1 / 1
Najważniejsze
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Enduro
Pojemność skokowa
350 cm3
Moc
50 KM
Opis
Beta RR Race MY26 – Nowa generacja wyścigowych enduro
Modele RR Race stanowią wyścigowe wersje motocykli enduro Beta, wyróżniające się licznymi modyfikacjami w silniku, zawieszeniu, ramie i wyposażeniu, dzięki czemu idealnie sprawdzają się na torze – zawsze w duchu filozofii RideAbility (łatwości prowadzenia).
Najważniejsze zmiany:
Wał korbowy i cylinder: teraz wspólne z modelem 300 2T. Skok tłoka został zmniejszony (z 72 mm do 69,9 mm), a średnica cylindra zwiększona (z 66 mm do 67,4 mm), przy zachowaniu pojemności 250 cm³. Przeprojektowano również kanały przelotowe cylindra oraz zastosowano nowy dedykowany tłok.
Nowa głowica cylindra: komora spalania została całkowicie przeprojektowana, by zapewnić optymalne warunki pracy przy nowej geometrii silnika, nadal z wykorzystaniem podwójnej świecy zapłonowej.
Dzięki tym zmianom uzyskano większy moment obrotowy i bardziej liniowe oddawanie mocy, bez negatywnego wpływu na ogólne osiągi. Poprawiono również prowadzenie motocykla dzięki niższemu środkowi ciężkości i lepszemu wyważeniu. W skrzyni korbowej zastosowano większe i mocniejsze łożyska główne.
Skrzynia biegów:
Drugi bieg został znacząco wydłużony, co poprawiło płynność zmiany z drugiego na trzeci bieg oraz stabilność motocykla podczas przełączeń. Dzięki temu jazda wyścigowa stała się jeszcze bardziej precyzyjna – łatwiej dobrać idealne przełożenie do każdej sytuacji.
RR Race 4T
Silniki czterosuwowe otrzymały nowe mapy zapłonu w porównaniu z poprzednim rokiem modelowym. Ulepszono liniowość i przewidywalność pracy w całym zakresie obrotów. Niezależnie od pojemności, inżynierowie Beta zoptymalizowali płynność i kontrolę mocy, aby motocykle były jeszcze bardziej skuteczne i łatwiejsze w prowadzeniu nawet na trudnym terenie.
Komponenty wyścigowe – cała gama
W nowej serii zachowano sprawdzony pakiet zawieszenia i specjalne elementy wyposażenia wersji wyścigowej Beta:
-Widelec Kayaba AOS 48 mm (zamknięta kaseta): anodowane elementy wewnętrzne i specjalne powłoki ograniczają tarcie. Regulacja tłumienia dobicia i odbicia pozwala dopasować ustawienia do preferencji kierowcy.
-Amortyzator Kayaba C46 RCU Monoshock: uznawany za wzorzec w świecie wyścigowym – doskonale pochłania nierówności, zapewnia przyczepność i stałą wydajność nawet przy dużych obciążeniach. Możliwa pełna regulacja kompresji (niskie i wysokie prędkości) oraz odbicia.
-Przednia oś z szybkim demontażem: charakterystyczna czerwona dźwignia z anodowanego aluminium pozwala zaoszczędzić cenne sekundy podczas wymiany koła.
Wzmocnione handbary: wykonane z dwuskładnikowego tworzywa, łączą sportowy wygląd z wysoką odpornością na uderzenia w terenie.
-Podnóżki wyścigowe Ergal: z wymiennymi stalowymi bolcami; węższe niż wcześniej, by ułatwić ruchy nóg, ale oferujące lepszą przyczepność i kontrolę.
-Tylna zębatka ZF SPROCKETS: aluminiowy rdzeń z anodowanego aluminium i stalowe zęby – doskonałe połączenie lekkości, trwałości i wydajności.
Siedzisko wyścigowe: z antypoślizgową tapicerką i kieszenią na dokumenty – zapewnia wyjątkowy komfort i funkcjonalność.
-Grafika wyścigowa: przyciągająca wzrok, dopasowana do charakteru modelu.
Czarna anodowana dźwignia zmiany biegów i pedał hamulca tylnego.
-Korek wlewu oleju skrzyni biegów, korek wlewu oleju silnikowego i pokrywa filtra oleju – wykonane z czerwonego anodowanego aluminium.
-Napinacze łańcucha z czerwonego stopu Ergal.
We wszystkich modelach dwusuwowych Beta pozostaje wierna swojej filozofii rezygnacji z automatycznego dozownika oleju (dostępnego w katalogu części Factory Parts), w celu maksymalnego obniżenia masy motocykla.
RAMA
STAL MOLIBDENOWA Z PODWÓJNĄ RAMĄ NOŚNĄ ROZDZIELONĄ NAD PORTEM WYDECHOWYM
ROZSTAW OSI
1476 mm
DŁUGOŚĆ
2180 mm
SZEROKOŚĆ
830 mm
WYSOKOŚĆ
1275 mm
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA
950 mm
PRZEŚWIT
335 mm
WYSOKOŚĆ STOPEK
427 mm
WAGA NA SUCHO
107,5 kg (PRZÓD 52,7 kg; TYŁ 54,8 kg)
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA
9,0 l.
REZERWA
2,3l.
POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA
1,4 l.
PRZEDNIE ZAWIESZENIE
HYDRAULICZNE LAGI USD ø 48 mm
TYLNE ZAWIESZENIE
AMORTYZATOR MONOSHOCK Z PROGRESYWNĄ DŹWIGNIĄ SKOKOWĄ
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO
130 mm
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO
300 mm
SKOK KOŁA TYLNEGO
287 mm
PRZEDNI HAMULEC
TARCZA ø260 mm Z DWU-TŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM
TYLNY HAMULEC
TARCZA ø240 mm Z JEDNO-TŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM
PRZEDNIA FELGA
21 x 1,6 – 36 SZPRYCH
TYLNA FELGA
18 x 2,15 – 36 SZPRYCH
PRZEDNIA OPONA
90/90 – 21
TYLNA OPONA
140/80 -18
TYP SILNIKA
JEDNOCYLINDROWY, 4-SKOKOWY, CHŁODZONY CIECZĄ
ŚREDNICA
88 mm
SKOK
57,4 mm
POJEMNOŚĆ
349,1 cc
STOPIEŃ SPRĘŻANIA
13,19:1
ZAWORY WYDECHOWE
DOHC finger follower / 4 TYTANOWE ZAWORY
ROZRUSZNIK
ELEKTRYCZNY
ACG
Kokusan
ŚWIECA
NGK LKAR 8A-9
SMAROWANIE
2 POMPY OLEJU
SYSTEM PALIWA
PODWÓJNE WTRYSKIWANIE ELEKTRONICZNE ELLDOR
PRZEPUSTNICA
Ø 42 mm – Synerject
SPRZĘGŁO
ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE
PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE
Z. 28/76
SKRZYNIA BIEGÓW
6-CIO BIEGOWA
PRZENIESIENIE NAPĘDU
ŁAŃCUCH
OLEJ SILNIKOWY
SAE 10W/50 0,8 l. + SAE 10W/40 0,8 l.
SPALANIE L/100km
3,4
EMISJA SPALIN Co2 [g/km]
80
Jesteś zainteresowany tym, bądź innym modelem marki Beta ? Zapraszamy do kontaktu.
tel.
Możliwość transportu na terenie całej Polski
Możliwość przygotowania Leasing /Kredyty/ ubezpieczenie
---------------------------------------------------
Oferujemy nie tylko możliwość zakupu motocykla i osprzętu, ale także pomoc w wyborze odpowiedniego motocykla czy jego konfiguracji. Korzystamy z doświadczenia zawodników naszego teamu, którzy ścigają się w różnych dyscyplinach i odnoszą sukcesy, między innymi w zawodach typu: Cross Country, Enduro, Motocross, Hard Enduro czy Supermoto.
Nie jesteś pewny swojego wyboru, skontaktuj się z nami – rozwiejemy Twoje wątpliwości.
Chciałbyś rozpocząć motocyklową przygodę, ale nie wiesz jak wystartować – zadzwoń postaramy się pomóc
6 listopada 2025 16:37
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Beta
Model pojazdu
RR
Kolor
Niebieski
Rok produkcji
2026
Typ Silnika
Czterosuwowy
VIN
Oblicz
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Informacje o sprzedającym
ADRENALINA KLUB SPORTOWY SP. Z O.O. NONPROFIT Adventure Team
Autoryzowany Dealer
Sprzedający na OTOMOTO od 2015
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Godziny otwarcia
poniedziałek
9:00 - 17:00
wtorek
9:00 - 17:00
środa
9:00 - 17:00
czwartek
9:00 - 17:00
piątek
9:00 - 17:00
sobota
10:00 - 14:00
niedziela
Zamknięte
Oferowane usługi