Benelli TNT - 1
Benelli TNT - 2
Benelli TNT - 3
Benelli TNT - 4
Benelli TNT - 5
Benelli TNT - 6

1 / 6

Benelli TNT - 1
Benelli TNT - 2
Benelli TNT - 3
Benelli TNT - 4
Benelli TNT - 5
Benelli TNT - 6

Najważniejsze

Przebieg

17 680 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Naked

Pojemność skokowa

898 cm3

Moc

121 KM

Opis

Do kupienia motocykl Benelli TNT 898 S Tornado Naked Tre,

z żalem się rozstaję.


Absolutny biały "kruk" wśród zalewu w dzisiejszych czasach motocykli bez charakteru.

Motocykl nietypowy, daje radość, wyprodukowany jeszcze we Włoszech (później kupili już Chińczycy)

Niezły szatan, trzy cylindry w rzędzie, dużo momentu, moc od samego dołu, zapina konkretnie przy tym stabilny w zakrętach i na autostradzie. Do dwa zero zero można lecieć jeszcze bez urwania głowy. Krótki, zwinny, lekki. To nie jest motocykl dla poczatkujących, jeździłem wszystkim prawie i ten jest w czołówce, oczywiście KTM Super Duke czy duży Speed Triple przykryją go lekko czapką ale mówimy o moto za mniej niż 20k który ma ponad 15 lat, poza tym Chińczycy wznowili jego produkcję dwa lata temu i za dużo się nie różni, to dowód na to, że ten dizajn się nie starzeje.

Jak na razie to chyba jedyny taki na otomoto w Polsce, w Germanii widziałem kilka sztuk.

Przebieg 17600, jestem pierwszym właścicielem w Polsce, sprowadzony z Włoch w 2023, bezwypadkowy, wygląda jak nowy. Najechałem w rok około 3 tyś km. Przeloty po 400km dziennie do zrobienia bez większej kary w krzyżu. Ja mam prawie190 i za mały dla mnie nie jest.


Zalety wymieniłem wyżej.

Wady - warto założyć amortyzator skrętu to już domknie go w zakrętach na cacy, dużo pali jak się kręci, przy przelotach pod dwa zero zero 9 litrów weźmie, przy wolniejszej ciężko zejść poniżej 7 litrów.


Wszystko na sezon zrobione oprócz wymiany oleju, który wymieniałem rok temu ale warto co rok wymieniać.

Dla poważnych tylko, bez zamian na rower i łódkę, kesz tylko. !!!

Taki motocykl będzie już tylko droższy.




Rama: Stalowa, kratownicowa (trellis) – lekka i sztywna.

Zawieszenie:

Przód: Marzocchi 50 mm (nastawny skok i preload).

Tył: Monoshock Sachs (nastawny preload).


Precyzyjne prowadzenie w zakrętach.

Stabilność przy wysokich prędkościach.

Hamulce

Przód: Podwójne tarcze 320 mm z 4-tłoczkowymi zaciskami Brembo.

Tył: Pojedyncza tarcza 240 mm z zaciskiem Brembo.

Masa własna: ~198 kg (sucha).

Rozstaw osi: 1410 mm


Do obejrzenia pod Warszawą, okolice Legionowa,

oczywiście ubezpieczony, przeglądnięty do 11/03/2026

 

8 maja 2025 16:24

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Benelli

Model pojazdu

TNT

Kolor

Pomarańczowy

Rok produkcji

2008

Typ Silnika

Czterosuwowy

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

18900

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Informacje o sprzedającym

Marcin

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2018

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store