1 / 2
Najważniejsze
Przebieg
1 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Enduro
Pojemność skokowa
430 cm3
Moc
58 KM
Opis
Nowy motocykl Beta RR 4T 430 X-PRO MY 2026, rok produkcji: 2025
Gwarancja: 6m
F-VAT 23%
Dealer Beta : Motorex-Leszno
ul. Leszczyńska 41, 64-115 Święciechowa / Leszno Wlpk.
tel:,
„Ride like a X-PRO” – wprowadzona w zeszłym roku, nowa, opracowana przez Beta koncepcja jazdy w stylu Enduro, odniosła sukces wśród motocyklistów na każdym poziomie zaawansowania. W modelu MY26 X-PRO staje się jeszcze bardziej atrakcyjny dzięki aktualizacjom, które naprawdę robią różnicę.
Dzięki zmianom w ramie wprowadzonym w modelu rocznikowym 2025, prowadzenie modeli X-PRO zostało jeszcze bardziej udoskonalone, z możliwością personalizacji ustawień zawieszenia i silnika. Sam silnik również został dopracowany, poprawiając sposób oddawania mocy – co ucieszy zarówno początkujących, jak i doświadczonych motocyklistów.
430CC
Silnik wysokiej wydajności, który najlepiej sprawdza się przy jeździe na wyższych biegach, oferując imponujący moment obrotowy. To najbardziej zbliżony do ideału czterosuwowego motocykla terenowego model w ofercie.
Aktualizacje:
Rama: zastosowanie ramy o powiększonym przekroju głównej belki (+1 cm) – pierwotnie zastosowanej w X PRO MY25 – powraca w MY26, zapewniając zbalansowany rozkład masy i stabilność. Większa rama zapewnia też odpowiednią elastyczność podczas pokonywania zakrętów – niezbędną zarówno na single-trackach, jak i w Hard Enduro.
Zawieszenie: nowe zawieszenie ZF wprowadzone w 2025 roku zapewnia komfort i pewność prowadzenia. Wysokość siedziska to nadal 930 mm (20 mm mniej niż w RR Race), dając pewne oparcie w każdej sytuacji – od spokojnych przejażdżek po ekstremalne warunki.
Widelec SHC (Single Hydraulic Chamber): zoptymalizowany pod kątem pracy hydrauliki i redukcji masy (ok. 250 g mniej). Prawa i lewa golenie odpowiadają za różne funkcje – prawa za sprężystość, lewa za hydraulikę. Przeprojektowany prowadnik sprężyny poprawia przepływ oleju i zapobiega wzrostowi ciśnienia przy dużej prędkości, zapewniając płynniejszą i bardziej przewidywalną reakcję zawieszenia.
Wahacz: średnica osi tylnego koła zwiększona o 2 mm (do 22 mm), co zwiększa sztywność i odporność na skręcanie – lepsza stabilność przy zginaniu koła lub w ostrych zakrętach.
Mocowania kierownicy: system Xtrig Flexfix z blokiem antywibracyjnym między kierownicą a mocowaniem dolnym. Możliwość zastosowania miększych wkładek dla indywidualnego dopasowania.
Przedni pasek holowniczy: nowy, dostosowany do trudnych warunków pasek holowniczy Beta z przodu – przydatny w ekstremalnych sytuacjach.
Przełącznik mapy silnika: przycisk umieszczony na kierownicy (tak jak w modelach MX) – sprawdzone i wygodne rozwiązanie.
Pompa hamulca Nissin: pochodząca z modelu 450 RX nowa przednia pompa hamulca – mniejsza, lżejsza i bardziej wydajna, z lepszym wyczuciem.
Chłodnice: dla utrzymania niezawodności nawet w ekstremalnych warunkach, zastosowano nowe, mocniejsze chłodnice – zapobiegające odkształceniom i spadkom przepływu cieczy chłodzącej. Potwierdzono też użycie zbiornika wyrównawczego 200 cm³ wewnątrz ramy.
Akumulator: w modelach 4T zastosowano nowy, lżejszy i bardziej wydajny akumulator, zapewniający pewne rozruchy w każdych warunkach.
Grafika: nowoczesny, sportowy styl – całkowicie czerwony design z czarnymi kontrastowymi grafikami.
Tylne światło: nowa tylna lampa LED – nowocześniejsza i wytrzymalsza niż w poprzednim modelu.
1 września 2025 9:50
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Beta
Model pojazdu
RR
Kolor
Czerwony
Rok produkcji
2025
Typ Silnika
Czterosuwowy
Oblicz
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Informacje o sprzedającym
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu