1 / 8
18 kwietnia 2024 10:43
ID: 6113418638
Szczegóły
Oferta od
Firma
Marka pojazdu
BenelliModel pojazdu
Leoncino TrailRok produkcji
2023
Przebieg
1 km
Pojemność skokowa
500 cm3
Moc
48 KM
Rodzaj napędu
ŁańcuchRodzaj paliwa
BenzynaTyp Silnika
CzterosuwowyTyp nadwozia
NakedSkrzynia biegów
ManualnaKolor
ZielonyMożliwość finansowania
TakFaktura VAT
TakLeasing
TakRodzaj koloru
Metalik
Gwarancja dealerska (w cenie)
24 miesięcy
Bezwypadkowy
TakStan
NoweWyposażenie
ABS
Opis
Dzień dobry, Motozbyt jako firma motoryzacyjna istnieje od 1991r. Nawiązując współpracę z Benelli Polska udało się nam poszerzyć ofertę o produkty, które z pewnością umilą Państwu wolny czas.
Proponuję dzisiaj fabrycznie nowy pojazd, Benelli Leoncino 500 Trail.
Wersja Trial tego doskonałego scramblera pozwala na swobodniejsze wykorzystywanie go poza utwardzonymi drogami. Taką możliwość otwierają szprychowane koła, które zachowując większą od obręczy odlewanych elastyczność stają się mniej wrażliwe na uszkodzenia podczas jazdy po gorszych nawierzchniach. W takich warunkach dodatkowo poprawia atrakcję większa o dwa cale przednia obręcz.
Cała reszta doskonałej mechaniki jest identyczna z bardziej szosową wersją 500 osadzoną na odlewanych ze stopów lekkich siedemnastocalowych obręczach.
Strukturę nośną obu wersji Leoncino 500 stanowi bardzo sztywna przestrzenna rama spawana z rur stalowych. Jej zewnętrzne belki są już elementami stylistycznymi komponując się z krawędzią zbiornika paliwa i bocznych paneli. W ramie podwieszony jest opracowany we Włoszech specjalnie dla Leoncino zespół napędowy. Źródłem napędu jest chłodzona cieczą dwucylindrowa krótkoskokowa pięćsetka o rozrządzie DOHC, wysokim stopniu sprężania i czterech zaworach na cylinder. Rozwija ona 47 KM przy 8500 obr/min i 45 Nm przy 6000 obr/min zapewniając tym doskonałe osiągi. Do tego doskonale pracująca sześciobiegowa skrzynia.
Tylne, wysunięte na długim przestrzennym wahaczu koło resorowane jest jednym w pełni regulowanym amortyzatorem umieszczonym niecentralnie bliżej prawej strony motocykla i zapewniającym skok zawieszenia wynoszący 128 mm. Przedni widelec to dwa teleskopy typu upside-down o średnicy rur nośnych 50 mm dające skok 125 mm. Za zatrzymanie motocykla odpowiadają dwie tarcze z przodu o średnicy 320 mm i jedna z tyłu 260 mm oraz niezawodny układ ABS.
Muskularna sylwetka, bardzo sprawna mechanika, elektronika i hydraulika. Kawał doskonałej, nowoczesnej technologii w atrakcyjnym, przyciągającym spojrzenia włoskim opakowaniu.
Podsumowując:
SILNIK (2 cylindry/4-suw/8-zaworów, DOHC)
POJEMNOŚĆ - 500 cm3
MOC MAKSYMALNA - 47,6 KM/8500 rpm
ROZRUCH - Elektryczny
SKRZYNIA BIEGÓW - Manualna, 6-biegowa
CHŁODZENIE - Cieczą
WYMIARY I WAGA
DŁUGOŚĆ - 2180 mm
WYSOKOŚĆ - 1200 mm
SZEROKOŚĆ - 875 mm
ROZSTAW OSI - 1470 mm
WAGA - 207 kg
ZBIORNIK PALIWA - 12,7 L
KOŁA
FELGA PRZEDNIA - 19"
OPONA PRZEDNIA - 110/80R19
HAMULEC PRZEDNI - Tarcza ABS
FELGA TYLNA - 17"
OPONA TYLNA - 150/70R17
HAMULEC TYLNY - Tarcza ABS
Prosimy o kontakt w celu potwierdzenia aktualności oferty.
Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego.
Informacje o sprzedającym
PHUP Motozbyt Sp. z o.o.
Sprzedający profesjonalny
Sprzedający na OTOMOTO od 2022
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Godziny otwarcia
poniedziałek
09:00 - 17:00
wtorek
09:00 - 17:00
środa
09:00 - 17:00
czwartek
09:00 - 17:00
piątek
09:00 - 17:00
sobota
Zamknięte
niedziela
Zamknięte
Znajdź na mapie
Oferowane usługi
Usługi finansowe
Naprawa samochodów
Usługi ubezpieczeniowe
Serwis opon / przechowalnia
Myjnia
Przegląd techniczny