1 / 9
20 kwietnia 2024 16:51
ID: 6118306882
Szczegóły
Oferta od
Firma
Marka pojazdu
BetaModel pojazdu
RRRok produkcji
2023
Przebieg
1 km
Pojemność skokowa
350 cm3
Moc
56 KM
Rodzaj napędu
ŁańcuchRodzaj paliwa
BenzynaTyp Silnika
CzterosuwowyTyp nadwozia
EnduroSkrzynia biegów
ManualnaKolor
CzerwonyVAT marża
Tak
Możliwość finansowania
TakFaktura VAT
TakLeasing
TakRodzaj koloru
Matowy
Kraj pochodzenia
WłochyBezwypadkowy
TakStan
NoweOpis
zapraszamy też do www.inobeta.pl – Adventure Team dealer Beta autoryzowany sklep
Główną nowością w dwu oraz czterosuwowych modelach Racing My 2023 jest wprowadzenie tylnego amortyzatora Kayaba (KYB), stworzonego specjalnie przez japońskich ekspertów od zawieszenia do motocykli Betamotor Enduro.
Komponenty Racing:
– Oś przednia z mechanizmem szybkiego zwalniania: natychmiast rozpoznawalna po czerwonej dźwigni zwalniającej ze stopu anodowanego, oś ma kluczowe znaczenie dla zaoszczędzenia cennych sekund podczas wyścigu, gdy trzeba zmienić oponę.
– Wzmocnione handbary: Nowe handbary, zaprojektowane i wyprodukowane we własnym zakresie przez firmę Betamotor, jest wykonane z dwukomponentowego materiału w kolorze czerwonym i niebieskim, który nie tylko nadaje motocyklowi wyścigowy wygląd, ale także czyni go wyjątkowo wytrzymałym nawet w najtrudniejszych użytkowanie w terenie.
– Opony Metzeler: motocykle z gamy Racing są wyposażone w te same opony, które są używane przez oficjalnych zawodników zespołu w mistrzostwach EnduroGp. Wysokiej klasy produkty o mistrzowskim poziomie przyczepności!
– Podnóżki ze stopu Ergal: aby zapewnić maksymalną kontrolę przez cały czas i zapewnić brak utraty kontaktu z motocyklem, modele RR Racing są wyposażone w czarne podnóżki ergal racing ze stalowymi pinami o dużej powierzchni styku.
– Tylna zębatka z anodyzowanym aluminiowym rdzeniem i stalowymi zębami firmy ZF Sprockets: najwyższej klasy osiągi, lekkość i wytrzymałość – idealne połączenie wszystkich atrybutów, które musi posiadać każdy element wyścigowy.
– Niebieskie siedzenie Racing: pokrowiec antypoślizgowy i wbudowana kieszonka zapewniają niezrównaną przyczepność, wygodę i praktyczność.
– Anodowana na czarno dźwignia zmiany biegów i tylny pedał hamulca.
– Korek wlewu oleju skrzyni biegów anodowany na czerwono – aluminium.
– Napinacze łańcucha z czerwonego stopu ergal.
– Nowa grafika wyścigowa oraz czerwone i niebieskie naklejki na felgi.
Zawieszenie:
– 48 mm widelec Kayaba AOS z zamkniętym wkładem: z przodu zawieszenia My 2023 zachowuje zamknięty wkład z amortyzatorem firmy KYB. Ten produkt był stale udoskonalany dzięki współpracy między Beta i Kayabą, nadając kształt wysoce wyspecjalizowanemu komponentowi, który nie tylko maksymalizuje osiągi motocykli RR Racing, ale także czyni te osiągi jeszcze bardziej dostępnymi. Anodowane części wewnętrzne i nowe powłoki zastosowane na materiałach minimalizują tarcie ślizgowe, a regulowana kompresja i tłumienie odbicia pozwalają każdemu kierowcy znaleźć idealne dostosowanie ustawienia. Inżynierowie Betamotor ponownie skalibrowali ustawienie, aby amortyzatory działały optymalnie w symetrii z nowym tylnym amortyzatorem.
– Kayaba C46 RCU Mono: Główną zmianą, jeśli chodzi o zawieszenie modeli RR Racing, jest pierwsze w historii zastosowanie tylnego amortyzatora Kayaba, specjalnie zaprojektowanego i wyprodukowanego dla 2- i 4-suwowych modeli Beta RR Racing. Hydrauliczne ustawienie nowego amortyzatora można w pełni dostosować, dostosowując ustawienia kompresji zewnętrznej (zarówno wysokiej, jak i niskiej) oraz odbicia. Wspólne badania inżynierów Kayaba i działu badawczo-rozwojowego firmy Betamotor w Rignano sull’Arno doprowadziły do opracowania amortyzatora, który jest szczególnie skuteczny we wzmacnianiu dynamicznych aspektów pojazdu, we wszystkich warunkach użytkowania. Amortyzatory KYB są postrzegane jako złoty standard na arenie wyścigowej pod względem zdolności do pochłaniania nierówności terenu, poziomu przyczepności przenoszonej na pojazd i niezmienności osiągów nawet przy szczególnie intensywnym użytkowaniu, gdzie wysokie temperatury generowane przez pracę zawieszenia mają tendencję do powodowania wahań osiągów komponentu. W związku z tym nastąpiła poprawa w konfiguracji motocykli, zarówno w użytku wyścigowym (do którego ustawienie jest przeznaczone), jak i w bardziej amatorskim użytkowaniu, gdzie następuje ogólny wzrost komfortu jazdy.
– Kontrola trakcji – 4T Racing
Aby osiągi modeli czterosuwowych, a w szczególności motocykli o większej pojemności, były jeszcze bardziej dostępne dla kierowcy w każdej sytuacji, oprócz wybieranych przez użytkownika elektronicznych map zarządzania silnikiem, RR Racing oferuje funkcję kontroli trakcji TC. Funkcję kontroli trakcji można włączyć w dowolnym momencie za pomocą zwykłego przycisku na panelu sterowania między ramą a zbiornikiem paliwa. Zarówno funkcja TC, jak i funkcja wyboru mapy silnika są sterowane z tego samego panelu, ma on dwa przyciski sterujące i dwie oddzielne diody LED dla dwóch funkcji.
Jesteś zainteresowany lub potrzebujesz więcej informacji zapraszamy do kontaktu telefonicznego :
Ania –
Oferujemy nie tylko możliwość zakupu motocykla i osprzętu, ale także pomoc w wyborze odpowiedniego motocykla czy jego konfiguracji. Korzystamy z doświadczenia zawodników naszego teamu, którzy ścigają się w różnych dyscyplinach i odnoszą sukcesy, między innymi w zawodach typu: Cross Country, Enduro, Motocross, Hard Enduro czy Supermoto.
Nie jesteś pewny swojego wyboru, skontaktuj się z nami – rozwiejemy Twoje wątpliwości.
Chciałbyś rozpocząć motocyklową przygodę, ale nie wiesz jak wystartować – zadzwoń postaramy się pomóc.
Informacje o sprzedającym
ADRENALINA KLUB SPORTOWY SP. Z O.O. NONPROFIT Adventure Team
Autoryzowany Dealer
Bardzo sprawnie odpowiada
Sprzedający na OTOMOTO od 2015
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Godziny otwarcia
poniedziałek
9:00 - 17:00
wtorek
9:00 - 17:00
środa
9:00 - 17:00
czwartek
9:00 - 17:00
piątek
9:00 - 17:00
sobota
10:00 - 14:00
niedziela
Zamknięte
Oferowane usługi
Usługi finansowe
Usługi ubezpieczeniowe
Szybka naprawa