1 / 6
Najważniejsze
Przebieg
1 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Naked
Pojemność skokowa
374 cm3
Moc
21 KM
Opis
Benelli to jedna z najstarszych marek motocyklowych założona w 1911 roku.
Początkowo był to warsztat samochodowy, ale bracia Benelli mierzyli wyżej i w 1919 roku stworzyli swój pierwszy silnik spalinowy.
W grudniu 1921 roku wprowadzili na rynek pierwszy prawdziwy motocykl, „Velomotore” o pojemności 147 cm3, który przyniósł im sukcesy wyścigowe i sławę.
W 1926 roku Giuseppe Benelli zaprojektował czterosuwowy motocykl o pojemności 175 cm³, który zwyciężył mistrzostwa Włoch w latach 1927, 1928, 1930 i 1931.
W 1940 roku Benelli wprowadził na rynek motocykl z silnikiem o pojemności 500 cm³ oraz motocykl wyścigowy z silnikiem czterocylindrowym.
Jednym z najbardziej znanych motocykl produkowanych w latach 70 był Benelli Sei 900, pierwszy na świecie seryjnie produkowany motocykl sześciocylindrowy.
Na początku XXI wieku wkroczył na scenę Benelli Tornado Novecento, redefiniując osiągi i styl superbike'ów.
Napędzany trzycylindrowym silnikiem rzędowym o pojemności 900 cm3, Tornado Novecento zapewniał imponującą moc, moment obrotowy oferując ekscytującą jazdę.
Z ponad stuletnią tradycją, Benelli pozostaje punktem odniesienia w dziedzinie zaawansowanego wzornictwa i technologii, przenosząc włoską pasję do motocykli w każdy zakątek świata.
W 2005 roku Benelli zostało przejęte przez chińskiego producenta motocykli firmę Qianjiang.
Qianjiang realizuje produkcję a Centro Stile Benelli w Pesaro we Włoszech zapewniania, że wszystkie modele pozostają wierne dziedzictwu Benelli.
To rozwiązanie umożliwiło szybką globalną ekspansję i powrót marki Benelli na rynek europejski.
Specyfikacja techniczna
SILNIK
Typ
1-cylindryczny/4-suw/2V
Pojemność skokowa (cm3)
374
Średnica x Skok (mm)
ø72,7×90
Moc
15,5 kW (21,1KM) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
29 Nm przy 4500 obr/min
Stopień kompresji
8.5:1
Układ paliwowy
EFI
Układ zaworów
SOHC
Rozrusznik
Elektryczny
Układ smarowania
Smarowanie ciśnieniowe
Układ chłodzenia
Chłodzony powietrzem
Zapłon
T.C.I.
NAPĘD
Skrzynia biegów
5-biegowa
Przeniesienie napędu
Łańcuch
Sprzęgło
Mokre, wielotarczowe
PODWOZIE
Ramy
Podwójna kołyska
Przednie koło
Szprychowane
Zawieszenie przednie
Widelce teleskopowe
Skok zawieszenia przedniego (mm)
121
Hamulec przedni
Tarcza
Średnica przedniego hamulca (mm)
300
Koło tylne
Szprychowane
Zawieszenie tylne
Podwójny amortyzator
Skok zawieszenia tylnego (mm)
55.5
Hamulec tylny
Tarcza
Średnica hamulca tylnego (mm)
240
WYMIARY I WAGI
Waga sucha (kg)
197
Wysokość siedziska (mm)
780
Długość całkowita (mm)
2170
Szerokość całkowita (mm)
820
Wysokość całkowita (mm)
1120
Prześwit (mm)
165
Rozstaw osi (mm)
1440
Pojemność zbiornika paliwa (L)
12
Prędkość maksymalna (km/h)
120
Maksymalne obciążenie (kg)
190
28 października 2025 9:50
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Benelli
Model pojazdu
IMPERIALE 400
Kolor
Czarny
Rok produkcji
2024
Oblicz
Główne usługi sprzedającego
, aby dowiedzieć się więcej o tych usługach
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
ABS
Informacje o sprzedającym
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Godziny otwarcia
poniedziałek
10:00 - 18:00
wtorek
10:00 - 18:00
środa
10:00 - 18:00
czwartek
10:00 - 18:00
piątek
10:00 - 18:00
sobota
Zamknięte
niedziela
Zamknięte
Oferowane usługi
