Lublin 51 - 1
Lublin 51 - 2
Lublin 51 - 3
Lublin 51 - 4
Lublin 51 - 5
Lublin 51 - 6
Lublin 51 - 7
Lublin 51 - 8
Lublin 51 - 9
Lublin 51 - 10
Lublin 51 - 11
Lublin 51 - 12
Lublin 51 - 13

1 / 13

Lublin 51 - 1
Lublin 51 - 2
Lublin 51 - 3
Lublin 51 - 4
Lublin 51 - 5
Lublin 51 - 6
Lublin 51 - 7
Lublin 51 - 8
Lublin 51 - 9
Lublin 51 - 10
Lublin 51 - 11
Lublin 51 - 12
Lublin 51 - 13

Najważniejsze

Przebieg

4 650 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Inne

Pojemność skokowa

3 480 cm3

Moc

70 KM

Opis

Proszę o kontakt tylko osoby poważnie zainteresowane zakupem.


Dzień dobry.

Na sprzedaż 70letnia ciężarówka fsc lublin 51 made in poland cały w pełnym oryginale. Produkcja polska jeden z 16tys wyprodukowanych egzemplarzy przez cały okres produkcji (9688 sztuka) a zachowane kilka sztuk. Posiadam to auto juz kilka ladnych lat. Zabudowa rzadka, bo 80procent w okresie produkcji było skrzyniowych. Wersja militarna z mocowaniami na karabiny. Auto z zapasów wojska polskiego przebieg tylko 4650km, bylo w rezerwie nie woziło nigdy nic ciężkiego ze wzgledu na ograniczenia zabudowy typu blaszak. Auto było rezerwowa kuchnia polową, dlatego przez cały swój żywot zrobiło tak mało kilometrów. Technicznie silnik, skrzynia, napędy i wszystko inne sprawne i niezużyte, wymagaja tylko odswiezenia wizualnego bo ma tylko 4650km. Silnik zostal przejrzany, nalana nafta nad tłoki, zdjęta miska olejowa z plomba w celu wyczyszczenia jej ze starego oleju, wszystko sprawdzone, wymienione świece przewody, membrana,filtr, przejrzany gaznik itp do bezpiecznego startu, finalnie odpalil od dotkniecia. Odpala jeździ żwawo i daje ogromna radosc z jazdy. Silnik benzyna 6 cylindrów rzędowy dolnozaworowy na gazniku. Zrobiłem nim łacznie kilka lat temu 20kilometrów. Komplet dokumentów oryginalnych do pojazdu co jest duzym sukcesem bo 70lat i komplet dokumentacji do auta to rzadkość z reguly sa zagubione i ich nie ma. Wyglada jak wyglada,jednym sie podoba,drugim nie. Ale nie ocenia sie ksiazki po okładce. Wymaga poprawek i renowacji blacharskich lacznie okolo 8punktow latwych do dorobienia (fabrycznie cienka warstwa słabej jakości farby nitro oraz źle rozwiazane spływy wody mialo prawo zardzewieć przez 70lat istnienia) Jestem blacharzem, ,lakiernikiem, mechanikiem wiec fachowo umiem ocenić stan takiego pojazdu. Samochod wyrejestrowany czasowo w 88roku, ale widnieje w cepik. Ciężarówka na kategorie C ale rejestrując od nowa podobno można zrobić na B ze wzgledu na uboga ilosc danych w dowodzie rejestracyjnym i lekka mase własną. Auto jest wielkosci vw lt 55 skrzyniowego, tylko wyglada na duze i groźne. Jesli ktos lubi przeróbki to konstrukcja ramowa pozwala na zmianę silnika, skrzyni, mostu, mozna też dołożyć przedni napęd adoptujac od nowszego auta lub od takiego samego modelu. Można zwiększyć rozstaw osi i wydłużyć zabudowę. Zależy kto czego potrzebuje. Bardzo fajna baza na widowiskową reklame- maskotkę firmy, bar wojskowy, foodtruck, kamper bo samochod przyciaga ludzi i jest nietuzinkowy, auto dla ludzi ktorzy chca sie wyróźnić. Cena może wydawać sie wysoka ale tych aut poprostu nie ma, wyginęły, ma 70lat, niski przebieg 4650km, i zachowało sie jako nieliczne w pełnym oryginale z dokumentacja, niewymeczone jako cieżarówka od wożenia towarów, a jak sa to poprzerabiane,niekompletne i porzeźbione bo woziły ciężkie towary przeładowane i uległy uszkodzenia od masy, tu jest poprostu super baza. Trzeba wziąć też pod uwagę aspekt ze techniczna strona oszczedza nam naprawdę duzo czasu i pieniedzy na szukanie, kompletowanie,jezdzenie po polsce i tracenie czasu na kupno części do generalnych remontów skrzyni biegow,silnika, ramy, mostów ,zawieszenia i innych podzespołów bo tu wszystko jest niezużyte doslownie na dotarciu bez luzów więc nie musimy nic naprawiać. Nie tracimy też czasu na niesłownych mechaników i sprzedawców. Jesli ktos kiedykolwiek odbudowywał auto i zrobił kilka tysięcy km po polsce za czesciami to doskonale wie o czym mówie jak trudny jest to proces. Zostaje nam tylko kwestia wizualna ktora jest naprawde najmniejszym problemem i wbrew pozorom wcale nie jest to jakas wysoka finansowo operacja. Auto specjalnie zostało zostawione tak jak się zestarzało w oryginale. Nowy nabywca zrobi sobie po swojemu bo każdy ma inną wizje i każdemu się nie dogodzi. Zapraszam poważnie zainteresowanych do kontaktu którzy maja gotówke, szukaja ciekawego pojazdu i chcieliby mieć auto rzadkie i zwracające na siebie uwage, bo uwage zwraca na siebie wyjątkowo, samochod wzbudza zainteresowanie nawet na lesnych i polnych drogach, ogladaja młodzi i starsi, niektorzy mysla ze to auto z II wojny światowej. Auto jest też ciekawe bo w silniku slychac tylko wentylator, taka praca silnika dolnozaworowego, głowny dzwiek podczas wydaje skrzynia biegow poniewaz na proste zęby w przekładni, brzmi ładnym dzwiekiem jak na filmach wojennych.

Cena do negocjacji na miejscu.


Ps: Jeśli masz nieco nizszy budżet a auto Ci się bardzo podoba, możesz złożyć oferte cenową.


Sprzedaje jako osoba prywatna.

Dla klienta po zakupie przedstawie szybki i jakosciowy plan wizualnego odnowienia pojazdu na stan fabryczny.


Zapraszam do kontaktu telefonicznego.

Jesli nie odbieram zostaw wiadomosc SMS że w sprawie Lublina - oddzwonie


Pozdrawiam

 

21 lipca 2025 22:30

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Lublin

Model pojazdu

51

Kolor

Zielony

Liczba miejsc

3

Rok produkcji

1955

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

36000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Informacje o sprzedającym

Marek

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2021

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni