Ducati Panigale V4S - 1
Ducati Panigale V4S - 2
Ducati Panigale V4S - 3
Ducati Panigale V4S - 4
Ducati Panigale V4S - 5

1 / 5

Ducati Panigale V4S - 1
Ducati Panigale V4S - 2
Ducati Panigale V4S - 3
Ducati Panigale V4S - 4
Ducati Panigale V4S - 5

25 kwietnia 2024 16:01

ID: 6122066529

Szczegóły

Oferta od

Firma

Marka pojazdu

Ducati

Model pojazdu

Panigale V4S

Rok produkcji

2024

Przebieg

1 km

Pojemność skokowa

1 103 cm3

Moc

215 KM

Rodzaj napędu

Łańcuch

Rodzaj paliwa

Benzyna

Typ Silnika

Czterosuwowy

Typ nadwozia

Sportowy

Skrzynia biegów

Manualna

Możliwość finansowania

Tak

Faktura VAT

Tak

Leasing

Tak

Rodzaj koloru

Metalik

Opłata początkowa

17 380 PLN

Miesięczna rata

1 440 PLN

Liczba pozostałych rat

59

Wartość wykupu

869 PLN

Kraj pochodzenia

Polska

Bezwypadkowy

Tak

Stan

Nowe

Wyposażenie

ABS

Immobilizer

Opis

Wygląd nowego Panigale V4 został odświeżony i zyskał jeszcze więcej agresywnego sznytu. Bezprecedensowy projekt graficzny Ducati Centro Stile obejmuje czarny kolor logotypów naniesionych na czerwone owiewki, a także dwukolorową kanapę oraz czerwony znacznik na czarnych felgach w wersji S. Panigale V4 będzie można wyposażyć w akcesoria z katalogu Ducati Performance, który zawiera zarówno homologowane komponenty, jak i elementy czysto wyścigowe, przeznaczone dla zawodników jeżdżących na torze. Sercem motocykla jest silnik Desmosedici Stradale o pojemności 1 103 cm3, wywodzący się z MotoGP, który został poddany serii modernizacji pozwalających na zwiększenie mocy i natychmiastową reakcję przepustnicy. Silnik został udoskonalony pod względem układu smarowania i jest połączony z nową pompą olejową, która zmniejsza absorpcję mocy. Zwiększona średnica wylotu tłumika pozwala zmniejszyć przeciwciśnienie spalin, a w konsekwencji zwiększyć osiągi. Dzięki tym zabiegom oraz nowemu, dedykowanemu mapowaniu, Desmosedici Stradale, spełniający normę Euro 5, osiąga moc 215,5 KM przy 13 000 obr./min, co stanowi wzrost mocy o 1,5 KM w porównaniu z poprzednią wersją. Jednostka charakteryzuje się również momentem obrotowym 123,6 Nm przy 9 500 obr./min, a już od 6 000 obr./min zapewnia 80% maksymalnego momentu obrotowego. Detalem mówiącym wiele o ewolucji wersji 2022 jest zastosowanie nowej skrzyni biegów, która jest bardziej odpowiednia do jazdy na torze. Pierwszy bieg został wydłużony o 11,6%, a drugi o 5,6%. Dzięki nowej skrzyni biegów, łatwiej jest teraz pokonywać ciasne zakręty na pierwszym biegu, ciesząc się lepszym hamowaniem i lepszym przyspieszeniem na wyjściach z zakrętów. System DQS pracuje teraz bardziej efektywnie, oferując lepsze osiągi. Wreszcie, szósty bieg został wydłużony o 1,8%, co w połączeniu ze wzrostem mocy silnika pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej o 5 km/h wyższej niż w przypadku Panigale V4 2021. W Panigale V4 2022 wprowadzono nowe tryby Power Modes, które przewidują cztery konfiguracje silnika: Full, High, Medium i Low. Full i Low zostały zaprojektowane od nowa, natomiast konfiguracje High i Medium wykorzystują nową strategię. Tryb Full jest najbardziej sportowym, jaki kiedykolwiek zastosowano w Panigale V4 i pozwala na rozwinięcie pełnego potencjału silnika bez elektronicznych „kagańców”, z wyjątkiem pierwszego biegu. Nowy system zarządzania mapami Ride by Wire został opracowany dla trybów High i Medium – teraz dedykowany jest dla każdego z sześciu biegów, co gwarantuje możliwość uzyskania zawsze optymalnej siły ciągu przy otwarciu przepustnicy. Tryb Low został zaprojektowany z kolei w taki sposób, aby jazda po drogach była jeszcze przyjemniejsza, ograniczając maksymalną moc motocykla do 150 KM i oferując szczególnie łatwą do opanowania reakcję przepustnicy. Nowe Panigale V4 S jest wyposażone w nowy, elektronicznie sterowany widelec Öhlins NPX 25/30, który wykorzystuje ciśnieniowy system tłumienia wywodzący się z układów wyścigowych, minimalizujący ryzyko kawitacji oleju. Efektem jest lepsze wspomaganie hamowania i jednocześnie lepsze wybieranie nierówności, co przekłada się na lepszy komfort jazdy. Nowy widelec ma 125 mm skoku (+5 mm w porównaniu do tego, w który wyposażone jest Panigale V4 2021), dzięki czemu może przyjąć bardziej miękkie ustawienia, poprawiając tym samym płynność reakcji, przyczepność w krytycznych warunkach i komfort na najbardziej wymagających odcinkach hamowania. Nowy widelec pracuje w połączeniu z tylnym amortyzatorem Öhlins TTX36 i amortyzatorem skrętu Öhlins. System ten oferuje możliwość dostosowania interwencji zawieszenia do różnych sytuacji podczas jazdy (hamowanie, pokonywanie zakrętów, przyspieszanie), a także zmiany parametrów pracy elementów osprzętu. Dla kierującego oznacza to wyższy poziom kontroli nad dynamiką motocykla z korzyścią dla bezpieczeństwa na drodze i czasów okrążenia na torze. Ponadto, sworzeń jednostronnego wahacza aluminiowego jest umieszczony 4 mm wyżej niż w wersji 2021, stabilizując motocykl podczas przyspieszania. Model Panigale V4 S jest wyposażony w 3-ramienne felgi z kutego stopu aluminium i opony Pirelli Diablo™ Supercorsa SP (120/70 ZR17 z przodu i 200/60 ZR17 z tyłu). Układ hamulcowy jest wyposażony w monoblokowe zaciski Brembo Stylema® z przodu, z czterema tłoczkami o średnicy 30 mm każdy, pracującymi na tarczach o średnicy 330 mm, zapewniając wyjątkową siłę hamowania. Z tyłu natomiast zamontowano pojedynczą tarczę 245 mm z 2-tłoczkowym zaciskiem. Wraz z wersją na rok 2022, projekt Panigale V4 wykonuje najbardziej znaczący krok ewolucyjny od czasu premiery modelu. Rodzina Panigale opiera się na ciągłej wymianie informacji i technologii pomiędzy światem wyścigów i motocyklami produkowanymi seryjnie, a wraz z najnowszą wersją kontynuuje swoją ewolucję rok po roku, podobnie jak prototypy Ducati Corse. Panigale V4 czerpie z wieloletniego doświadczenia Ducati Corse i wykorzystuję wiedzę i technologię zdobytą w świecie wyścigów. Nowy projekt wyraża wyjątkowość marki zdolnej do zdobycia mistrzostwa konstruktorów w MotoGP po raz drugi z rzędu, Każdy element projektowany na potrzeby rywalizacji torowej może być następnie przeniesiony do motocykli drogowych. To powód, dla którego Panigale V4 jest stale odświeżany i ulepszany, tak jak w przypadku MotoGP i WorldSBK. Motocykl Panigale V4 2022 jest wyposażony w najnowszej generacji pakiet elektroniczny oparty na 6-osiowej platformie inercyjnej, zdolnej do natychmiastowego wykrywania pozycji motocykla w przestrzeni i jego przechyłów. KONTAKT: DUCATI KATOWICE: ul. Zimowa 41 40-318 Katowice Tel: + 32 256 - 00 - 95 Opiekunowie marki DUCATI: Wojciech Trzeciak Tel: wojciech.trzeciak(at)eurorider.pl Krzysztof Cholewa Tel: krzysztof.cholewa(at)eurorider.pl ZAPRASZAMY! Zawartość treści umieszczona na stronie internetowej służy jedynie celom informacyjnym i nie stanowi oferty handlowej. 

Informacje o sprzedającym

Eurorider S.C.

Eurorider S.C.
  • Sprzedający profesjonalny

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2011

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Zobacz więcej ofert (118) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    09:00 - 17:00

  • wtorek

    09:00 - 17:00

  • środa

    09:00 - 17:00

  • czwartek

    09:00 - 17:00

  • piątek

    09:00 - 17:00

  • sobota

    10:00 - 14:00

  • niedziela

    Zamknięte

Oferowane usługi

  • Usługi finansowe icon

    Usługi finansowe

  • Naprawa samochodów icon

    Naprawa samochodów

  • Usługi ubezpieczeniowe icon

    Usługi ubezpieczeniowe

  • Szybka naprawa icon

    Szybka naprawa