BMW F - 1
BMW F - 2
BMW F - 3
BMW F - 4
BMW F - 5
BMW F - 6
BMW F - 7
BMW F - 8
BMW F - 9
BMW F - 10
BMW F - 11
BMW F - 12
BMW F - 13
BMW F - 14
BMW F - 15

1 / 15

BMW F - 1
BMW F - 2
BMW F - 3
BMW F - 4
BMW F - 5
BMW F - 6
BMW F - 7
BMW F - 8
BMW F - 9
BMW F - 10
BMW F - 11
BMW F - 12
BMW F - 13
BMW F - 14
BMW F - 15

26 maja 2024 22:55

ID: 6121936895

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

BMW

Model pojazdu

F

Rok produkcji

2014

Przebieg

51 000 km

Pojemność skokowa

800 cm3

Moc

95 KM

Rodzaj napędu

Pas napędowy

Rodzaj paliwa

Benzyna

Typ Silnika

Czterosuwowy

Typ nadwozia

Turystyczny

Skrzynia biegów

Manualna

Kolor

Biały

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

VIN

Wyświetl VIN

Wyposażenie

Kufer

Podgrzewane manetki

ABS

Immobilizer

Opis

Na sprzedaż BMW F800GT w bardzo dobrym stanie rocznik 2014 przebieg 51tys.km stan opon około 60%-70%


Oryginalnie motocykl posiada system ABS , kontrolę trakcji, grzane manetki ( 2 stopnie mocy – bardzo przydatne na co dzień a w turystyce powiedziałbym nawet, że konieczne – chodzi o komfort i bezpieczeństwo ) Aktywne zawieszenie ( można z poziomu manetki usztywnić lub „zmiękczyć” zawieszenie tylnego koła ) Informację na wyświetlaczu o ciśnieniu w oponach, spalaniu chwilowym i średnim (Bardzo precyzyjny pomiar – zgadza się z zatankowanym paliwem )
Jeszcze jedna z zalet to pas napędowy zamiast łańcucha. Daje to większą ciszę, brak szarpnięć i nie trzeba myśleć o smarowaniu i wożeniu ze sobą smaru.

Wszystko sprawne z kilkoma dodatkami kupionymi pod turystykę, a mianowicie:
Wysoka szyba Givi ( szyba jest tak wyprofilowana, że strugi powietrza omijają również dłonie na kierownicy )
Kufer centralny na 2 kaski
Uchwyt-pierścień mocujący tankbagi Givi ( Wystarczy dokupić odpowiedni tankbag )

Szczerze polecam ten motocykl, jest to jednostka dwucylindrowa z dość mocnym i przyjemnym „dołem”. Silnik chętnie od samego dołu reaguje na gaz czego brakuje w „rzędówkach”. Motocykl w miarę lekki z dość nisko usytuowanym siedziskiem co sprawia , że wszystkie manewry na parkingu czy w korkach nie sprawiają żadnego trudu i nie stresują. Mam 170 cm wzrostu i niecałe 70 kg – to tak dla informacji, żeby można było się porównać.

W 2023 pojechałem do Włoch „pośmigać” po winklach w Alpach i naprawdę szczerze polecam zarówno na długie trasy jak i na kręte górskie asfalty. Tak jak pisałem fajnie się zbiera z „dołu” nie trzeba ciągle redukować przy każdej próbie wyprzedzania . Średnie spalanie z całej trasy w okolicy 4,5 l/100 m.

Na zdjęciach dokładnie widać wszystkie „mankamenty” - na 100 % nie miał poważnej kolizji ( idzie prosto po puszczeniu kierownicy )
Na ostatnim zdjęciu motocykl w pełni spakowany pod turystykę z biwakowaniem - zrobione gdzieś we Włoszech.

Powodem sprzedaży jest zmiana na motocykl ciut mocniejszy a mianowicie Tracer 900.

Dla zdecydowanego klienta, który nie będzie się za bardzo targował dodaję pas napędowy, który ja sam osobiście wożę ze sobą w dalsze trasy tak dla pewności , żeby pojechać i wrócić :-) ( wymiana bardzo łatwa )

Zdecydowanych klientów zapraszam na obejrzenia na "własne oczy" Poznań -Pokrzywno (Okolice Szczepankowa). Jazda próbna tylko po wpłaceniu kaucji - wartość do uzgodnienia.


Rozważę zamianę na:

BMW R1200R

BMW K1300R

Honda CBF1000

 

Informacje o sprzedającym

Grzegorz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2018

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Poznań, Nowe Miasto

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Carsmile.pl
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie