BMW GS - 1
BMW GS - 2
BMW GS - 3
BMW GS - 4
BMW GS - 5
BMW GS - 6
BMW GS - 7
BMW GS - 8
BMW GS - 9
BMW GS - 10
BMW GS - 11
BMW GS - 12
BMW GS - 13
BMW GS - 14
BMW GS - 15
BMW GS - 16
BMW GS - 17
BMW GS - 18
BMW GS - 19
BMW GS - 20
BMW GS - 21

1 / 21

BMW GS - 1
BMW GS - 2
BMW GS - 3
BMW GS - 4
BMW GS - 5
BMW GS - 6
BMW GS - 7
BMW GS - 8
BMW GS - 9
BMW GS - 10
BMW GS - 11
BMW GS - 12
BMW GS - 13
BMW GS - 14
BMW GS - 15
BMW GS - 16
BMW GS - 17
BMW GS - 18
BMW GS - 19
BMW GS - 20
BMW GS - 21

Najważniejsze

Przebieg

81 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Turystyczny

Pojemność skokowa

1 150 cm3

Opis

Na sprzedaż wystawiam swój prywatny motocykl, który posiadam od 16 lat. Decyzja niełatwa (ciągle się waham), ale czas na zmiany.


Motocykl był przez cały ten czas regularnie serwisowany zgodnie z harmonogramem i aktualnymi potrzebami – wszystko robione na bieżąco, bez zaniedbań. W tej chwili nie wymaga żadnego wkładu – gotowy do jazdy od reki.


Dla zainteresowanych mam dokładną historię serwisową w formie tabelki excel – prowadzoną od początku (przykładowe serwisy: przy ok 57 tys. regeneracja skrzyni, wymiana sprzęgła na ceramiczne, regeneracja tylnego amortyzatora, łożyska igiełkowe wahacza tylnego, ostatnio wymiana oleju i uszczelniacza w lagach, oczywiście regularnie oleje silnik, skrzynia, przekładnia główna, filtry itp standardowo co sezon, w praktyce co ok 2-5 tys km),świece, regulacja zaworów, synchronizacja przepustnic itp).


Motocykl służył mi głównie do corocznych wyjazdów turystycznych – Norwegia, Grecja, ostatnio Morawy/Bawaria. Jeżdżony rozsądnie – nigdy mnie nie zawiódł.


W trakcie tych lat doposażyłem go o kilka praktycznych dodatków, które wynikały z własnych doświadczeń podróżniczych:


  • uchwyt na telefon z ładowaniem USB-C
  • siateczka wentylacyjna na siedzenie – znacznie poprawia komfort przy dłuższych przelotach
  • wzmocniony bagażnik,
  • gmole oraz osłona silnika,
  • duży tank bag Touratech,
  • dwa aluminiowe kufry boczne Touratech wraz ze stelażem (obecnie zdjęte – spokojnie mieszczę się z bagażem w kufrze centralnym)
  • boczne torebki podręczne
  • halogeny do jazdy dziennej (homologowane)
  • przewody w oplocie


Dodatkowo oczywiście pełne wyposażenie standardowe dla tego modelu, m.in.:


  • podgrzewane manetki,
  • podwyższone osłony dłoni,
  • centralna stopka itd.


Motocykl jest w pełni sprawny, zadbany i gotowy na dalsze podróże. Dobry wybór dla kogoś, kto szuka sprawdzonego egzemplarza z udokumentowaną historią i sensownym doposażeniem.

Uwaga - kufer centralny sobie zostawiam do kolejnego moto, wiec nie wchodzi w zakres oferty.


Więcej informacji udzielę telefonicznie lub przy oględzinach.

 

9 czerwca 2025 13:31

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

BMW

Model pojazdu

GS

Kolor

Srebrny

Rok produkcji

2002

Typ Silnika

Czterosuwowy

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

16900

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Informacje o sprzedającym

Marcin

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2014

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store