1 / 33
1 czerwca 2024 20:51
ID: 6122907806
Szczegóły
Oferta od
Prywatne
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Marka pojazdu
MANModel pojazdu
TGE
Rok produkcji
2018
Przebieg
203 570 km
Pojemność skokowa
1 968 cm3
Moc
140 KM
Skrzynia biegów
ManualnaRodzaj paliwa
DieselTyp nadwozia
Furgon (blaszak)Kolor
BiałyLeasing
TakLiczba miejsc
3
Kraj pochodzenia
PolskaData pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Pierwszy właściciel (od nowości)
TakBezwypadkowy
TakSerwisowany w ASO
TakStan
UżywaneVIN
Wyświetl VIN
Wyposażenie
ABS
Alarm
ASR (kontrola trakcji)
Bluetooth
Centralny zamek
Elektryczne szyby
ESP (stabilizacja toru jazdy)
Immobilizer
Klimatyzacja automatyczna
Komputer pokładowy
Poduszka powietrzna kierowcy
Przesuwane drzwi
Radio fabryczne
Wielofunkcyjna kierownica
Wspomaganie kierownicy
Opis
CENA NETTO 69700 PLN
Jestem pierwszym właścicielem samochodu, poniższy opis jest skopiowany z oryginalnej oferty i mojego zapotrzebowania w salonie.
Samochód posiadam od 2018 roku jego przebiegi roczne to 38000 km.
jest w idealnym stanie zewnętrznym jak i wewnętrznym.
Można się dopatrzeć kilku mankamentów lecz są one wpisane w jego użytkowanie.
Możliwe negocjacje dla zdecydowanych kupców.
Proszę o kontakt telefoniczny, sms , WATSSAP
Pełna faktura VAT 69700 PLN + vat , możliwość LEASINGU.
tel
TGE 3.140 furgon
Rozstaw osi: 4490 mm DMC 3500kg
Silnik: 2,0 l EU6 SCR
Moc: 140KM (103 kW) przy 3600 obr./min
340 Nm w zakresie 1500-2000 obr./min
Przekładnia: 6-biegowa ręczna skrzynia biegów
Kolor nadwozia
Biały Candy
Wnętrze / tapicerka
Grey Mesh-MAN Black / Palladium czarny tytanowy / perłowoszary
Wyposażenie standardowe:
Boczne światła obrysowe
Centralny zamek z pilotem na fale radiowe i uruchamianiem wewnętrznym
4 cyl. silnik Diesla 2,0L agr. 03N.C
4-cyl. silnik turbodiesel 2,0 l / 130 KW(4V) BIT, Common Rail, silnik podstawowy to: TK1 / TK4
Dach o normalnej wysokości
Dopuszczalna masa całkowita 3500 kg
Dwa gniazda 12 V w kabinie kierowcy (na tablicy rozdzielczej)
Elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy (ESP)
Generator trójfazowy 180 A
Gniazdo 12 V i 2 uchwyty na kubki na tablicy rozdzielczej
Gumowa podłoga w kabinie kierowcy
Hamulce tarczowe z przodu, 16" (srednica480 mm)
Immobilizer, elektroniczny
Instrukcja i dokumentacja dot. pojazdu w języku polskim
Klimatyzacja Climatic w kabinie kierowcy
4 kola stalowe 6 1 / 2 J x 16 o nosnosci1 050 kg, srebrne
Koło zapasowe z opona do jazdy, stalowe
Koło zapasowe z opona do jazdy, stalowe oraz zestaw narzędzi i podnośnik samochodowy
Kraj homologacji Polska
Kratka ochronna chłodnicy, czarna z listwa chromowana
Lusterko zewnętrzne, regulowane i ogrzewane elektrycznie
Napęd na przednie kola
Napięcie robocze 12V
Niepełne dopuszczenie N1 lub N2
Norma spalin EU6 plus
Poduszka powietrzna kierowcy
Podwójna kanapa pasażera z prawej strony, ze schowkiem, w 1. rzędzie siedzeń
Podwójny reflektor halogenowy
Podwozie z pojedyncza kabina
Przednia szyba klejona ze szkła atermicznego
Schowek na rękawiczki
Skrzynia biegów 6-biegowa
Środki w zakresie tłumienia hałasu wewnątrz pojazdu Premium
Standardowy system uruchamiania silnika
Światła dzienne
System hamowania awaryjnego wspomagający kierowcę
System Start-Stop z odzyskiem energii hamowania
Szyby boczne z przodu i z tylu oraz tylna szyba ze szkła atermicznego
Tapicerki siedzeń z materiału
Trzypunktowe automatyczne pasy bezpieczeństwa z regulacja wysokości pasa z przodu
Wskaźnik wielofunkcyjny
Wspomaganie ruszania pod górę
Zderzak przedni w kolorze szarym z lakierowana osłona w kolorze samochodu
BEZPIECZEŃSTWO :
Asystent hamowania awaryjnego
profesjonalne uchwyty do mocowania ładunku,
poduszka powietrzna kierowcy,
konstrukcja - rama kratownicowa, której podłużnice absorbują energię zderzenia i jest odporna na przeładowania,
dwustronny ocynk - 12 lat gwarancji na perforację karoserii,
WYDAJNOSĆ TRANSPORTU / KOMFORT:
Celem konstruktorów MAN TGE było uzyskanie najniższego w klasie zużycia paliwa i najlepszego w klasie komfortu.
Udało się to dzięki najnowszym osiągnięciom techniki jak np.:
elektro-mechaniczne wspomaganie układu kierowniczego,
system Start-Stop oraz funkcja odzyskiwania energii podczas hamowania,
nisko umieszczony stopień wejściowy kabiny tylko 390 mm,
szeroki kąt otwarcia drzwi tylnych 270 stopni,
Duża szerokość drzwi bocznych przesuwnych, bo aż 1311 mm,
płaska ściana grodziowa, która nie utrudnia załadunku,
najprzestronniejsza w swojej klasie kabina z klimatyzacją w standardzie,
duża ilość schowków w kabinie dostosowanych do wielu potrzeb,
najniższy w klasie poziom hałasu w kabinie,
Informacje o sprzedającym
Jarosław
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2017
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie