1 / 22
22 kwietnia 2024 12:36
ID: 6120162550
Szczegóły
Oferta od
Prywatne
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Marka pojazdu
DucatiModel pojazdu
MonsterRok produkcji
2022
Przebieg
11 500 km
Pojemność skokowa
937 cm3
Moc
113 KM
Rodzaj napędu
ŁańcuchRodzaj paliwa
BenzynaTyp nadwozia
NakedSkrzynia biegów
ManualnaKolor
CzerwonyOkres gwarancji producenta
28 Kwietnia 2024
Kraj pochodzenia
NiemcyData pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Pierwszy właściciel (od nowości)
TakBezwypadkowy
TakSerwisowany w ASO
TakStan
UżywaneVIN
Wyświetl VIN
Wyposażenie
ABS
Immobilizer
Opis
DUCATI Nowy Monster czerpie inspirację od modelu z 1993 roku. Nowy projekt charakteryzuje się ewolucyjnymi kształtami połączonymi z nowoczesnymi, sportowymi, eleganckimi, wyrafinowanymi, a jednocześnie technologicznymi smaczkami. Monster odsłania wszystkie swoje uwodzicielskie linie, a mianowicie wąskie siedzenie, muskularny zbiornik, który rozszerza się ku tyłowi, aby dopasować się (jak na prawdziwy sportowy motocykl) do objętości paneli bocznych. Proporcje uległy zmianie, stając się krótszymi, aby dostosować się oczywiście do bardziej nowoczesnej i zaawansowanej ergonomii.
W pełni diodowy reflektor zachowuje kultowy, okrągły kształt, który jest jeszcze bardziej nowoczesny dzięki zastosowaniu systemu diodowych świateł do jazdy dziennej (DRL).
Nowy Monster przywraca silnik na centralne miejsce. Połączony z przednią ramą idealnie zaczerpniętą z od tej z Panigale V4, nowy silnik wykonano z aluminium, a dodatkowo jest o 4,5 kg lżejszy niż silnik modelu 821. Smukły ogon, przymocowany bezpośrednio do silnika, również przyczynia się do ogólnej lekkości. System Ride-by-Wire pozwala na przyjęcie różnych trybów jazdy, aby zmienić charakter silnika zgodnie z indywidualnym stylem i potrzebami kierowcy.
Wysokość siedzenia od podłoża wynosi 820 mm. To, w połączeniu z wąskimi bokami motocykla, pozwala kierowcy bardzo łatwo stawiać stopy na ziemi.
Monster jest napędzany dwucylindrowym silnikiem Testastretta 11 ° 937 cm3 w kształcie litery L, z desmodromiczną dystrybucją i homologacją Euro 5. W porównaniu z poprzednim modelem 821 zwiększa pojemność skokową, moc, moment obrotowy, a także zmniejsza masę (-2,4 kg), aby przyczynić się do lekkości motocykla i zapewnić jeszcze lepszą jazdę.
Aby zapewnić maksymalną manewrowość przy małych prędkościach i ułatwić manewrowanie z postoju, kąt skrętu zwiększono do 36 ° (+ 7 ° w porównaniu z 821).
Kierownicę przybliżono do tułowia kierowcy o około 7 cm, aby uzyskać bardziej wyprostowaną pozycję w trakcie jazdy, która gwarantuje większy komfort i kontrolę. Zmieniono również pozycję stóp.
Taki nowoczesny motocykl zasługuje na pierwszorzędny zestaw elektroniki. Standardowe wyposażenie obejmuje w pełni regulowany ABS na zakrętach, kontrolę trakcji oraz kontrolę Wheelie. Nowy sportowy charakter Monstera jest podkreślony także przez Launch Control, który zapewnia błyskawiczny start: nietypowe funkcje, zwykle zarezerwowane dla motocykli supersportowych, są teraz dostępne dla każdego pasjonata, a wszystko to w imię najwyższej klasy i radości z jazdy.
Informacje o sprzedającym
Paweł
Osoba prywatna
Bardzo sprawnie odpowiada
Sprzedający na OTOMOTO od 2014
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie