BMW RT - 1
BMW RT - 2
BMW RT - 3
BMW RT - 4
BMW RT - 5
BMW RT - 6
BMW RT - 7
BMW RT - 8
BMW RT - 9
BMW RT - 10
BMW RT - 11
BMW RT - 12
BMW RT - 13

1 / 13

BMW RT - 1
BMW RT - 2
BMW RT - 3
BMW RT - 4
BMW RT - 5
BMW RT - 6
BMW RT - 7
BMW RT - 8
BMW RT - 9
BMW RT - 10
BMW RT - 11
BMW RT - 12
BMW RT - 13

Najważniejsze

Przebieg

66 600 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Turystyczny

Pojemność skokowa

1 200 cm3

Moc

125 KM

Opis

Chciałbym zaoferować motocykl, który miał być mój na zawsze - wszystko co przy nim zrobiłem, robiłem dla siebie i swojej przyjemności z posiadania pięknej i zadbanej maszyny

Sprzedaję tak jak sam chciałbym kupić. Mając 100% pewności co do przeszłości maszyny – jaka by nie była.

Pierwsza rejestracja we Francji 22.03.2014 r

W czerwcu 2019 przy przebiegu 47468 km w Auto DNA odnotowano stłuczkę (szlif ?)

Już w sierpniu 2020 motocykl przeszedł pierwsze badanie techniczne w Polsce więc zapewne nic poważnego się nie wydarzyło.

Zwłaszcza, że pierwszy właściciel dokręcił na nim w dwa lata do 55 tyś km

Z takim właśnie przebiegiem w lipcu 2021 kupiłem go od pierwszego właściciela w Polsce

Aktualnie motocykl ma „najechane” całe 66 600 km. Przez niecałe pięć lat zrobiłem nim

najprzyjemniejsze w życiu 11 tyś km. Śmieszny wynik wynikający z braku czasu i tego, że żona kompletnie nie czuje klimatu jazdy jako pasażer. Sama ma prawko A, miała moto ale z braku czasu też sprzedała

Kupowałem go ze świadomością, że do spełnienia moich standardów technicznych i wizualnych trzeba będzie trochę go doinwestować. Nigdy nie miał być sprzedany – robiłem to dla własnej przyjemności posiadania pięknej maszyny w stanie wzorowym.

W styczniu 2022 w BMW Nowy Tomyśl zrobiłem kompleksowy przegląd za 3 tyś zł – faktura.

Później przerzuciłem się do BMW Szczecin. Fajniejsi ludzie i obsługa.

Zdjąłem też u nich francuski kaganiec ograniczający moc. Od tego momentu ma fabryczne 125 KM (dokument jest)

Dorobiłem też u nich drugi kluczyk wraz pilotem – 550 zł

Dokupiłem od znanego kolegi Sławka z Łowicza nowy kufer centralny za 3 tyś i oryginalne trzy nowe torby za ok. 1 tyś zł

Kupiłem oryginalną polską instrukcję obsługi wraz z książką serwisową – wpisy poparte są szczegółowymi fakturami. Serwisuję w b. dobrym warsztacie motocyklowym w Kostrzynie – właściciel, który robi wszystko sam jeździ GS-em więc zna markę i boksery na wylot.

Zgodnie z procedurą BMW po 60 tyś przebiegu wymieniony został wał kardana (wpis) i zaktualizowano oprogramowanie. Przy 120 tyś BMW znów może wymienić wał – procedura wynika z zapisów w warunkach gwarancji, z których w kolejnych wersjach RT firma się wycofała.

Wg standardów BMW dla pierwszych wersji K52 lagi mają na górze założone kielichy ze stali nierdzewnej (fotka). W tych rocznikach zdarzały się przypadki wybicia górnych dekli.

Dokupiłem szybę akcesoryjną Wunderlich za 1 tyś zł – wyższą i szerszą. Fajnie powiększa optycznie motocykl. Oryginalną również oddam w komplecie. Można przekładać wg uznania

Dr Light z Kościana (doctorlight.pl) wykonał pełną konwersję reflektora z H7 na pełne LED-y. Efekt wizualny super (czarny mat wewnątrz) a efektywność podczas jazdy nocą nieporównywalna z oryginalnymi świeczkami z poprzedniej epoki. Pytań o homologację udam, że nie słyszałem. Koszt 1 900 zł i nie żałuję ani jednego wydanego grosza

Dołożyłem też halogeny Osram dopasowane barwą do ledowych ringów BMW – 590 zł

Kupiłem obniżane podnóżki Wunderlich – 900 zł. To akurat trochę bolało :) Ale nie chciałem ryzykować chińskich podróbek za 150 zł bo wsiadam na moto z podnóżka

Biorąc pod uwagę rozpiętość fabrycznej regulacji pod siedzeniem + wymienne podnóżki nie ma człowieka, który się do tego moto nie dopasuje. Chyba, że ma 2,2 m wzrostu

 

21 grudnia 2025 15:17

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

BMW

Model pojazdu

RT

Kolor

Niebieski

Rok produkcji

2014

Typ Silnika

Czterosuwowy

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

46000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

ABS

Alarm

Immobilizer

Kufer

Podgrzewane manetki

Informacje o sprzedającym

Artur

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2014

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni