BMW Adventure - 1
BMW Adventure - 2
BMW Adventure - 3
BMW Adventure - 4
BMW Adventure - 5
BMW Adventure - 6
BMW Adventure - 7
BMW Adventure - 8
BMW Adventure - 9
BMW Adventure - 10
BMW Adventure - 11
BMW Adventure - 12
BMW Adventure - 13
BMW Adventure - 14
BMW Adventure - 15
BMW Adventure - 16
BMW Adventure - 17
BMW Adventure - 18
BMW Adventure - 19
BMW Adventure - 20
BMW Adventure - 21
BMW Adventure - 22
BMW Adventure - 23
BMW Adventure - 24
BMW Adventure - 25
BMW Adventure - 26
BMW Adventure - 27
BMW Adventure - 28
BMW Adventure - 29
BMW Adventure - 30

1 / 30

BMW Adventure - 1
BMW Adventure - 2
BMW Adventure - 3
BMW Adventure - 4
BMW Adventure - 5
BMW Adventure - 6
BMW Adventure - 7
BMW Adventure - 8
BMW Adventure - 9
BMW Adventure - 10
BMW Adventure - 11
BMW Adventure - 12
BMW Adventure - 13
BMW Adventure - 14
BMW Adventure - 15
BMW Adventure - 16
BMW Adventure - 17
BMW Adventure - 18
BMW Adventure - 19
BMW Adventure - 20
BMW Adventure - 21
BMW Adventure - 22
BMW Adventure - 23
BMW Adventure - 24
BMW Adventure - 25
BMW Adventure - 26
BMW Adventure - 27
BMW Adventure - 28
BMW Adventure - 29
BMW Adventure - 30

Najważniejsze

Przebieg

102 800 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Turystyczny

Pojemność skokowa

1 170 cm3

Moc

110 KM

Opis

BMW R1200GS Adventure 2012 – gotowy na każdą wyprawę


Na sprzedaż motocykl turystyczny klasy premium – BMW R1200GS Adventure z 2012 roku (pierwsza rejestracja 2013 rok). Motocykl w moich rękach od 2022 roku. Motocykl w bardzo dobrym stanie technicznym i wizualnym – idealny wybór dla miłośników dalekich podróży i bezkompromisowego komfortu.


Motocyklem odbyłem kilka ciekawych wypraw zarówno po Polsce jak i do Skandynawii, Rumunii czy w Alpy. GS sprawdza się świetnie. Jest wygodny, ma duży zbiornik paliwa co daje możliwość przejechania ponad 500 km na jednym baku, posiada wysoką szybę, która idealnie chroni przed deszczem oraz wiatrem.


Wyposażenie i zalety:

Wersja Adventure – zwiększony zbiornik paliwa, większy zasięg, lepsze możliwości wyprawowe, oryginalne gmole

Elektronicznie regulowane zawieszenie ESA – dostosowanie wysokości motocykla, regulowanie twardości zawieszenia. Błyskawiczna adaptacja do warunków w kilka sekund

Ogrzewane manetki – komfort jazdy w chłodniejsze dni

Wał kardana – bezobsługowy, trwały i cichy napęd

Gmole – ochrona motocykla w trudniejszym terenie

Komplet kufrów aluminiowych – dużo miejsca na bagaż

Handbary – ochrona dłoni i dźwigni

Oryginalna wysoka szyba wersji ADV – lepsza ochrona przed wiatrem, deszczem

Akcesoryjny reflektor LED – mocne, nowoczesne światło

Akcesoryjna osłona reflektora marki Touratech

Akcesoryjne poszerzenie stopki marki Touratech

Akcesoryjne risery do kierownicy marki Touratech - dużo wygodniejsza pozycja do jazdy stojąc


Stan techniczny:


Motocykl po niedawnej wymianie: klocków hamulcowych z przodu i z tyłu, łożyska w przednim kole, synchronizacji zaworów, wymianie akumulatora. 1000 km temu założone nowe opony Michelin Michelin Anakee Wild (na zdjęciach poprzednie opony) – idealne do jazdy w każdych warunkach, doskonałe na bezdroża, gdzie GS czuje się jak w domu.


Maszyna w pełni przygotowana do jazdy, gotowa do dalszych przygód. Sprzedaję z powodów wymiany na inny motocykl. Możliwość sprawdzenia motocykla na miejscu. Chętnie odpowiem na pytania.

 

1 września 2025 21:19

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

BMW

Model pojazdu

Adventure

Kolor

Srebrny

Rok produkcji

2012

Typ Silnika

Czterosuwowy

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

31900

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

ABS

Kufer

Podgrzewane manetki

Informacje o sprzedającym

Piotr

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2017

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni