1 / 18
Opis
Zbiornik podsiewacza czołowego MONOSEM STANDARD z napędem elektrycznym dozownika i ISOBUS
- Zbiornik podsiewacza czołowego MONOSEM STANDARD.
- Aparat dozujący napędzany elektrycznie.
- Hydrauliczny napęd turbiny.
- Instalacja ISOBUS z modułem z oprogramowaniem.
- Fabrycznie nowy. Rok produkcji 2022.
Zbiornik podsiewacza czołowego jest zawieszany z przodu ciągnika (ciągnik musi posiadać przedni TUZ) może współpracować z różnymi maszynami rolniczymi, np. z siewnikiem punktowym albo agregatem uprawowym. Wymaga wtedy dokupienia kompatybilnej głowicy rozdzielającej materiał z przedniego zbiornika do współpracującej maszyny. Zbiornik może być wykorzystany do granulatów nawozów mineralnych. Duża pojemność zbiornika (1600 litrów) wpływa na uzyskanie dużej autonomii. Elektryczny napęd aparatu dozującego i oprogramowanie ISOBUS ułatwiają obsługę maszyny i dają możliwość wykorzystania funkcji rolnictwa precyzyjnego.
Specyfikacja – Zbiornik podsiewacza czołowego MONOSEM STANDARD:
• Poj. zbiornika 1.600 litrów (= 1.000 litrów baza + nadstawka 600 litrów),
• Turbina napędzana HYDRAULICZNIE (wymaga instalacji hydraulicznej z przodu ciągnika, wolny powrót oleju, wydatek min. ok. 50 l/min.),
• Dozownik napędzany elektrycznie,
• Moduł z oprogramowaniem ECU ISOBUS F800E,
• Kompatybilność z ISOBUS wg normy ISO 11783(*),
• Radar do odczytu prędkości jazdy,
• Oświetlenie sygnalizacyjne zbiornika,
• Przewód zasilający,
• Przewód ISOBUS na przód ciągnika (stosowany w przypadku, jeśli ciągnik nie ma przedniego gniazda Isobus)
• Przewód do podłączenia do terminala Front Check (działa tylko z terminalem Touch),
• Przewód do załączania i rozłączania układu dozującego (podłączany pod czujnik pozycji współpracującego siewnika),
• Czujnik prędkości obrotowej turbiny (odczyt obrotów na ekranie terminala Isobus),
• Rura z PCV śr. 110 mm (mocowana z boku ciągnika), przewód prowadzący granulat od dozownika.
• Bez głowicy rozdzielającej, bez innych adaptacji.
(*) UWAGA: moduł ECU ISOBUS do działania wymaga podłączenia do kompatybilnego Terminala Uniwersalnego. Terminal Uniwersalny ISOBUS użytkownika musi posiadać licencje na nawigację (prowadzenie równoległe) oraz rozłączanie sekcji (Section Control), ewentualnie stacji RTK i kierownicy automatycznej i/lub sygnału korekcyjnego w zależności od pożądanej precyzji nawigacji.
Oferta jest dedykowana przez firmę Korbanek, dla polskiego rynku.
Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66 §1. Kodeksu Cywilnego oraz innych przepisów prawa, nie stanowi też odzwierciedlenia aktualnych stanów magazynowych.
Sprzedawca nie odpowiada za ewentualne błędy lub nieaktualność ogłoszenia. Aby sprawdzić aktualność ceny i zgodność oferty z rzeczywistością Nabywca powinien skontaktować się ze Sprzedawcą.
ID CRM 528773
20 grudnia 2025 13:51
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Monosem
Model pojazdu
Standard
Rok produkcji
2022
Kraj pochodzenia
Polska
Gwarancja dealerska (w cenie)
12 miesięcy
Stan
Używany
Pierwszy właściciel (od nowości)
Tak
Bezwypadkowy
Tak
Oblicz
Główne usługi sprzedającego
, aby dowiedzieć się więcej o tych usługach
Informacje o sprzedającym
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Godziny otwarcia
poniedziałek
08:00 - 17:00
wtorek
08:00 - 17:00
środa
08:00 - 17:00
czwartek
08:00 - 17:00
piątek
08:00 - 17:00
sobota
08:00 - 14:00
niedziela
Zamknięte
Oferowane usługi