W branży, w której często idzie się na kompromisy Tuareg 660 wyznacza nowy kurs, oferując wzorcowe osiągi w każdych warunkach. To prawdziwy motocykl o przygodowym charakterze. Na tym polega magia platformy Aprilia 660 — lekka, inteligentna, kompletna i niezwykle skuteczna. Tuareg został zaprojektowany, aby zapewnić maksymalną kontrolę na asfalcie i w terenie, niezależnie od tego, czy siedzisz czy stoisz.
Brud, kurz, woda i natura – potrzebujesz czegoś innego do zabawy? Tak: nowego Tuareg 660.
W końcu nadszedł czas, aby zobaczyć go w akcji na świeżym powietrzu. W swoim naturalnym środowisku Tuareg może pokazać Ci, co potrafi, i wreszcie możesz wrócić do prawdziwej zabawy!
Technologicznie zaawansowany, esencjonalny, dynamiczny i dumny włoski Tuareg 660 nie przyjmuje poprzeczki ustawionej przez innych. On popycha Cię do podejmowania nowych wyzwań i znajdowania idealnej podróży, nawet tam, gdzie nie ma przyczepności.
Tuareg 660 łączy w sobie wszystkie wyjątkowe cechy, które sprawiły, że RS 660 i Tuono 660 odniosły tak wielki sukces i oferuje je – w oryginalny sposób – każdemu kierowcy, który marzy o nowej, bardziej ekscytującej i sportowej formie przygód.
SPECYFIKACJA TECHNICZNA:
Silnik: Rzędowy, dwucylindrowy, czterosuwowy, chłodzony cieczą, dwa wałki rozrządu, cztery zawory na cylinder
Średnica i skok: 81 x 63.93 mm
Pojemność silnika: 659 cm3
Stopień sprężania: 13.5:1
Maksymalna moc: 80 KM (59 kW) przy 9 250 rpm
Maksymalny moment obrotowy: 70.0 Nm przy 6 500 rpm
System paliwowy: Airbox z przednim wlotem. 2 korpusy przepustnicy Ø48 mm, zarządzanie Ride-by-wire
Starter: Elektryczny
Smarowanie: Mokra miska olejowa
Skrzynia: biegów 6-biegowa
Sprzęgło: Mokre sprzęgło wielotarczowe z systemem antypoślizgowym
Napęd: Łańcuch, przełożenie 15/42
Systemy elektroniczne: System APRC zarządzający ATC (kontrola trakcji), AEB (siła hamowania silnikiem), AEM (mapa silnika), ACC (tempomat), 4 tryby jazdy (2 stałe i 2 personalizowane)
Podwozie: Rama z rur stalowych i wbudowana rama pomocnicza. Aluminiowe płyty przyłączeniowe silnika
Przednie zawieszenie: W pełni regulowany widelec upside-down Kayaba Ø43 mm ze sprężyną kontrującą. Skok koła: 240 mm
Tylne zawieszenie: Wahacz aluminiowy. W pełni regulowany amortyzator monoshock Kayaba. Skok koła: 240 mm
Przedni hamulec: Pływająca podwójna tarcza o średnicy 300 mm Zacisk pływający Brembo z podwójnymi tłokami przeciwległymi (Ø30/32 mm). Pompa hamulcowa Brembo i przewód hamulcowy w metalowym oplocie
Tylny hamulec: Tarcza o średnicy 260 mm; Jednotłoczkowy zacisk Brembo (Ø34 mm). Przewód hamulcowy w oplocie metalowym
ABS: Multi-map
Koła: Szprychowe, przód: 2.15”X21” | tył: 4.25”X18”
Opony: Bezdętkowe, przód: 90/90-21 | tył: 150/70 R 18
Rozstaw osi: 1 525 mm
Długość: 2 220mm
Szerokość: 965 mm
Wysokość siodła: 860 mm
Kąt główki ramy: 26,7°
Wyprzedzenie koła: 113,3 mm
Masa własna: 204 kg
Zgodność emisji: Euro 5
Zużycie: (cykl WMTC) 4.0 l/100km
Pojemność baku: 18 l (3-litry rezerwy)
---
FINANSOWANIE:
Możesz zakupić nasze pojazdy na fakturę VAT 23%
Najdogodniejsze formy finansowania i wszystko na miejscu u nas w firmie:
- kredyt - 3 x 33%, 50/50, kredyty bez wpłaty własnej i z uproszczoną procedurą - zapytaj nas o szczegóły
- leasing - najniższe koszty finansowania - zapytaj o specjalne warunki finansowania
UBEZPIECZENIA:
Atrakcyjne pakiety ubezpieczeń dostępne na miejscu w naszym salonie. Zapytaj o ofertę przygotowaną specjalnie dla Ciebie na specjalnych warunkach.
SERWIS I GWARANCJA:
Autoryzowany, kompetentny serwis na terenie Krakowa
Gwarancja 2 lata
TRANSPORT:
Transport na terenie całej Polski. Kupując u nas motocykl otrzymasz wymarzony sprzęt już przygotowany do pierwszej jazdy, po pierwszym przeglądzie
Salon Moto Mio Zakopiańska
ul. Zakopiańska 171A
30-435 Kraków
Tel:
email: m.danikiewicz@motomio.pl