Aprilia Caponord - 1
Aprilia Caponord - 2
Aprilia Caponord - 3
Aprilia Caponord - 4
Aprilia Caponord - 5
Aprilia Caponord - 6
Aprilia Caponord - 7
Aprilia Caponord - 8
Aprilia Caponord - 9
Aprilia Caponord - 10

1 / 10

Aprilia Caponord - 1
Aprilia Caponord - 2
Aprilia Caponord - 3
Aprilia Caponord - 4
Aprilia Caponord - 5
Aprilia Caponord - 6
Aprilia Caponord - 7
Aprilia Caponord - 8
Aprilia Caponord - 9
Aprilia Caponord - 10

24 kwietnia 2024 21:45

ID: 6122300435

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Aprilia

Model pojazdu

Caponord

Rok produkcji

2004

Przebieg

32 900 km

Pojemność skokowa

998 cm3

Moc

98 KM

Rodzaj napędu

Łańcuch

Rodzaj paliwa

Benzyna

Typ Silnika

Czterosuwowy

Typ nadwozia

Turystyczny

Skrzynia biegów

Manualna

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

VIN

Wyświetl VIN

Wyposażenie

Kufer

Opis

Witam. Do sprzedania mam moją Aprilię Caponord. Jestem jej właścicielem wpisanym w dowód. Mam ją od dwóch lat i w tym czasie sporo w niej porobiłem. M.in. Po zakupie: -wymiana łożysk kół i uszczelniaczy -założone opony pirelli scorpion str -zregenerowany tylny amortyzator łącznie z regulacją wstępnego napięcia sprężyny -założone pełne gmole (góra-dół) -handbary W poprzednią zimę i w ciągu roku: - wymiana sprężyn przód na progresywne hyperpro, panewki lag, uszczelnienia. -zrobiona regulacja luzów zaworowych oraz synchro przepustnic -wymieniony napęd (łańcuch i zębatki) -wymieniona wiązki alternator-regulator(pozbycie się brązowych kostek) -wymiana złączek paliwowych na metalowe oraz nowe przewody paliwowe -wymiana filtra paliwa w baku - świece irydowe -oryginalny ślizg łańcucha -poprzedni właściciel wymienił dwie cewki na ngk,te pod bakiem z powodu dostępu w razie awarii W tę zimę: -wymiana łożysk, sworzni i uszczelniaczy kiwaczki -przerobienie kiwaczki poprzez wstawienie kalamitek żeby smarować łożyska bez demontażu -wymiana łożysk i uszczelniaczy wahacza -wymiana przewodów, trójników ( na mosiężne),opasek podciśnień Większość z tych wymian to czysta profilaktyka po przestudiowaniu forum. Lubię jeździć pewnymi sprzętami i staram się zapobiegać, zanim będę musiał naprawiać. Co do dodatków to: -olejarka łańcucha -ładowarka USB -oryginalne kufry boczne + centralny GIVI -regulowany wspornik szyby -szyba Loster -poszerzenie stopki bocznej -halogeny LED -uchwyt na telefon -dwa kluczyki do motocykla, kufrów (centralnego i bocznych) -oryginalna instrukcja obsługi + oryginalna książka serwisowa -oryginalny zestaw kluczy w etui -zapasowa cewka zapłonowa Za 2000 km wypadałoby zmienić olej. Jakby co nowy filtr oleju dodaje do motocykla. Do motocykla dorzucę pozostały olej hyperpro po wymianie sprężyn oraz olej silnikowy fuchs silkolene ( ok. 1 l).Filtr powietrza zmieniony teraz, przy ostatnich pracach przy moto, żeby znowu nie ściągać zbiornika. Tarcze jak i klocki hamulcowe jeszcze spokojnie na kilka sezonów. Motocykl sprawny i pewny. Sprzedaję ponieważ chcę wrócić do lżejszego typu. Możliwa zamiana na Triumph Tiger 800 XC. Jakby była potrzeba jakiś konkretniejszych zdjęć lub filmów to pisać, dzwonić chętnie doślę. OC do 19.07,24 PT do 11.07.24 

Informacje o sprzedającym

Tomasz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Łódź, Górna

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Carsmile.pl
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie