Beta RR - 1
Beta RR - 2
Beta RR - 3
Beta RR - 4

1 / 4

Beta RR - 1
Beta RR - 2
Beta RR - 3
Beta RR - 4

Najważniejsze

Przebieg

1 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Enduro

Pojemność skokowa

50 cm3

Moc

5 KM

Opis

Motorower Beta RR 2t 50 Race 2025r

F-Vat 23%, gwarancja


Więcej informacji:

Dealer Beta -Motorex-Leszno

Święciechowa/Leszno Wlkp.

tel:


SILNIK


Silnik jednocylindrowy, dwusuwowy, 6-biegowy, chłodzony cieczą, wyposażony w mieszacz oleju (z wyjątkiem wersji RR 50 Racing).

Nowy układ zmiany biegów z kutasami odkuwanymi dla precyzyjnego sprzęgania, zapewniający bardziej reaktywny i satysfakcjonujący sposób jazdy.

Zgodność z przepisami Euro 5+, obejmująca nowy system odzyskiwania par paliwa.

Przebudowany skrzynia filtra, integralna część projektu pojazdu, teraz z systemem szybkiego zwalniania ułatwiającym konserwację.

UKŁAD NADWOZIA


Przeprojektowana geometria ramy dla lepszej sterowności i zwinności.

Całkowicie nowy design zainspirowany czystą estetyką wyścigów większych modeli RR 2T/4T, w tym nowo zaprojektowanym zbiornikiem paliwa, plastikami (maską, taśmą, bocznymi panelami) i siodłem.

Tylne podwozie z technicznego polimeru, integrujące elementy elektryczne i kute stalowe uchwyty o organicznym, nowoczesnym designie.

Dłuższy wahacz dla lepszej stabilności jazdy i trakcji.

Zaktualizowane amortyzatory dla wersji Enduro.

Kompaktowy wydech wyścigowy dla prawdziwej wydajności.

System jednokrotnego blokowania dla blokady kierownicy/zapłonu, zbiornika i siodła, oferujący wygodę i bezpieczeństwo.

Nowe tylne lampy LED dla lepszej widoczności.

Hamulce: przód Ø 260 mm, tył Ø 220 mm.

Większy zbiornik o pojemności 6,5 l.

Uderzająca grafika naklejek, która definiuje unikalny styl.

RÓŻNICE WZGLĘDEM WERSJI STANDARDOWEJ:


Wahacz aluminiowy.

Odwrócony widelec o średnicy 41 mm, regulowany.

Kierownica stożkowa o średnicy 28,5 mm bez poprzeczki.

Czerwony anodowany aluminiowy tłumik.

Zawieszenie tylne z progresywnym przełożeniem.

Amortyzator tylny z zbiornikiem gazu, regulacja, kompresji i odbicia.

Brak wału równoważącego: mniejsza bezwładność silnika dla lepszej wydajności wyścigowej.

Podwójny chłodnica.

Felgi ze stopu aluminium.

Brak mieszacza – jak w motocyklach wyścigowych.

Czerwona rama.

Zacisk hamulca przedniego z dwoma tłoczkami.

Czarna dźwignia zmiany biegów i pedał hamulca.

Aluminiowa zbatka łańcuchowa.

 

21 maja 2025 13:44

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Beta

Model pojazdu

RR

Kolor

Niebieski

Rok produkcji

2025

Typ Silnika

Dwusuwowy

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

22490

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Informacje o sprzedającym

Motorex-Leszno

Motorex-Leszno
  • Sprzedający profesjonalny

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2022

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store