Beta Inny - 1
Beta Inny - 2
Beta Inny - 3
Beta Inny - 4
Beta Inny - 5
Beta Inny - 6
Beta Inny - 7
Beta Inny - 8
Beta Inny - 9

1 / 9

Beta Inny - 1
Beta Inny - 2
Beta Inny - 3
Beta Inny - 4
Beta Inny - 5
Beta Inny - 6
Beta Inny - 7
Beta Inny - 8
Beta Inny - 9

Najważniejsze

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Krosowy

Pojemność skokowa

450 cm3

Moc

58 KM

Opis

Nowość ! Beta RX 450 2025r.

Promocyjna cena 38900zł brutto VAT 23%


RX 450 był oficjalnie pierwszym 4-suwowym motocyklem Cross zbudowanym przez producenta z Rignano sull’Arno, a dla fanów była to także okazja do jazdy na modelu MX wyprodukowanym przez Beta, który wywodzi się z prototypu wyścigowego, ścigającego się od czterech lat w Mistrzostwach Świata MXGP.


Model RX 450 otrzymał ekscytujące nowe aktualizacje, które zaostrzają jego właściwości, gotowe do walki na torach MX na całym świecie.


Cel projektu pozostaje niezmieniony: wyposażenie motocykla w ramę, silnik i komponenty najwyższej jakości, oraz przeniesienie nowej granicy RideAbility do świata MX.


Co oznacza RideAbility dla Beta? Oznacza to projektowanie i budowanie motocykli, których łatwość prowadzenia jest ich główną wartością. Każdy motocykl z logo Betamotor jest zaprojektowany przez florenckiego producenta, aby zapewnić każdemu motocykliście motocykl, który jest jednocześnie łatwy w prowadzeniu i wydajny. Produkt, który potrafi wydobyć to, co najlepsze z każdego motocyklisty, dzięki kombinacji silnika i ramy, która zapewnia zabawną jazdę, bez obaw o osiągi silnika na poziomie mistrzostw świata.


Aluminiowa rama pomocnicza i skrzynka filtra: została odpowiednio wzmocniona w kilku punktach, zachowując lekkość i zdolność do absorbowania naprężeń. Dostęp do filtra pozostaje po lewej stronie motocykla i jest niezwykle łatwy i intuicyjny, bez użycia narzędzi.

Zawieszenie: Widelec i pojedynczy amortyzator otrzymują nową kalibrację, która poprawia charakterystykę motocykla pod względem prowadzenia i stabilności przy zwiększonym tempie.

Bateria: Nowa bateria litowa o wyższym amperażu zapewnia pewne uruchomienie motocykla nawet w najtrudniejszych warunkach.

Końcowe przełożenie: Tylna zębatka ma teraz 51 zębów – o jeden więcej niż w poprzednim modelu – co poprawia reakcję silnika na wyjściach z zakrętów oraz pozwala na szybsze budowanie obrotów silnika.

Grafika: Nowe, bardziej eleganckie i agresywne grafiki, które podkreślają wyścigowy charakter modelu.

Dodatkowo, wprowadzono szereg aktualizacji wspólnych dla obu modeli, takich jak:


Amortyzatory kierownicy FLEX: Nowe bloki tłumiące zmniejszają wibracje i podnoszą kierownicę o 5 mm w porównaniu do poprzedniego modelu.

Podnóżki: Nowe, mniej masywne podnóżki z ulepszonym chwytem.

Wahacz: Wzmocniona oś tylnego koła zyskała 2 mm średnicy, co zwiększa sztywność i odporność na skręcanie.

Podsumowując:


Mapy silnika: Oba modele RX są wyposażone w dwie specyficzne mapy silnika (mokre i suche), a model 4-suwowy ma dodatkowo cztery poziomy kontroli trakcji (włączony/wyłączony/aktywny z twardą mapą/aktywny z miękką mapą). Przycisk do wyboru mapy i kontroli trakcji znajduje się na zderzaku kierownicy.

Dodatki: RX jest dostarczany z niestandardową podpórką i 4 różnymi krzywkami przepustnicy, aby dostosować reakcję akceleratora.

 

11 grudnia 2025 13:42

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Beta

Model pojazdu

Inny

Kolor

Czerwony

Rok produkcji

2025

Typ Silnika

Czterosuwowy

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

37900

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Informacje o sprzedającym

Motorex-Leszno

Motorex-Leszno
  • Firma

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2022

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu