Renault Master - 1
Renault Master - 2
Renault Master - 3
Renault Master - 4
Renault Master - 5
Renault Master - 6
Renault Master - 7
Renault Master - 8
Renault Master - 9
Renault Master - 10

1 / 10

Renault Master - 1
Renault Master - 2
Renault Master - 3
Renault Master - 4
Renault Master - 5
Renault Master - 6
Renault Master - 7
Renault Master - 8
Renault Master - 9
Renault Master - 10

Najważniejsze

Przebieg

421 000 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Plandeka

Pojemność skokowa

2 299 cm3

Moc

163 KM

Opis

Renault Master 2.3 dCi | Plandeka burtofirana | Sypialnia | Pneumatyka | Międzynarodówka | Odstępne

Forma sprzedaży – leasing


Odstępne: 4 000 zł brutto

Pozostałe raty: 14 × 3 142,76 zł

Wykup: 18 450 zł brutto (można również rozłożyć na raty leasingowe)



Łączny koszt leasingu: 66 450 zł

Cena do rozsądnej negocjacji.



Na sprzedaż Renault Master 2.3 dCi,

auto zarejestrowane i użytkowane od maja 2022 r.

Sprzedaż w formie odstępnego – przejęcie leasingu.


Stan techniczny


Auto bardzo zadbane, niezawodne i regularnie serwisowane.

Wszystkie przeglądy wykonywane bez wyjątków co 20 000 km, prowadzona książka serwisowa.


Silnik pracuje równo, bez niepokojących dźwięków.

Zawieszenie pracuje bardzo dobrze – tylna oś na poduszkach pneumatycznych z regulacją wysokości, co znacząco poprawia komfort jazdy oraz ułatwia załadunek i rozładunek.

Auto w bardzo dobrej kondycji, gotowe do dalszej pracy.


Eksploatacja i serwis


Od nowości stosowany:


olej ELF 0720 5W-30


Co drugą wymianę oleju:


Liqui Moly Engine Flush – płukanka silnika


Liqui Moly Diesel Spülung – czyszczenie układu wtryskowego


Liqui Moly CeraTec – dodatek ceramiczny


Taka eksploatacja realnie przekłada się na bezproblemową i długą żywotność silnika.


Duży serwis profilaktyczny – październik 2025


regeneracja wtryskiwaczy


profesjonalne czyszczenie DPF


kontrola:


układu hamulcowego (klocki, tarcze, zaciski)

zawieszenia oraz elementów układu jezdnego

Wymiana:


płynu hamulcowego


oleju w skrzyni biegów




Auto po serwisie bez bieżących potrzeb inwestycyjnych.


Wyposażenie


Tempomat


Radio z Bluetooth


CB Radio


Ogrzewane i elektrycznie regulowane lusterka


Fotel kierowcy mechanicznie zawieszony (komfort zbliżony do pneumatycznego)


Podłokietniki


Duża, wygodna kabina sypialna za siedzeniami


Możliwość spania / bardzo duża przestrzeń bagażowa dla kierowcy


Plandeka – burtofirana z lewej strony

Pneumatyczne tylne zawieszenie regulowane na poduszkach


Pasy transportowe w komplecie


Tylne zawieszenie pneumatyczne – regulowane


Wymiary paki


długość: 4,20 m


szerokość: 2,40 m


wysokość: 2,20 – 2,50 m (dach podnoszony)


Eksploatacja


Auto przez zdecydowaną większość czasu woziło lekkie reklamy LED,

nie było przeciążane ani eksploatowane w ciężkich warunkach.


Podsumowanie


Solidna, sprawdzona międzynarodówka z bardzo trwałym i cenionym silnikiem 2.3 dCi, znanym z przebiegów rzędu 800–900 tys. km przy prawidłowym serwisie.


Auto gotowe do pracy, bez ukrytych wad.

Oddaję leasing z powodu wymiany floty.

 

13 grudnia 2025 20:58

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Renault

Model pojazdu

Master

Kolor

Biały

Liczba miejsc

2

Rok produkcji

2022

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

66450

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

ABS

ASR (kontrola trakcji)

Bluetooth

CB radio

Centralny zamek

Elektryczne szyby

ESP (stabilizacja toru jazdy)

Immobilizer

Kabina sypialna

Klimatyzacja automatyczna

Komputer pokładowy

Poduszka powietrzna kierowcy

Ogrzewanie postojowe

Poduszka powietrzna pasażera

Radio fabryczne

Tempomat

Regulowane zawieszenie

Wspomaganie kierownicy

Informacje o sprzedającym

Tomek

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni