BMW RT - 1
BMW RT - 2
BMW RT - 3
BMW RT - 4
BMW RT - 5
BMW RT - 6
BMW RT - 7
BMW RT - 8
BMW RT - 9
BMW RT - 10
BMW RT - 11
BMW RT - 12
BMW RT - 13
BMW RT - 14
BMW RT - 15
BMW RT - 16
BMW RT - 17
BMW RT - 18
BMW RT - 19
BMW RT - 20
BMW RT - 21

1 / 21

BMW RT - 1
BMW RT - 2
BMW RT - 3
BMW RT - 4
BMW RT - 5
BMW RT - 6
BMW RT - 7
BMW RT - 8
BMW RT - 9
BMW RT - 10
BMW RT - 11
BMW RT - 12
BMW RT - 13
BMW RT - 14
BMW RT - 15
BMW RT - 16
BMW RT - 17
BMW RT - 18
BMW RT - 19
BMW RT - 20
BMW RT - 21

23 maja 2024 20:54

ID: 6124252484

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

BMW

Model pojazdu

RT

Rok produkcji

2003

Przebieg

66 000 km

Pojemność skokowa

1 150 cm3

Moc

95 KM

Rodzaj napędu

Wał kardana

Rodzaj paliwa

Benzyna

Typ Silnika

Czterosuwowy

Typ nadwozia

Turystyczny

Skrzynia biegów

Manualna

Kolor

Szary

Rodzaj koloru

Metalik

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

VIN

Wyświetl VIN

Wyposażenie

ABS

Immobilizer

Kufer

Podgrzewane manetki

Opis


Wystawiam na sprzedaż swój motocykl BMW R 1150 RT rocznik 2003, stan pod względem technicznym i wizualnym jest w stanie zadowolić naprawdę bardzo wymagające osoby, stan wizualny i techniczny oceniam na bardzo dobry.


Na wyposażeniu;

-3 x kufer, / centralny fabryczny, lub akcesoryjny /
- zintegrowany system ABS, / sprawny /
- podgrzewane manetki, / sprawne, dwu stopniowe /
- zestaw trzech kufrów, dostępny fabryczny lub akcesoryjny na dwa kaski,
- podnoszona elek. szyba, / działa /
- gniazdo USB,

- uchwyt na telefon,
- akcesoryjne siedzenie nowe, / znacznie lepsze od fabrycznego /
- opony w bardzo dobrym stanie 2021 tył, przód 2022 lub odwrotnie.



BMW kupiłem w 2023 r. po długich poszukiwaniach i przejechaniu sporo kilometrów, aż wreszcie znalazłem motocykl technicznie i wizualnie zadawalającym mnie. Zawsze stawiam sobie przy zakupie za cel motocykl w stanie nienagannym wizualnie, ewentualnie bardzo niewielkimi śladami użytkowania.
W okresie zimy zostały wykonane konieczne prace serwisowe ze względu na moje
ograniczone zaufanie do sprzedającego, poza tym zawsze po zakupie staram się dokładnie sprawdzić motocykl żeby nie było niespodzianek podczas sezonu.
Wykonane czynności;
- sprawdzenie stanu rozrusznika, / jak nowy - 2/3 szczotek /
- sprawdzenie stanu zębów wieńca koła zamachowego, / jak nowe /
- sprawdzenie ciśnienia na cylindrach; L- 11,9 at. P- 11,8 lub odwrotnie,
- sprawdzenie instalacji elektrycznej i wymiana otulin niektórych wiązek

- regulacja luzu zaworów,
- regulacja luzu poprzecznego sworzni dzwigni zaworów,
- wymiana filtra oleju, powietrza i paliwa,
- wymiana elastycznych przewodów paliwowych z pominięciem cieknących

szybko-złączek,
- wymiana świec na irydowe,
- wymiana paska alternatora,
- wymiana oleju w silniku/ Shell Advance 4T Ultra 15W-50 syntetyk / ,

- wymiana oleju w amortyzatorach, /MOTUL 10W/

- wymiana oleju w skrzyni biegów,

- wymiana oleju przekładni koła tylnego,

- wymiana klocków hamulcowych tył,
- wymiana płynu w układzie sprzęgła, / przerobiony na zwykły odpowietrznik /
- wymiana płynu w całym układzie zintegrowanego ABS-u, tył-przód,

- wymiana łożysk koła przedniego i uszczelniacza,

Jeżeli ktoś ma pojęcie, to wie ile to jest pracy, szczególnie dotyczy to ABS-u, który wymaga szczególnej dbałości, to najlepszy system z jakim miałem do czynienia w swoich motocyklach do tej pory, jego skuteczność jest rewelacyjna.

Jeżeli serwis zaleca wymianę co 2 lata płynu, to tego należy się trzymać, w innym przypadku nie będzie tanio koszt zatartej pompy ABS to prawie 8-tysi. nowej a po regeneracji około 3,5-5 tyś.
Swoje motocykle serwisuje sam, mam na te czynności stosowną dokumentacje zdjęciową. Cena za ten motocykl nie jest niska, można szukać coś w niższej cenie tylko czy się opłaci, pozostawię to do indywidualnej oceny dla każdego.

Powód sprzedaży, banalny, za ciężki jak dla mnie i na mój wiek, obiecywałem sobie omijać tak ciężkie motocykle po HONDZIE ST 1100 PONEUROPA- 320 kg gotowej do jazdy,, BMW to- 270 kg za to środek ciężkości znacząco niżej od HONDY, jednak nie mogłem się oprzeć żeby pojeżdzić tą maszyną mimo wszystko.

To nie jest motocykl dla szukających adrenaliny, to KLASYCZNY TURYSTYK, z bardzo dużym komfortem jazdy i łatwością prowadzenia oraz duszą do turystycznej jazda na dużych dystansach, do o koła komina wystarczy 500 cm3

Motocykl nie tuzinkowy, ma swoje zalety i wady, jak każdy inny, zanim zdecydujesz że to maszyna dla ciebie to internet wszystko ci powie.


Jazda testowa po okazaniu gotówki w wysokości ceny motocykla. / zbyt ładny egzemplarz /

Na wszystkie dodatkowe pytania odpowiem tylko telefonicznie


Pozdrawiam i zapraszam.





 

Informacje o sprzedającym

Jacek

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2014

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Pietrzykowice, żywiecki, Śląskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Carsmile.pl
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie