1 / 9
Najważniejsze
Przebieg
1 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Enduro
Pojemność skokowa
659 cm3
Moc
80 KM
Opis
Po sukcesie projektu Tuareg Racing pojawia się Aprilia Tuareg Rally, bezpośrednie nawiązanie do wersji wyścigowej, okrzykniętej Królową Afryki w wyścigu Africa Eco Race. Przedstawiamy nowy wzorzec motocykla z dwoma cylindrami, który ma dominować na najbardziej wymagających trasach terenowych.
Wraz z nią ewoluuje Aprilia Tuareg 660 dzięki nowemu silnikowi Euro 5+, przeprojektowaniu przednich świateł i nowym wyścigowym kolorom.
Aprilia Tuareg Rally jest dostępna w tym samym niepowtarzalnym kolorze „Rally race replica”, który zdobił motocykl Jacopo Ceruttiego, gdy przekroczył jako pierwszy legendarną linię mety Dakaru w styczniu 2024 roku. Widelec, obręcze kół i kierownica są wykończone w sportowym anodyzowanym złotym kolorze, a zwężające się linie, ultraochronna aluminiowa miska olejowa i nowy wysoki błotnik podkreślają bezkompromisowy terenowy charakter motocykla. Podwyższone siedzenie i szersza kierownica zapewniają lepszą kontrolę podczas jazdy w pozycji stojącej na szczególnie ekstremalnych odcinkach.
Wyposażona w zaktualizowaną mapowanie silnika Aprilia Tuareg Rally oferuje szybszą, bardziej responsywną reakcję przepustnicy. Taka konfiguracja zapewnia optymalną kontrolę podczas pokonywania przeszkód, umożliwiając precyzyjne prowadzenie na najtrudniejszych odcinkach terenowych. Układ wydechowy SC Project, zaprojektowany specjalnie dla modelu Rally, jest wyposażony w tytanowy tłumik z wylotem o średnicy aż 60 mm w celu zwiększenia osiągów i poprawy dźwięku. Pomaga on również zmniejszyć całkowitą masę motocykla do zaledwie 199 kg.
Aprilia Tuareg Rally jest przystosowana do najtrudniejszych warunków terenowych dzięki wytrzymałym kołom szprychowym z wąskimi obręczami Ergal i oponami typu knobby z dętkami. Zawieszenie Kayaba zapewnia 240 mm skoku który jest największym wśród dwucylindrowych motocykli, i jest wyposażone w liniowe sprężyny o stałym przełożeniu, które poprawiają prowadzenie w trudnym terenie i zmniejszają ugięcie statyczne, zwiększając wysokość motocykla.
SPECYFIKACJA TECHNICZNA:
SILNIK: Rzędowy, dwucylindrowy, czterosuwowy, chłodzony cieczą, dwa wałki rozrządu w głowicy (DOHC), cztery zawory na cylinder, Euro 5+
POJEMNOŚĆ: 659 cm3
ŚREDNICA X SKOK: 81 x 63.93 mm
MOC MAKSYMALNA: 80 KM (59 kW) przy 9 250 rpm
MOMENT OBROTOWY: 70.0 Nm przy 6 500 rpm
SYSTEM PALIWOWY: Airbox z przednim wlotem. 2 korpusy przepustnicy Ø48 mm, zarządzanie Ride-by-wire
STARTER: Elektryczny
SMAROWANIE: Mokra miska olejowa
SKRZYNIA BIEGÓW: 6-stopniowa
SPRZĘGŁO: Mokre sprzęgło wielotarczowe z systemem antypoślizgowym
NAPĘD: Łańcuch, przełożenie 15/42
UKŁAD WYDECHOWY: SC Project z tytanowym tłumikiem z wyścigową końcówką z dużym wylotem 60 mm.
PODWOZIE: Rama z rur stalowych i wbudowana rama pomocnicza. Aluminiowe płyty przyłączeniowe silnika
ZAWIESZENIE ‐ PRZÓD: Widelec Kayaba USD Ø 43 mm, 43 mm Kalibrowany do jazdy terenowej, w pełni regulowany, skok koła 240 mm
ZAWIESZENIE ‐ TYŁ: Amortyzator Kayaba mono, Kalibrowany do jazdy terenowej, w pełni regulowany, skok koła 240 mm
HAMULCE ‐ PRZÓD: Pływająca podwójna tarcza o średnicy 300 mm. 4-tłoczkowe pływające zaciski Brembo
HAMULEC ‐ TYŁ: Tarcza o średnicy 260 mm; Jednotłoczkowy zacisk Brembo (Ø34 mm).
ABS: Multi-map
KOŁO – PRZÓD: Obręcz szprychowa o dużej wytrzymałości 21″ x1,85″ z oponą bezdętkową
KOŁO – TYŁ: Obręcz szprychowa o wymiarach 18″ x 4,00″ do dużych obciążeń z oponą dętkową
DŁUGOŚĆ/SZEROKOŚĆ/ROZSTAW OSI/WYSOKOŚĆ KANAPY: 2 220/965/1 525/913 mm
MASA WŁASNA: 199 kg
ZBIORNIK PALIWA: 18 l
WYPOSAŻENIE STANDARDOWE: Zestaw reflektorów LED ze światłami do jazdy dziennej (DRL). 5-calowy wyświetlacz TFT zespolony. Mapy silnika (AEM), Hamulec silnikowy (AEB), dwukanałowy ABS z systemem zapobiegającym przewróceniu (3 mapy), kontrola trakcji (ATC), 4 biegi tryby. Tempomat (ACC). Siodło Rally wysokie. Podniesiona kierownica. Osłony dłoni z rdzeniem aluminiowym. Wysokie błotniki. Wzmocniona płyta ochronna przed upadkiem z drogi. Końcówka wydechu SC-Project. Prowadnica łańcucha.
Sztaluga ze zwiększonym wsparciem. Przewody hamulcowe w oplocie metalowym.
FINANSOWANIE:
Możesz zakupić nasze pojazdy na fakturę VAT 23%
Najdogodniejsze formy finansowania i wszystko na miejscu u nas w firmie:
- kredyt - 3 x 33%, 50/50, kredyty bez wpłaty własnej i z uproszczoną procedurą - zapytaj nas o szczegóły
- leasing - najniższe koszty finansowania już - zapytaj o specjalne warunki finansowania
UBEZPIECZENIA:
Atrakcyjne pakiety ubezpieczeń dostępne na miejscu w naszym salonie. Zapytaj o ofertę przygotowaną specjalnie dla Ciebie na specjalnych warunkach.
SERWIS I GWARANCJA:
Autoryzowany, kompetentny serwis na terenie Krakowa
Gwarancja 2 lata bez limitu kilometrów.
TRANSPORT:
Transport na terenie całej Polski. Kupując u nas motocykl otrzymasz wymarzony sprzęt już przygotowany do pierwszej jazdy, po pierwszym przeglądzie
OPIEKUNKA MARKI APRILIA
Magdalena Danikiewicz-
Salon Moto Mio Zakopiańska
ul. Zakopiańska 171A
30-435 Kraków
email: m.danikiewicz@motomio.pl
10 czerwca 2025 17:42
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Aprilia
Model pojazdu
Tuono
Kolor
Czarny
Rok produkcji
2025
Typ Silnika
Czterosuwowy
Kup ten pojazd na raty
Oblicz
Główne usługi sprzedającego
, aby dowiedzieć się więcej o tych usługach
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
ABS
Informacje o sprzedającym
Moto Mio Salon Zakopiańska
Autoryzowany Dealer
Bardzo sprawnie odpowiada
Sprzedający na OTOMOTO od 2017
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Godziny otwarcia
poniedziałek
10:00 - 19:00
wtorek
10:00 - 19:00
środa
10:00 - 19:00
czwartek
10:00 - 19:00
piątek
10:00 - 19:00
sobota
10:00 - 14:00
niedziela
Zamknięte
Znajdź na mapie
Oferowane usługi