Beta RR - 1

1 / 1

Beta RR - 1

Najważniejsze

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Enduro

Pojemność skokowa

350 cm3

Moc

50 KM

Opis

Beta RR Race MY26 – Nowa generacja wyścigowych enduro



Modele RR Race stanowią wyścigowe wersje motocykli enduro Beta, wyróżniające się licznymi modyfikacjami w silniku, zawieszeniu, ramie i wyposażeniu, dzięki czemu idealnie sprawdzają się na torze – zawsze w duchu filozofii RideAbility (łatwości prowadzenia).



Najważniejsze zmiany:


Wał korbowy i cylinder: teraz wspólne z modelem 300 2T. Skok tłoka został zmniejszony (z 72 mm do 69,9 mm), a średnica cylindra zwiększona (z 66 mm do 67,4 mm), przy zachowaniu pojemności 250 cm³. Przeprojektowano również kanały przelotowe cylindra oraz zastosowano nowy dedykowany tłok.

Nowa głowica cylindra: komora spalania została całkowicie przeprojektowana, by zapewnić optymalne warunki pracy przy nowej geometrii silnika, nadal z wykorzystaniem podwójnej świecy zapłonowej.



Dzięki tym zmianom uzyskano większy moment obrotowy i bardziej liniowe oddawanie mocy, bez negatywnego wpływu na ogólne osiągi. Poprawiono również prowadzenie motocykla dzięki niższemu środkowi ciężkości i lepszemu wyważeniu. W skrzyni korbowej zastosowano większe i mocniejsze łożyska główne.


Skrzynia biegów:

Drugi bieg został znacząco wydłużony, co poprawiło płynność zmiany z drugiego na trzeci bieg oraz stabilność motocykla podczas przełączeń. Dzięki temu jazda wyścigowa stała się jeszcze bardziej precyzyjna – łatwiej dobrać idealne przełożenie do każdej sytuacji.



RR Race 4T


Silniki czterosuwowe otrzymały nowe mapy zapłonu w porównaniu z poprzednim rokiem modelowym. Ulepszono liniowość i przewidywalność pracy w całym zakresie obrotów. Niezależnie od pojemności, inżynierowie Beta zoptymalizowali płynność i kontrolę mocy, aby motocykle były jeszcze bardziej skuteczne i łatwiejsze w prowadzeniu nawet na trudnym terenie.


Komponenty wyścigowe – cała gama


W nowej serii zachowano sprawdzony pakiet zawieszenia i specjalne elementy wyposażenia wersji wyścigowej Beta:


-Widelec Kayaba AOS 48 mm (zamknięta kaseta): anodowane elementy wewnętrzne i specjalne powłoki ograniczają tarcie. Regulacja tłumienia dobicia i odbicia pozwala dopasować ustawienia do preferencji kierowcy.


-Amortyzator Kayaba C46 RCU Monoshock: uznawany za wzorzec w świecie wyścigowym – doskonale pochłania nierówności, zapewnia przyczepność i stałą wydajność nawet przy dużych obciążeniach. Możliwa pełna regulacja kompresji (niskie i wysokie prędkości) oraz odbicia.


-Przednia oś z szybkim demontażem: charakterystyczna czerwona dźwignia z anodowanego aluminium pozwala zaoszczędzić cenne sekundy podczas wymiany koła.

Wzmocnione handbary: wykonane z dwuskładnikowego tworzywa, łączą sportowy wygląd z wysoką odpornością na uderzenia w terenie.


-Podnóżki wyścigowe Ergal: z wymiennymi stalowymi bolcami; węższe niż wcześniej, by ułatwić ruchy nóg, ale oferujące lepszą przyczepność i kontrolę.


-Tylna zębatka ZF SPROCKETS: aluminiowy rdzeń z anodowanego aluminium i stalowe zęby – doskonałe połączenie lekkości, trwałości i wydajności.

Siedzisko wyścigowe: z antypoślizgową tapicerką i kieszenią na dokumenty – zapewnia wyjątkowy komfort i funkcjonalność.


-Grafika wyścigowa: przyciągająca wzrok, dopasowana do charakteru modelu.

Czarna anodowana dźwignia zmiany biegów i pedał hamulca tylnego.


-Korek wlewu oleju skrzyni biegów, korek wlewu oleju silnikowego i pokrywa filtra oleju – wykonane z czerwonego anodowanego aluminium.


-Napinacze łańcucha z czerwonego stopu Ergal.

We wszystkich modelach dwusuwowych Beta pozostaje wierna swojej filozofii rezygnacji z automatycznego dozownika oleju (dostępnego w katalogu części Factory Parts), w celu maksymalnego obniżenia masy motocykla.




RAMA

STAL MOLIBDENOWA Z PODWÓJNĄ RAMĄ NOŚNĄ ROZDZIELONĄ NAD PORTEM WYDECHOWYM


ROZSTAW OSI

1476 mm


DŁUGOŚĆ

2180 mm


SZEROKOŚĆ

830 mm


WYSOKOŚĆ

1275 mm


WYSOKOŚĆ SIEDZENIA

950 mm


PRZEŚWIT

335 mm


WYSOKOŚĆ STOPEK

427 mm


WAGA NA SUCHO

107,5 kg (PRZÓD 52,7 kg; TYŁ 54,8 kg)


POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA

9,0 l.


REZERWA

2,3l.


POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA

1,4 l.


PRZEDNIE ZAWIESZENIE

HYDRAULICZNE LAGI USD ø 48 mm


TYLNE ZAWIESZENIE

AMORTYZATOR MONOSHOCK Z PROGRESYWNĄ DŹWIGNIĄ SKOKOWĄ


SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO

130 mm


SKOK KOŁA PRZEDNIEGO

300 mm


SKOK KOŁA TYLNEGO

287 mm


PRZEDNI HAMULEC

TARCZA ø260 mm Z DWU-TŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM


TYLNY HAMULEC

TARCZA ø240 mm Z JEDNO-TŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM


PRZEDNIA FELGA

21 x 1,6 – 36 SZPRYCH


TYLNA FELGA

18 x 2,15 – 36 SZPRYCH


PRZEDNIA OPONA

90/90 – 21


TYLNA OPONA

140/80 -18




TYP SILNIKA

JEDNOCYLINDROWY, 4-SKOKOWY, CHŁODZONY CIECZĄ


ŚREDNICA

88 mm


SKOK

57,4 mm


POJEMNOŚĆ

349,1 cc


STOPIEŃ SPRĘŻANIA

13,19:1


ZAWORY WYDECHOWE

DOHC finger follower / 4 TYTANOWE ZAWORY


ROZRUSZNIK

ELEKTRYCZNY


ACG

Kokusan


ŚWIECA

NGK LKAR 8A-9


SMAROWANIE

2 POMPY OLEJU


SYSTEM PALIWA

PODWÓJNE WTRYSKIWANIE ELEKTRONICZNE ELLDOR


PRZEPUSTNICA

Ø 42 mm – Synerject


SPRZĘGŁO

ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE


PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE

Z. 28/76


SKRZYNIA BIEGÓW

6-CIO BIEGOWA


PRZENIESIENIE NAPĘDU

ŁAŃCUCH


OLEJ SILNIKOWY

SAE 10W/50 0,8 l. + SAE 10W/40 0,8 l.


SPALANIE L/100km

3,4


EMISJA SPALIN Co2 [g/km]

80







Jesteś zainteresowany tym, bądź innym modelem marki Beta ? Zapraszamy do kontaktu.


tel.


Możliwość transportu na terenie całej Polski


Możliwość przygotowania Leasing /Kredyty/ ubezpieczenie


---------------------------------------------------


Oferujemy nie tylko możliwość zakupu motocykla i osprzętu, ale także pomoc w wyborze odpowiedniego motocykla czy jego konfiguracji. Korzystamy z doświadczenia zawodników naszego teamu, którzy ścigają się w różnych dyscyplinach i odnoszą sukcesy, między innymi w zawodach typu: Cross Country, Enduro, Motocross, Hard Enduro czy Supermoto.


Nie jesteś pewny swojego wyboru, skontaktuj się z nami – rozwiejemy Twoje wątpliwości.


Chciałbyś rozpocząć motocyklową przygodę, ale nie wiesz jak wystartować – zadzwoń postaramy się pomóc

 

6 listopada 2025 16:37

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Beta

Model pojazdu

RR

Kolor

Niebieski

Rok produkcji

2026

Typ Silnika

Czterosuwowy

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

49954

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Informacje o sprzedającym

ADRENALINA KLUB SPORTOWY SP. Z O.O. NONPROFIT Adventure Team

ADRENALINA KLUB SPORTOWY SP. Z O.O. NONPROFIT Adventure Team
  • Autoryzowany Dealer

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2015

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    9:00 - 17:00

  • wtorek

    9:00 - 17:00

  • środa

    9:00 - 17:00

  • czwartek

    9:00 - 17:00

  • piątek

    9:00 - 17:00

  • sobota

    10:00 - 14:00

  • niedziela

    Zamknięte

Oferowane usługi