotowego ( ruszanie , przyspieszanie ) nigdy nie brakowało. Skrzynia 6 biegów manualna - lżejsza ! od automatu, korzystniejsza finansowo, a przede wszystkim pozwalająca lepiej operować obrotami np dobrze hamować silnikiem w górach ( tylko tak trzeba ! choć to nie retarder )
- Dodatki np. dwa solary po130W, przetwornica 230V sinus dużej mocy, profesjonalna blokada skrzyni begów i alarm, markiza , elektryczny zrzut szarej wody, w garażu wewnętrzny bagażnik na dwa duże rowery ( bezpiecznie woziliśmy rowery elektryczne ) , koło zapasowe. - Ogromny garaż ma zmienną wysokość przez zmianę wysokości łóżka nad nim ( regulowane korbką ). Łóżko podwieszane z przodu opuszczane jest elektrycznie
- Prawie nowe opony ( oryginalne Goodyear łuszczyły się , mam foto )
- Boczne szyby, zabezpieczyłem folią przed rysowaniem
- odbiornik TV z anteną, lodówka przełączana automatycznie, stacja multimedialna, alarm
- ogrzewanie olejem napędowym
Wszystkie urządzenia sprawne Ogólnie wyposażenie jest bardzo funkcjonalne
Tymczasowo na strychu leżą - nie ma na foto : Czwarte stałe łóżko , elegancka oryginalna kabina prysznicowa , oryginalny rozkładany duży stół ( zamontowany jest mały )
Ładniejsze fotografie są w Internecie dla Benimar Tessoro 440UP
Odpowiadam na wszystkie pytania , w dowolnej formie np telmatik@gmail.com te
VIN podam przy kontakcie indywidualnym ( ochrona danych dla ewentualnego nowego właściciela )
Możliwa diagnostyka przez OBDII, jazda do serwisu.
Samochód bez wad fizycznych i prawnych. Nie sprawi kłopotu. Możliwa zamiana na PL CamperVAN 2os, 6m manual !
19 sierpnia 2025 8:36
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Benimar
Model pojazdu
kamper
Kolor
Biały
Liczba miejsc
4
Rok produkcji
2019
VIN
Oblicz
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
ABS
Alarm
ASR (kontrola trakcji)
Bluetooth
CB radio
CD
Centralny zamek
Czujniki parkowania
DVD
Elektryczne szyby
ESP (stabilizacja toru jazdy)
Immobilizer
Klimatyzacja manualna
Ogrzewanie postojowe
Poduszka powietrzna kierowcy
Poduszka powietrzna pasażera
Radio niefabryczne
Tempomat
Toaleta
Tuner TV
Wielofunkcyjna kierownica
Wspomaganie kierownicy
Informacje o sprzedającym
Waldemar
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2017
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie