1 / 17
Najważniejsze
Przebieg
806 000 km
Rodzaj paliwa
Diesel
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Chłodnia/izoterma
Pojemność skokowa
2 287 cm3
Moc
126 KM
Opis
Do sprzedania ostatnie auto z mojej floty. Bus bardzo zadbany i serwisowany na bieżąco.
Pojazd jest wyposażony we wszystkie udogodnienia dla transportów kilku dniowych - wygodny szyty na zamówienie materac w sypialce spojkara, szafka z umywalką, webasto, sprawna klimatyzacja oraz mechaniczny fotel kierowcy.
Bus mimo wieku i przebiegu jest bardzo dobrze zachowany, ponieważ kierowcą był mój tata, a ja w trosce o jego bezpieczeństwo dbałem o mechaniczne aspekty.
Wyposożeny w Carriera Xariosa 600 w zabudowie iglocara 8EP (8cm ściany, 12 sufit i podłoga) bez Problemu utrzymuje temperatury od -25 do +25*C nawet w upalne dni. ATP z klasyfikacja FRC nie kontynuowane. W zeszłym roku na serwisie, nowa sprężarka tm16, osuszacz, dołożone dwa bardzo wydajne wentylatory na skraplacz. Dodatkowo webasto na tył oraz termograf z dwoma czujnikami w przestrzeni ładunkowej. Bus ma odbiór sanepidu, weterynarza i wyposażenie ADR.
Pojedyncze koło, legalnie zarejestrowane Iveco na 3.5 DMC z włoskimi poduszkami na tylnych resorach, sterowane ręcznym regulatorem podzielonym na dwie sekcje - lewa i prawa strona, kompresor intrak. Wysokość rampowa to 110 cm, na wyposażeniu plastikowe najazdy 8 cm. Bez problemu obsługiwał dystrybucje Biedronki, Lidla, Dino, Carrefoura, czy Rossmanna.
Bus mimo przebiegu jest świetnie zachowany i jeszcze długo może posłużyć nowemu właścicielowi.
Silnik ma zregenerowaną głowice (była nieszczelność na zaworach), nowe oryginalne nominalne panewki na korbowodach, bardzo ładne gładzie cylindrów bez rantu, trzymające wymiary z widocznym seryjnym śladem honowania. Olej wymieniany co 10000 do 12000km 5w40 z dużym oryginalnym filtrem z wersji 3.0. Nie pobiera oleju na dolewki. Osprzęt silnika również świeży:
napęd rozrządu INA z oryginalną nowa pompą oleju i wody. Nowa oryginalna pompa wtryskowa oraz nowe oryginalne wtryski paliwa, dorzucam regenerowane oryginały. Nowe sprzęgło z dociskiem, oraz dwumasą. Nowy alternator Boscha taki jak na pierwszy montaż, rozrusznik AS-PL, nowa oryginalna odma, wywalony EGR. Silnik czysty suchy, uszczelniony.
Napęd:
Druga zregenerowana skrzynia biegów, nowe łożyska, wałek, wszystkie synchronizatory nowe, łożyskowanie poszczególnych przełożeń również wymienione, skrzynia jest jak nowa, bez kompromisów. Wał również został zregerowany, wszystkie krzyżaki oraz podpory nowe. Wkład mostu też nowy z dłuższym przełożeniem, oryginalny był zbyt krotki, zamkniety nową blaszana osłoną. Hamulce przód starczą na sezon, tył nowe tarcze klocki, a wcześniej zaciski lewy i prawy również wymienione na nowe.
Bus ma wgrany soft na ok 160 km, podniesione wolne obroty na 950 - lepsze smarowanie, oraz wydajniejsza praca sprężarki agregatu na biegu jałowym. Usunięty Egr, o którym wcześniej wspomniałem, oraz Dpf. Katalizator został, auto przechodzi przeglądy, spaliny mieszczą się w normie.
Zapraszam na oględziny konkretnych kupujących.
Faktura VAT.
2 lipca 2025 22:04
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Iveco
Model pojazdu
Daily
Kolor
Biały
Liczba miejsc
3
Rok produkcji
2012
VIN
Kup ten pojazd na raty
Oblicz
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
ABS
Alarm
ASR (kontrola trakcji)
CB radio
CD
Centralny zamek
Elektryczne szyby
ESP (stabilizacja toru jazdy)
Immobilizer
Kabina sypialna
Klimatyzacja manualna
Komputer pokładowy
Kuchnia
Ogrzewanie postojowe
Poduszka powietrzna kierowcy
Radio fabryczne
Regulowane zawieszenie
Wspomaganie kierownicy
Informacje o sprzedającym
Bartosz
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2014
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie