Kontakt ze sprzedającym: Tomasz Chochorowski
Samochód nowy rocznik 2023 !!!
Możliwy zakup KONTRAKTU SERWISOWEGO – wydłużenie gwarancji lub pakiet przeglądów !
PROMOCYJNE finansowanie MB LEASING / POŻYCZKA 50-50 lub 33-33-33 / LEASE & DRIVE !
Wyposażenie pojazdu:
Sprinter 519 CDI 4325 mm
Biel arktyczna
Oś przednia wzmocniona
Przełożenie przekładni głównej i = 4,727
Aktywny asystent układu hamulcowego
Funkcja HOLD
Kierownica wielofunkcyjna, trójramienna
Belka przeciw najazdowa tylna
Stabilizacja poziom II
Kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach
Asystent ruszania na wzniesieniu
Radio cyfrowe (DAB)
Gniazdo USB, 5V
Włącznik główny instalacji elektrycznej
Panel przełączników
Sys. Multimedialny MBUX z ekranem dotykowym 7' z Nawigacją
Akumulator AGM 12 V 95 Ah
Podłączenie elektry. dla dodatkowych odbiorników
Ułatwienie rozruchu
Pakiet ładowania, deska rozdzielcza
Przygotowanie do usług zdalnych Plus
Darmowa aktualizacja map przez 3 lata
Live Traffic Information
System SoS Mercedes-Benz
Pomoc w razie awarii
Ogrzewana szyba przednia
Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
Półka nad przednią szybą
Wnęka 1-DIN z przodu w podsufitce
Dwa uchwyty na kubki
Zamknięcie schowka
Schowek pod deską rozdzielczą
Lusterko dla zabudowy o szerokości 2190-2300 mm
Automatyczna skrzynia biegów 9G-TRONIC
Tunel w desce rozdzielczej
Szyby przyciemniane, szyba czołowa z filtrem
Klimatyzacja półautomatyczna TEMPMATIC
Wskaźnik poziomu oleju na zimnym silniku
Sygnał niezapiętego pasa bezp. dla fotela kierowcy i pasażera
Wskaźnik temperatury zewnętrznej
Asystent bocznego wiatru
Moduł komunikacyjny z kartą SIM
Tablica wskaźników z ekranem kolorowym 5,5”
Asystent utrzymania pasa ruchu
Zbiornik paliwa 93 litry
Filtr paliwa z separatorem wody
Układu oczyszczania spalin SCR, 4 generacja
Światła obrysowe
Lampy przeciwmgielne w doświetlaniem zakrętów
Rezygnacja z światła parkingowego
Automatyczny układ włączania świateł
Boczne światła sygnalizacyjne
Adaptacyjne światła stop
Reflektory LED High Performance
Alternator 14 V / 200 A
Pojazd przystosowany do paliwa HVO
Rezygnacja z ECO Start-Stop
EURO VI norma emisji spalin - poj. Ciężkie
EURO VI E - OBD poziom E
Tempomat
OM 654 DE 20 LA 140 kW (190 KM) 3800/min
Dodatkowe koło pasowe (sprężarka klimatyzacji)
Wzmocnienie podłużnicy
Tylna belka poprzeczna przykręcana do ramy
Mocowanie koła zapasowego pod końcem ramy
Koło zapasowe
Opony letnie 205/75 R16 C
Stalowe obręcze 5,5 J x 16
Podłokietnik dla siedzenia kierowcy
Dwumiejscowa ławka pasażerska
Obniżona skrzynka fotela kierowcy
Poduszka powietrzna kierowcy
Siedzenie kierowcy komfortowe, hydrau. resorowane
Tapicerka tylnej ściany kabiny kierowcy
Dywaniki podłogowe
Pakiet dla palących
Tapicerka Maturin czarna
DMC do 3 500 kg
Izolacja dźwiękowa z układu napędowego
Pakiet akustyczny
Cyfrowa instrukcja obsługi
Klin pod koła
Podnośnik samochodowy hydrauliczny
Pojazd przystosowany do dróg o złej jakości
Homologacja ciężarowa N1
ZABUDOWA KONTENER 8EP IZOTERMA DO 0 STOPNI + AGREGAT Z PODWÓJNYM ZASILANIEM
o wymiarach wew. – dł. 4,30 m × szer. 2,10 m × wys. 2,00
Konstrukcja klejona z izolowanych płyt warstwowych o poszyciach zew. z laminatu i wew. z laminatu wzmocnionego (razem z dachem), Grubość izolacji: ściana przednia 40 mm, boczne 40 mm, dach 60 mm, podłoga 75 mm, drzwi tylne 40 mm.
Drzwi tylne dwuskrzydłowe 270 stopni blokowane w pozycji otwartej, zamykane pionowym ryglem obrotowym z klamką kasetową na każdym skrzydle, klamki, rygle zawiasy ze stali nierdzewnej.
Drzwi boczne jednoskrzydłowe 180 stopni blokowane w pozycji otwartej, szerokość w świetle 900 mm, zamknięcie: klamka wpuszczana wewnętrzna, klamki, rygle zawiasy ze stali nierdzewne, ściana przednia przygot. pod montaż agregatu chłodniczego T-K V-300 max 50, podłoga izolowana pokryta wylewką szarą antypoślizgową, ościeżnica tylna spawana z profili ze stali nierdzewnej, nosek pod windę, kątownik przypodłogowy 160 mm, listwa do mocowania ładunku wysokości 1 m (łącznie z drzwiami), osłony boczne, króciec spustowy z zaworem, rama pośrednia wykonana ze stali wysokogatunkowej, ocynkowana.
Ośw. wew: lampa wpuszczane w sufit z wyłącznikiem w kabinie kierowcy.
Ośw. zew: diodowe, zgodne z przepisami o Ruchu Drogowym.
Kanał na pilota do windy, przygotowanie pod instalację kamery cofania, spojler z owiewkami w kolorze białym.
AGREGAT CHŁODNICZY THERMO KING typ V 300 MAX 50 12V R452A
Sprężarka agregatu umieszczona jest w komorze silnika pojazdu, napędzana jest w czasie jego
pracy (podczas jazdy) za pomocą pasa klinowego, poprzez sprzęgło elektromagnetyczne. Agregat wyposażony jest w nowoczesny sterownik wewnątrz kabinowy Direct Smart Reefer, który pozwala na włączenie i wyłączenie agregatu, monitoring temperatury w zabudowie, oraz nastawę żądanej temperatury. Dodatkowo sterownik informuje o: liczbie motogodzin przepracowanych przez agregat, usterkach agregatu za pomocą odpowiednich kodów alarmowych, niskim poziomie naładowania akumulatora pojazdu czy zbliżającym się przeglądzie okresowym. Dodatkową zaletą sterownika Direct Smart Reefer jest funkcja opóźnienia włączenia agregatu w stosunku do uruchomienia silnika pojazdu (w celu ochrony samej sprężarki, jak i akumulatora pojazdu przed przeciążeniem). Układ
sterowania oraz wentylatory, umieszczone w skraplaczu oraz parowniku, zasilane są z instalacji elektrycznej pojazdu.
Agregat posiada silnik elektryczny (230 V), umieszczony w przestrzeni skraplacza, umożliwia pracę agregatu w czasie postoju. Silnik elektr. napędza dodatkową sprężarkę, znajdującą się we wnętrzu skraplacza. Agregat posiada funkcję grzania przestrzeni zabudowy, która realizowana jest poprzez odwrócenie biegu czynnika chłodniczego (grzanie termodynamiczne).
Cena katalogowa: 295 000,00 netto
Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie info. handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, §1. Kodeksu Cywilnego. Sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędy lub nieaktualność ogłoszenia.