Benelli TRK 502 - 1
Benelli TRK 502 - 2
Benelli TRK 502 - 3
Benelli TRK 502 - 4
Benelli TRK 502 - 5
Benelli TRK 502 - 6
Benelli TRK 502 - 7
Benelli TRK 502 - 8
Benelli TRK 502 - 9
Benelli TRK 502 - 10
Benelli TRK 502 - 11
Benelli TRK 502 - 12
Benelli TRK 502 - 13
Benelli TRK 502 - 14
Benelli TRK 502 - 15
Benelli TRK 502 - 16
Benelli TRK 502 - 17

1 / 17

Benelli TRK 502 - 1
Benelli TRK 502 - 2
Benelli TRK 502 - 3
Benelli TRK 502 - 4
Benelli TRK 502 - 5
Benelli TRK 502 - 6
Benelli TRK 502 - 7
Benelli TRK 502 - 8
Benelli TRK 502 - 9
Benelli TRK 502 - 10
Benelli TRK 502 - 11
Benelli TRK 502 - 12
Benelli TRK 502 - 13
Benelli TRK 502 - 14
Benelli TRK 502 - 15
Benelli TRK 502 - 16
Benelli TRK 502 - 17

24 kwietnia 2024 18:17

ID: 6116925343

Szczegóły

Oferta od

Firma

Marka pojazdu

Benelli

Model pojazdu

TRK 502

Rok produkcji

2023

Przebieg

1 km

Pojemność skokowa

500 cm3

Moc

48 KM

Rodzaj paliwa

Benzyna

Typ nadwozia

Turystyczny

Kolor

Szary

Możliwość finansowania

Tak

Faktura VAT

Tak

Leasing

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Stan

Nowe

Opis

BENELLI 502 SALON TARNÓW Obecnie do 06.06.2024 trwa promocja na kufer centralny z płytą montażową . O szczegóły zapytaj w naszym salonie lub na stornie producenta. TRK 502 z iksem czy bez iksa? Oba modele zaliczają się do klasy „adventure”. O ile 502 X jest bardziej „explorerem” to model 502 (bez iksa) jest bardziej szosowym podróżnikiem z angielska zwany „tourerem”. Wybór zatem sprowadza się do pytania w jakich warunkach będziemy wykorzystywać motocykl. Jeśli na dobrych i utwardzonych drogach i autostradach to TRK 502 będzie bardziej dopasowanym wariantem. W dodatku aluminiowe obręcze kół z szosowym ogumieniem i mniejsze o dwa cale przednie koło w trasie zapewniają precyzyjne prowadzenie a w mieście plepszą manewrowość. TRK 502 posiada identyczne z modelem 502 X źródło napędu. To doskonały i sprawdzony dwucylindrowy silnik o pojemności 500 cm3. Dwa cylindry, cztery zawory i dwa wałki rozrządu (DOHC). Wibracje silnika niweluje skutecznie wałek wyrównoważający. Wysoki stopień sprężania oznacza wysoką sprawność silnika. Zaprojektowana we Włoszech pięćsetka rozwija 48 KM i 46 Nm. W połączeniu z sześciobiegową przekładnią zapewnia motocyklowi nieprzeciętną dynamikę! Strukturę nośną TRK 502 oparto na przestrzennej ramie kratownicowej zapewniającej bardzo dużą sztywność. Przednie koło ujmuje widelec teleskopowy typu „upside down” o rurach nośnych średnicy 50 mm i skoku 140 mm. Z tyłu pracuje dwuramienny wahacz wleczony wsparty na pojedynczym, centralnym elemencie resorująco-tłumiącym o regulowanej sile tłumienia i napięciu sprężyny. Oba zawieszenia zapewniają doskonałe prowadzenie kół i skutecznie izolują resztę motocykla od nierówności drogi. Nad pracą trzech zacisków układu hamulcowego czuwa system ABS. Dwa dwutłoczkowe zaciski współpracują z dwiema tarczami o średnicy 320 mm umieszczonymi przy przednim kole. Z tyłu pracuje jedna tarcza o średnicy 260 mm. Siłę hamowania z łatwością dozuje się bardzo precyzyjnie. Koła już „tradycyjnie” w TRK bez iksa są odlewane z lekkich stopów. Zarówno z przodu jak i z tyłu zastosowano obręcze o średnicy 17 cali. Za sterami TRK 502 poczujemy się bezpiecznie i pewnie na autostradzie i w mieście. Składa się na to sztywność struktury nośnej, precyzja pracy zawieszeń, wydajny silnik, skuteczne hamulce i nieprzeciętnie wygodna pozycja za kierownicą. STYL I ERGONOMIA Tutaj krzyżuje się fantazja włoskich stylistów z precyzją inżynierów. Futurystyczne kształty i doskonała funkcjonalność. Swoboda formy i celowość. Precyzja i fantazja. ZAWIESZENIE Wysokiej jakości zawieszenie zapewnia doskonale kontrolowaną elastyczność wyłącznie tam, gdzie jest ona wymagana i absolutną sztywność i precyzję tam, gdzie jest to niezbędne. Takie zestawienie daje komfort i bezpieczeństwo. RAMA Przestrzenna struktura nośna spawana ze stalowych rur o różnej średnicy zapewnia sztywność i lekkość znaną w konstrukcji mostów. Precyzyjnie dobrany kąt zastrzałów ramy sprawia, że są one ściskane lub rozciągane dając najkorzystniejsze przełożenie sztywności do masy. SILNIK Źródło napędu TRK 502 to zestaw najbardziej zaawansowanych rozwiązań silnikowych: dwa wałki rozrządu, cztery zawory na cylinder, wysoki stopień sprężania, nie bojące się wysokich temperatur wydajne chłodzenie cieczą z wymiennikiem ciepła olej – ciecz, oddzielny dla obu cylindrów wtrysk paliwa i wałek wyrównoważający. SILNIK RODZAJ Silnik dwucylindrowy, rzędowy, 4 zawory na cylinder, chłodzony cieczą POJEMNOŚĆ SKOKOWA 500 cm3 ŚREDNICA X SKOK 69 x 66,8 mm STOPIEŃ SPRĘŻANIA 11,5:1 ZNAMIONOWA MOC WYJŚCIOWA 35 kW (47,6 KM) @ 8500 rpm MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY 46 Nm (4,6 kgm) @ 6000 rpm SMAROWANIE Mokra miska olejowa ZASILANIE Elektryczny wtrysk paliwa UKŁAD WYDECHOWY Katalizator, sonda lambda NORMA SPALIN Euro 5 SPRZĘGŁO Mokre, wielotarczowe SKRZYNIA BIEGÓW 6 biegów PRZENIESIENIE NAPĘDU Łańcuch ZAPŁON Delphi MT05 ŚWIECA ZAPŁONOWA NGK CR8E ROZRUCH Elektryczny ZUŻYCIE PALIWA 4,4 l/100 km EMISJA CO2 99 g/km PODWOZIE RAMA Kratownicowa ZAWIESZENIE PRZÓD Amortyzatory typu upside-down Ø 50mm SKOK ZAWIESZENIA PRZÓD 135 mm ZAWIESZENIE TYŁ Centralny amortyzator z regulacją wstępnego napięcia sprężyny SKOK ZAWIESZENIA TYŁ 45 mm HAMULEC PRZÓD Dwie tarcze hamulcowe 320 mm z czterotłoczkowymi zaciskami, ABS PRZEDNIA OBRĘCZ Stop aluminium PRZEDNIA OBRĘCZ WYMIARY 17” x MT 3.50” DOT HAMULEC TYŁ Jedna tarcza hamulcowa 260 mm, jednotłoczkowy zacisk, ABS TYLNA OBRĘCZ Stop aluminium TYLNA OBRĘCZ WYMIARY 17” x MT 4.5” DOT OPONA PRZEDNIA 120/70-ZR17 OPONA TYLNA 160/60 - ZR17 WYMIARY DŁUGOŚĆ 2200 mm WYSOKOŚĆ Z WYŁĄCZENIEM LUSTEREK 1450 mm WYSOKOŚĆ MIEJSCA KIEROWCY 800 mm SZEROKOŚĆ Z WYŁĄCZENIEM LUSTEREK 915 mm PRZEŚWIT 190 mm WAGA SUCHA 210 KG WAGA GOTOWA DO JAZDY 235 KG POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA PALIWA 20 l REZERWA 3 l ROZSTAW OSI 1505 mm 

Informacje o sprzedającym

Dobek Racing Tarnów

Dobek Racing Tarnów
  • Autoryzowany Dealer

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Zobacz więcej ofert (115) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    9:00 - 17:00

  • wtorek

    9:00 - 17:00

  • środa

    9:00 - 17:00

  • czwartek

    9:00 - 17:00

  • piątek

    9:00 - 17:00

  • sobota

    9:00 - 14:00

  • niedziela

    Zamknięte

Oferowane usługi

  • Usługi finansowe icon

    Usługi finansowe

  • Usługi ubezpieczeniowe icon

    Usługi ubezpieczeniowe

  • Szybka naprawa icon

    Szybka naprawa

  • Serwis opon / przechowalnia icon

    Serwis opon / przechowalnia